به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام. راستش دنیای امروز دنیای تجملات و اجناس رنگارنگ و ... است و تا دلت بخواد تفاوت سطح طبقاتی وجود داره.
    من نظر شخصی خودمو میگم. راستش برای من امکانات و ... دیگران چندان غبطه برانگیز نیست چون اساسا با هر نوع مقایسه مخالفم و همیشه به این نگاه میکنم که چی برای من خوبه. من چی میخوام. اینکه کسی به لحاظ اقتصادی بهتره و یا به لحاظ اجتماعی، خب تا حد توان و از راه درستش سعی کن شما هم خودت رو بالا ببری.
    اما در کل دنیا خیلی وسوسه داره، من خودم از اینکه مدام به تیپ و ظاهر و کلاس و ... اهمیت بدم حس بدی دارم و فهم و شعور و سادگی برام مهمه یعنی دوست دارم در عین دارایی و ...ساده زندگی کنم و به داشتن هیچ چیزی ننازم و از نداشتن هیچ چیز ناراحت نشم و احساس حقارت نکنم.

    متاسفانه در دنیای امروز قناعت کمرنگ شده. من تازه دارم میفهمم که ما آدما چقدر از اصل دور شدیم. ببخشید منظورم با صحبت شما نیست اما دارم میبینم که تیپ و ظاهر چقدر مهم تلقی میشه مردم دنبال ظواهر هستند و همدیگه رو براساس همین چیزا و کلاس اجتماعی و شغلی برآورد میکنن.
    ولی باور کن که اینا فقط نقش یه نقاب رو بازی میکنه و من گاهی حس میکنم آدمهایی که خودشون رو با این قبیل چیزا معرفی میکنن، انگار که گم شدن و یادشون رفته برا چی اومدن به این دنیا. ارزش ها عوض شده. مدرک تحصیلی و لباس مارک دار و ماشین فلان و استفاده از الفاظ انگلیسی و ... شده ملاک کسب احترام و توجه.
    بزرگان دینی ما هم به این موضوع اشاره داشته اند که بی نیازی در قناعت هست. این حرف به معنی گدا بودن و نداشتن رفاهیات نیست.
    من فکر میکنم یه سری امکانات دنیای امروز روح ما رو به بازی گرفته که بهتره خیلی بهشون بها ندیم.

    نمیدونم چقدر به موضوع شما مربوط بود. امید که مفید باشه.

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  2. 2 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (پنجشنبه 15 بهمن 94), Wishbone (پنجشنبه 15 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تموم کردن رابطه به خاطر مقایسه
    توسط Darya5 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 خرداد 92, 16:02
  2. ده راه برای کاهش ریسک طلاق
    توسط بالهای صداقت در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 بهمن 90, 11:07
  3. مقایسه کردن ممنوع!( یا چطور بیاموزیم خود را با دیگران مقایسه نکنیم!)
    توسط آویژه در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 آذر 90, 22:00
  4. مقایسه کردن زبادی و تاثیر پذیری مخرب
    توسط sepi در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مرداد 90, 02:04
  5. نبود مهریه و ریسک های آن
    توسط pupak1360 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 14:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.