
نوشته اصلی توسط
یاس بنفش
سلام
تجربم میگه داشتن این تفکرواین سبک زندگی یه زمانی معناداشته اماالآن دیگه جایی نداره.منم یه دختربودم وهستم باهمین تفکرات شماوخط قرمزایی که تعریف کردین.
دوستانم هم تقریبامثل خودم هستم.درهمین راستاحرکت میکنن.اماباتوجه به دیدن زندگیشون ومواردی که دیدم میگم اشتباهه.
یعنی باعث میشه یخورده که بزرگ تربشی تندبری.لازمه که یه جاهایی اصلاح بشه تاباعث مجردبودن نشه.
اگه خواستین ومایل بودین بگین تابراتون بازشده تروبامثال بگم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)