این آقا همسر شما و پدر فرزندتونه. و زندگی هم در جریانه . مطمئنا هم می خواید که زندگی خوبی داشته باشید.
همسر شما دچار این مشکل شده ، و خوشبختانه ابراز پشیمانی کرده اند . این فرصت خوبی است که پایه های زندگی تون رو محکم تر از قبل بنا کنید.
ریشه یابی کنید جای خالی رو و برای پر کردنش اقدام کنید.
نقش یک همسر مهربان و بخشنده و در عین حال قوی رو داشته باشید بسیار موثر تر است تا نقش یک همسر مغموم و شکست خورده را داشته باشید.
بهشون بگید در صورت تکرار جای هیچ بخششی نیست.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)