به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 مرداد 95 [ 09:07]
    تاریخ عضویت
    1394-10-15
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    598
    سطح
    11
    Points: 598, Level: 11
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان

    هلنای عزیز مرسی که وقت میذاری و راهنمایی می کنی. از اینکه برام دعا کردید هم خیلی خیلی ممنونم

    ممنون میشم اگه دوستای دیگه هم نظرشون رو بگن.به همراهی تون نیاز دارم

    هلنا جان در مورد مرجع، نخیر مرجع ندارم سوالهای دینی م رو ازکتابایی که دارم و یا تو اینترنت سرچ میکنم.

    حتما سعی میکنم کارایی که گفتید رو انجام بدم و باهاش کل کل نکنم و انتقاد سازنده داشته باشم، اما نباید دیگه مستقیم درمورد این قضیه حرف بزنم، فکر میکنم باید زمان بدم به این مساله، چون اینقدر که تو این سه سال درمورد این مساله باهم بحث و دعوا کردیم که تا حرفش میشه اون جبهه میگیره.

    متاسفانه با چیزایی که دیدم و شناختی که بدست آوردم،خیلی بعید میدونم همسرم دست از این کار برداره، اما من توکل میکنم دیگه چاره ای ندارم. مساله محیط اینجاست. همسرم وقتی میاد تهران 1ماهم بمونه یبار قهوه خونه نمیره چون کسی پایه ش نیست، تنهایی نمیره هیچوقت. اما اینجا هرروز بدون استثنا میره. چون عادت کرده و تنها جایی که دوستاشو میبینه اونجاست و هیچ جای تفریحی ای نداره اینجا، درمورد مشروب هم به همین صورت. چون اینجا همه اطرافیانش اهلش هستند و مثلا جمعی رو تصور کنید که توی مهمونی ده تا مرد توش هستند ( از نزدیکترین فامیلاش) همه میرند و مشروب میخورن و به کسی که نمیخوره هم هزار تا تیکه میندازند و میگن از کی تا حالا تو نمیخوری؟از خانمت می ترسی؟! اوایل که جلوی من نمیخورد همه اینطوری مسخره ش میکردن. و چون خودش اعتقاد داره که گناه نیست از اینکه بخاطر من بقیه اینطوری مسخره ش میکردند عذاب مبکشید. و من اینو متوجه میشدم. و با اینکه از اینکه نخورده خوشحال بودم اما از اینکه انگار داره خجالت میکشه ناراحت و غمگین میشدم.

    البته مسلما قضیه فقط مسخره کردن بقیه نیست، خودش هم میدونم که خیلی دوست داره، حسی بهش میده که نمیخواد ازش بگذره، حتی اگه گناه باشه...
    همسرم پدرش رو خیلی قبول داره و تاحالا نشنیدم تو حرفش نه بیاره، کاش حداقل پدرش اهل این مسائل نبود تا از طریق اون کاری میکردم. اما متاسفانه من منشا اصلی این مشکل رو نوع تربیتی که پدرش با پسراش داشته میدونم....
    کل خانواده ش هم چ.ن با من هم عقیده نیستند فکر میکنند من خیلی گیر میدم و حساسیت های الکی دارم.... درصورتی که من اصلا به بیرون رفتن و گشتن با دوستاش هم کاری ندارم اگه فقط این مساله نباشه که متاسفانه هست، همیشه هست.....

  2. کاربر روبرو از پست مفید یاسمن. تشکرکرده است .

    سها** (چهارشنبه 21 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فقط یک هفته فرصت دارم یه رابطه یکساله رو فراموش کنم.اما ...
    توسط خوشبختی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 آبان 92, 19:44
  2. بافرصت کم چطوردرس بخونم
    توسط roseflower در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 91, 14:05
  3. شوهرم فرصت جبران اشتباه به من نمی دهد!
    توسط nazanin_60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 بهمن 90, 10:52
  4. اگر امسال آخرین فرصت باشه؟
    توسط یک زن امیدوار در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 03 دی 90, 12:02
  5. فرصت
    توسط zeinab در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 27 بهمن 86, 23:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.