
نوشته اصلی توسط
حیاط خلوت
سلام
امیدوارم بتونی فراموشش کنی
چند روز پیش عین همین مسئله رو یکی به من گفت
منم چون طرف محل کارم رفت و آمد داشت بهش زنگ زدم اومد اینجا و مسئله رو مطرح کردم و طرف گفت نه پشیمون شده و قضیه از نظرش تموم شده است
میخوام بهت بگم خواهشا فراموشش کن امروز برو یه بیل کوچولو بردار تو یه گلدن یه چاله بکن و اسمشو بنویس بنداز اون تو و ...خلاص
روحتو آزار نده با این حرفها اون برنمیگرده
و مورد دوم اینکه خواهش می کنم این قدر معیارهای دست بالا نداشته باشین(در حد خودت)
که هیچ کس مشمولش نشه
یه آدم معمولی هم می تونه ما رو خوشبخت کنه
خوشبختی یه احساس درونیه
تو مدرک و پول و ظاهر نیست
رو این جمله ام خوب فکر کن.
علاقه مندی ها (Bookmarks)