از خوندن پست زیباتون لذت بردم جناب kamran2007 
ای کاش مدیران تالار از این پست شما در بخشهای مقالات آموزشی هم استفاده کنن تا کاربران بیشتری بتونن بهره ببرن.
اما یه نکته ای هم "به نظر من" باید در نظر گرفت و اون اینکه:
درسته که برای ازدواج (مخصوصا برای خانمها) هدف گذاری اشتباهیه ادامه تحصیل و پولدار شدن و ... و هدف درست از ازدواج برای همه آدمها رسیدن به آرامشه و یه شرایط بهتر زندگی، اما ما نباید بحث هدف گذاری در ازدواج رو با انتخاب معیار برای همسر گزینی خلط کنیم. یعنی به نظر من اگر کسی برای رسیدن به همین آرامش و زندگی بهتر به این نتیجه رسیده باشه که باید همسرش وضعیت مالی یا تحصیلی یا خانوادگی خاصی رو داشته باشه و این رو در هر گزینه ای که برای ازدواج باهاش آشنا میشه، بخواد بررسی کنه، نباید ازش خرده گرفت و تخطئش کرد چون این فرد حتما با شناختی که از خودش داره متوجه شده که نداشتن اینطور معیارهایی میتونه از احساس خوشبختی در زندگی با شخص مورد بررسیش، جلوگیری کنه.
موافقید؟
از نظر خود من هم انتخاب صحیح معیارهای ازدواج برای رسیدن به یه ازدواج آرامش دهنده (یعنی همون هدفی که در ازدواج شما هم فرمودید و بنده عرض کردم تنها هدف صحیحه)، کار آسونی نیست و برای بعضی افراد بدون کمک مشاور امکان نداره.
تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.
"بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"
علاقه مندی ها (Bookmarks)