به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: به نظر شما این تاپیک میتونه برای افرادهدف تاپیک کمک �

رأی دهندگان
18. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بلی زیاد

    17 94.44%
  • خیر اصلا

    0 0%
  • شاید -تا حدودی

    1 5.56%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 دی 95 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1394-11-21
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,480
    سطح
    30
    Points: 2,480, Level: 30
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second Class3 months registered
    تشکرها
    111

    تشکرشده 224 در 94 پست

    Rep Power
    33
    Array
    دیشب به خواهرم پیشنهاد خرید و بازار رو دادم و با هم رفتیم خرید. چند تا مجتمع رو گشتیم و در انتها هر دو خیلی گرسنه شدیم و به پیشنهاد ایشون رفتیم برای فست فود. من و خواهرم عاشق امتحان کردن غذاهای جدید و در عین حال محیطهایی با دکور جذاب هستیم و واسه خودمون همیشه طراحی داخلی این فضاها رو تحلیل میکنیم.

    موقعی که سفارشمون رو آوردند من به خواهرم گفتم: ولنتاین مبارک..... خواهرم خندید ........ آخراش دیگه کسی نبود و همه رفته بودند. یهو کمک سرآشپز اومد بیرون و خواهرم گفت خب مثل اینکه به آخرش رسیدیم و عوامل پشت صحنه هم دارن میان، اینو که گفت دیگه کلی خندیدیم

    شب وقتی رسیدیم خونه خواهرم ازم تشکر کرد و گفت باورش نمیشه که با اون همه خستگی سرکارش امروز سرحال بود.

    حس خوبی داشتم. می دونید آدم باید بی بهانه شاد باشه، هر مناسبت رو باید جشن بگیره، وقتی به این فکر میکنم که حضور هر یک از عزیزانم نعمتی است از خدا تشکر میکنم. نمیخوام روزی بیاد و حسرت جای خالیشون رو بخورم.
    ویرایش توسط مهرآیین : یکشنبه 25 بهمن 94 در ساعت 16:12

  2. 6 کاربر از پست مفید مهرآیین تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 25 بهمن 94), mohi (دوشنبه 26 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 12 اسفند 94), میشل (پنجشنبه 23 آذر 96), آرامش خیال (دوشنبه 26 بهمن 94), صبا_2009 (یکشنبه 25 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وقتی ناراحتم به سختی می تونم حرف بزنم(دوستان قدیمی لطفا باهام صحبت کنید)
    توسط ستاره آشنا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 مهر 97, 23:46
  2. وقتی فهمیدم دوستای صمیمیم اختلال اسکیزوئيد دارن ...
    توسط atre sobh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 مهر 92, 00:02
  3. دوستان عزیزم تا مدتی خدا نگهدار
    توسط homa_59_25 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 اردیبهشت 88, 09:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.