
نوشته اصلی توسط
Wishbone
سلام آقای اعتبار فکر کنم مشابه مشکل شما در هم نسلی های ما کم نباشه. محمدرضا جان خودش در جریان تاپیک من بود و خود من هم به نوعی درگیر این بلاتکلیفی بوده ام. من چند جا از گوشه و کنار شنیدم که در کشورهای خارجی و درست و حسابی، سیستم آموزشی اونها، نوجوانان رو به روش های مختلف ارزیابی می کنه حتی بازدیدهای موثر از دانشگاه ها و صنایع میبره تا به نوعی استعدادیابی بشه و استعدادشون شکوفا بشه. شاید در کشور ما هم این کارها انجام میشد خیلی از جوانان به آمال و آرزوهای خودشون میرسیدن اما دریغا که این وظیفه بر دوش خانواده یا خود شخص است که بهترین مسیر زندگی خودش رو با سعی و خطا و تجربه پیدا کنه.
راستی من خودم میخواستم از روی علاقه دوره های Cisco یا Network+ رو بگذرونم که با این حرفای شما یکم مردد شدم! :)
علاقه مندی ها (Bookmarks)