
نوشته اصلی توسط
شیدا1392
سلام
خوب اینو بگم من تو این مدت ده سال هیچی پس اندازه نکردم تا مجرد بودم تمام حقوقم بابت جهیزیه میدادم بعد از ازدواجم حقوقمو تا سال 92 برای خودم بود که خرج لباس و کادو خریدن برای دیگران و سیسمونی شد از سال 92 هم که بعد از زایمانم بود و برگشتم سرکار کلا کارت حقوقم دست همسرم و من مثل یه زن خانه دار از شوهرم پول میگیرم اصلا دوست ندارم کارمو ول کنم ولی بچم خیلی لوس شده و مهدکودک هم فکر نمیکنم بمونه چون با هیچ ادم غریبه ای اخت نمیشه الان یه جلسه باشگاه بردمش ژیمناستیک همه بچه ها هم سن خودش بودن چسبید به من و رفت تو بغلم و با هیچ کدومشون ارتباط برقرار نکرد واقعا دو دلم اینم که شوهرم ناراضیه چون رفت و امدم به گردن اونه میگه خسته شدم .خوشحال میشم با زم بهم مشورت بدید تا الان که تقریبا همه گفتند کارمو ول نکنم ولی گفتم بقیه حرفامم بگم تا بهتر بهم مشورت بدید
شما مادر و مسئول تربیت درست فرزندتون هستید
یعنی چی که مهد کودک نمی مونه
کدوم بچه ای روز اول دست مامانش را ول می کنه و با خوشحالی می دوئه توی مهد که دختر شما دومیش باشه؟
برای بچه باید وقت گذاشت
مطالعه کرد
انرژی گذاشت
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)