سلام.
جناب مهدین گرامی.باتوجه به پستهای اخیر شما ،این تایپیک جزو بند۲۲قوانین همدردی شد.
با توجه به تجارب گذشته ومشکلاتی که این تایپیکها ممکنه ایجاد کنه.این تایپیک بسته میشه.
موضوع رو در انجمن خصوصی مطرح کنید وکمی صبوری کنید تا جواب شما بصورت تخصصی تر داده بشه.
با تشکر








علاقه مندی ها (Bookmarks)