سلام دوست عزیز
به اختلاف مدرک و فرهنگ خیلی دقیق بشو....لز من میشنوی اگه دلت اسیرشه و می خوای بعدا پشیمون نشی یه مدت 6 ماهه تا یکساله محرمیت بخوننین و نامزد بشو.....بعدا اگه اونی نبودن که فکر می کردی خیلی حسرت ممی خوری!اشتباهیی که من کردم و بدون نامردی عقد کردم!بنظر من به اختلاف مدرک خیلی اهمیت بده....ممکنه بعدا برای اینکه راحت باشن دایم تو رو خورد کنن تا هم سطح اونها بشی!!!!اینو زیاد دیدم که می گم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)