به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1394-2-12
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    2,513
    سطح
    30
    Points: 2,513, Level: 30
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 124 در 73 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام....شما خودت اگه شوهرت ازت بخواد میتونی بخاطر اون از خانوادت دست بکشی؟؟؟؟ یعنی فکر میکنی دست کشیدن و کنار کشیدن از خانواده ..انقده اسونه......فقط بدون که اینکار فقط و فقط به ضرر خودت تموم میشه.....میدونی چیه....اوایل زندگی تقریبا بیشتر زوج های جوون این مشکل وجود داره...اما به مرور زمان خودش خود به خود و مخصوصا با بکار گیری سیاست های زنانه...حل میشه.....انقده راحت میتونی این مشکل رو رفع کنی......شوهرت اگه واسه اثبات عشقش به شما....بیاد و حرف شما رو گوش کنه و خانوادش رو بزاره کنار....مطمئن باش که در ظاهر اینکار رو میکنه....و اینکارش فقط باعث میشه روز به روز از خود شما فاصله بگیره و بشه یه عقده و یه دمل چرکی که معلوم نیست کی سر باز کنه....خاطر جمع باش که اخرش فقط و فقط خودت ضرر میکنی..اونم جبران ناپذیر....یه پیشنهاد واست دارم.....بهترین راه حل واسه شما اینه که ..تمام تلاشت رو بکنی که توی دل خانوادش راه پیدا بکنی..خیلی سود میبری....حداقلش همسرت میبینه ..که تو مقصر نیستی و خانوادش دارن بیخود دخالت میکنن...خانوادش رو بهتر میشناسه....باید تمام راهکارهای لازم رو به کار ببری....توی همین تالار کم مقاله و تایپیک نداریم....سیاست خرج کن...سیاست..سیاست...سیاست.......! !!! با پنبه سر ببر.....خودم نتیجه گرفتم که میگم ....!! تا میتونی شکایت خانوادش رو به شوهرت نکن....جوری وانمود کن که خیلی دوستشون داری...مدام چونه خانوادش رو یزن...اگه واسه موضوعی دخالت میکنن و نظر میدن...همون اول جبهه نگیر..اتفاقا جلوی شوهرت از حرفاشون و کاراشون استقبال کن...اما زیر زیرکی....نرم نرمک....کار خودت رو بکن...!!شوهرت که هیچ...با سیاست..خونوادش رو هم میتونی مثل موم بگیری توی دستات...خیلی قشنگ میتونی... میدونم سخته..اما جواب میده....!!! فقط سیاااااااااااااااست

  2. 3 کاربر از پست مفید خورشید30 تشکرکرده اند .

    alireza198 (چهارشنبه 14 بهمن 94), qzl (دوشنبه 26 بهمن 94), ستاره زیبا (چهارشنبه 14 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.