وای عزیزم منم که این مطالبو خوندم حالم دگرگون شد.
چرا از ما معذرت میخواین که کنکاش کردین؟بنظرم این حق طبیعیه هر ادمیه که بدونه شریک زندگیش و کسیکه ادعای علاقه مند بودن میکنه تو چه شرایطیه.چرا کسی که اشنباهی مرتکب نشده باید ناراحت شه ازینکه همسرش گاهی یه کنجکاوی انجام بده؟
والله نمیدونم چی بگم که کارساز باشه چون ادم میمونه که چرا ادما این رفتاراو میکنن؟مگه وجدان ندارن اخه؟بنظرم همسرتون برای شما مرد زندگی نیست و نمیشه.قبح کارشونم ریخته و اصلا انگااااار نه انگار پدر و همسره و مسئولیت یه زندگی به عهده شه چشماشو بسته افتاده دنبال هوس دلش.واقعا متاسفام و از خدا میخوام بهت ارامش بده عزیزم.قصدم فقط همدردی با شما بود که از جنس خودمی دلم بدرد اومد.امیدوارم دوستان راهی جلو پاتون بذارن تنها پیشنهادم اینه با مشاور صحبت کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)