به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 35 از 50 نخستنخست ... 515252627282930313233343536373839404142434445 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 341 تا 350 , از مجموع 492
  1. #341
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    سلام

    جهت اطلاعتون

    خانم ارامش خيال پست 139 تاپيك حاشيه را تشكر زدند.

    لطفا اسم من رو هم از ليستتون كامل خارج كنيد.

    با تشكر

  2. کاربر روبرو از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده است .

    باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94)

  3. #342
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 03 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    161
    امتیاز
    10,803
    سطح
    68
    Points: 10,803, Level: 68
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    392

    تشکرشده 345 در 144 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سلام

    Zzzz جوابمو کامل ندادی. :-) منم نمیگم بهت چیزی. خخخخخ.

    بذار برم سفر، بعد از سفر آزمون، بعد از آزمون دوتا انتخاب‌ بین اون دو تا انتخاب دوتا مسیر متضاد! بین اون دوتا ضد ....:-) :-) :-)

    زندگی در جریانه.... . جریان شناس باش.
    تو همیاری، آخر صندلی داغ جمع بندی داشتیم. اینجا نمیدونم.تابع قانونم.:-)

    سوال آخر:
    یه کتاب غیر درسی و سودمند که نخوندی ، ولی دوست داری بخونی به من معرفی کن.

    سپاس.
    پرده پرده آنقدر از هم دریدم خویش را
    تا که تصویری ورای خویش دیدم خویش را

    خویش خویش من هم اکنون از در صلح آمدست
    جمله گوش از غیر بستم تا شنیدم خویش را
    خویش خویش من مرا و هرچه من ها بود سوخت
    کشتم او را و زخاکش پروریدم خویش را
    معنی این خویش را از خویش خویش خود بپرس
    خویش بینی را گزیدم تا گزیدم خویش را

  4. 4 کاربر از پست مفید من می دونم تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 11 بهمن 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 11 بهمن 94), zzzz (یکشنبه 11 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94)

  5. #343
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 09 مرداد 95 [ 14:09]
    تاریخ عضویت
    1394-3-31
    نوشته ها
    288
    امتیاز
    5,658
    سطح
    48
    Points: 5,658, Level: 48
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    502

    تشکرشده 446 در 203 پست

    Rep Power
    62
    Array
    سلام .. مرسی ساناز جان که به سوالات جواب دادی... هرچند انتظار داشتم دقیق تر جواب بدی نمیدونم شاید اگه نوبت من هم بشه همینجور جواب بدم ... امیدوارم خدا هیچوقت نعمت شادی رو ازت نگیره.

    اقا محمد رضا ظاهرا شما پیگیر نظم این تاپیک هستید... احتمالا اخر بهمن اسباب کشی داشته باشم... ولی چون دوست دارم حتما شرکت کنم و میترسم فرصت دیگه ای نباشه این تاریخ رو قبول میکنم... فقط اگه جلوتر هم بیفته و قرار بشه جامو با کسی عوض کنم هم اماده ام...

    من خواستم این پست رو تو حاشیه بنویسم ولی نشد...

    در مورد ساناز خانم باید بگم من عنوان چندتا از تاپیک هاتونو خوندم و ار نحوه حواب دادنتون به سوالات فکر میکنم :
    ادم رک و باهوشی هستید با اینکه شکست عشقی داشتی و در ظاهر در خودت راضی نیستی ولی در واقع اعتماد به نفس بالایی داری (هرچند یه کوچولو مغرور و لجباز هم هستی).... از همین الان بهت تبریک میگم چون بهت قول میددددم یه روزی میشه که خیلی زود تمام این روزها رو از یاد میبری ... خیلی زود.... حاضرم باهات شرط ببندم... برات دعا میکنم این اتفاق خیلی زودتررررر بیفته تا طعم واقعی خوشبختی رو بچشی... امین.

    البته این نظر فقط شخصی منه.. موفق باشی

  6. 4 کاربر از پست مفید نارجیس تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 11 بهمن 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 11 بهمن 94), zzzz (یکشنبه 11 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94)

  7. #344
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    [QUOE=من می دونم;404375]سلام

    Zzzz جوابمو کامل ندادی. :-) منم نمیگم بهت چیزی. خخخخخ.

    بذار برم سفر، بعد از سفر آزمون، بعد از آزمون دوتا انتخاب‌ بین اون دو تا انتخاب دوتا مسیر متضاد! بین اون دوتا ضد ....:-) :-) :-)

    زندگی در جریانه.... . جریان شناس باش.
    تو همیاری، آخر صندلی داغ جمع بندی داشتیم. اینجا نمیدونم.تابع قانونم.:-)

    سوال آخر:
    یه کتاب غیر درسی و سودمند که نخوندی ، ولی دوست داری بخونی به من معرفی کن.

    حقیقت روح زمردیان

    سپاس.[/QUOTE]

    - - - Updated - - -

    [QTE=mohamad.reza164;]سلام خانوم zzzz

    ببخشید من نتونستم سوال شطرنج رو براتون اماده کنم.

    اگر حوصله داشتین

    حوصله ندارم خخخخ

    این تمرین رو حل کنید.


    تمرین • lichess.org


    جوابش رو هم میتونید با ثبت حرکات تون تو سیستم جبری بنویسید و یا عکس صفحه حل شده اش رو برامون بگذارید.[/QUOTE]

    - - - Updated - - -

    [QUO=اعجاز عشق;404370]سانازي حالت بهتره دوستم؟

    مرسی

    عزيز جان دلت براي كي تنگ شده من كه همين دور و اطرافم.

    انقدر كه گفتي دلم براش تنگ شده دل ما هم كم كم براش تنگ ميشه هاااااا

    ساناز نظرت چيه با مديران صحبت كنيم زمان حضورت را تمديد كنيم؟ همينو ميخواي؟؟؟؟؟؟

    اله

    ساناز راستي وقتي پاسخ نميدي و سوالي رو دور مي زني دچار عذاب وجدان نميشي؟(شوخي)
    ل
    چرا خیلی

    اتفاقا خيلي هم خوب بود از حالا مي توني پز بدي و به دوستات يا همكارات بگي من به سوالات سخت تر از كنكور دكترا هم پاسخ دادم.


    عزيز انقدر از افريده ي خدا ايراد نگير .چهرت مشكلي نداره خودت بهتر مي دوني مشكل از كجاست.

    خودت رو ناراحت نكن .



    خانم من مي دونم متني كه از من نقل قول كرديد براي اين بود كه احساس كردم ساناز راضي نيست اينطوري...

    اقاي محمدرضا خانم ارامش خيال از دوستان عزيز و تازه واردمون هستند من اطلاع رساني كردم انشاءالله كه حضور قطعيشون رو اعلام مي كنند.



    ساناز صندلي داغت رو دوست داشتم .

    سه روز لطف كردي و به سوالات ما جواب دادي ....... واقعا ممنونم ازت.

    حالا اگر دوست داشتي هر چه مي خواهد دل تنگت بگو.

    نظرت در مورد صندلي داغ / از كدام دسته سوالها خوشت اومد يا بدت اومد (در چه موضوعي) ؟ دوست داشتي چه سوالاتي بيشتر ازت پرسيده بشه ؟
    و ...

    همه جوره سوال بود بیشتر درمورد شکست عشقی
    بیشتر درمورد سامان

    دعا مي كنم خدا دلت رو شاد كنه.

    هميشه سالم باشي و موفق[/QUOTE]


    چرا از همه ادما می گذری که دنیا رو با من تماشا کنی ؟
    توکه میدونستی برای خودت یکی بهتر ازمنو پیدا کنی

    کجا بودی این همه سال درد که من زندگی کردم این مردنو
    تو پاداش صبر و سکوت منی چرا دیر شنیدی صای منو؟
    باید قصمونو به دنیا بگم به اونا که به عشق بدبین شدن
    به چشمای متروکه من بگو چرا ازهمه ادما میگذری

  8. 3 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 11 بهمن 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 11 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94)

  9. #345
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    خانوم zzzz خسته نباشيد واقعا.
    خيلي با حوصله جواب ميدادين، دوست داريد صندلي تون هم ادامه پيد كنه!

    من براي شما خانوم zzzz يك پستي بگذارم، كه ديگه نگيد حوصله ندارم

    خانوم zzzz بي نهايت از شما متشكريم كه در صندلي داغ حضور بهم رسانديد، حضور شما دوستان مايه دلگرمي است.

    --------------------

    خانوم نارجيس همون وقتي كه پيشنهاد شد خالي هست. اگ موافق هستين، اعلام كنيد.

    ---------------------

    لطفا در نوبت خانوم هفت از خانوم zzzz سوال نپرسيد. ممنون


    -----------------------------------

    سلام خانوم هفت، خوش آمديد.


    1- چرا ميگن هفت عدد مقدسي هست؟

    2- هفت تا هفت نام ببريد، مثل هفت سامورايي، هفت سين

    3- هنر مورد علاقه؟

    4- بهترين فيلم سينمايي خارجي و ايراني كه ديدين؟

    5- يك شعر حماسي در باب وطن بسراييد


  10. 6 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 11 بهمن 94), یاس پاییزی (یکشنبه 11 بهمن 94), zzzz (یکشنبه 11 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94), سرشار (دوشنبه 12 بهمن 94), عشق آفرین (دوشنبه 12 بهمن 94)

  11. #346
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام خانوم 7،

    1- بهت بگیم سون یا هفت؟ یا شایدم سبعة، یددی، یا زبونای دیگه! خودت با چه نیتی این اسم رو انتخاب کردی؟

    2-چرا از تاپیک آب اینقدر پشیمون شدی؟ راهنمایی های خوبی بهت شد.

    3- خودتو توصیف کن : کودکی یک خط ، نوجوانی یک خط ، حال ، یک خط ، خودت میتونی بخشهای دیگرم بهش اضافه کنی ، + شرایط فعلیت یعنی چیکار میکنی دنبال چی هستی ؟با رسم شکل (5نمره)

    4- بزرگترین دغدغه ات در حال حاضر ؟ مادی یا معنوی فرقی نداره

    5- توی این مدتی که همدردی بودی ، تفکری روشی سبکی چیزی در شما تغییر کرده؟ دقیقا چی ؟ چرا؟ تجربه مهمی که یاد گرفتی؟

    6- معیارت برای انتخاب یه دختر خوب ، برای یکی مثللللللل نمیدونم مثل کی ! مثل مردی که معیارای تو رو داره ؟ سوالمو دوباره بخون

    7- من کی ام؟ خوب یا بد ظاهری یا شخصیتی یا هرچی (چون در جریان صندلیم بودی پرسیدم)

    8- با کسی رودر بایستی داری؟ با کی ؟ چرا؟

    9-با چیا بهت خوش میگذره ؟ چند موردو بنویس؟ مثلا با شلنگ آب خوردن یا هرچی

    10- توی این مدتی که عمر کردی ، قدر خودتو دونستی؟ چرا؟ چهطوری؟

    11- اولین واکنشت به عکس زیر؟ خندیدی یا آه کشیدی یا هیچی یا چی یا هرچی؟



    بازم میام ...
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  12. 5 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 11 بهمن 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 11 بهمن 94), یاس پاییزی (یکشنبه 11 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94), عشق آفرین (دوشنبه 12 بهمن 94)

  13. #347
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    (سوالات آقای محمد رضا)

    سلام خانوم هفت، خوش آمديد.

    « سلام و ممنونم از خوش آمد گوییتون »


    1- چرا ميگن هفت عدد مقدسي هست؟

    واقعیتش نمیدونم


    2- هفت تا هفت نام ببريد، مثل هفت سامورايي، هفت سين

    هفت اقلیم.... هفت پیکر....هفت خان رستم....هفت دفتر شاهنامه... هفت الوان... هفت شهر

    عشق... هفت گنج


    3- هنر مورد علاقه؟

    نقاشی و خوشنویسی


    4- بهترين فيلم سينمايي خارجي و ايراني كه ديدين؟

    اهل فیلم تماشا کردن نیستم ...

    5- يك شعر حماسي در باب وطن بسراييد

    بلد نیستم شعر بگم



    ممنونم از سؤالاتتون و ببخشید بابت اینکه قادر نبودم به بعضی پرسش هاتون پاسخ بدم.

    ************************************************** ******************


    (سوالات خانم گیسو کمند)


    «سلام خانم گیسوکمند»


    1- بهت بگیم سون یا هفت؟ یا شایدم سبعة، یددی، یا زبونای دیگه! خودت با چه نیتی این اسم رو انتخاب کردی؟

    بهم هفت بگید بیشتر دوست دارم... به این نیت چون در هفتمین ماه سال (مهر) بدنیا اومدم

    2-چرا از تاپیک آب اینقدر پشیمون شدی؟ راهنمایی های خوبی بهت شد.

    گفتم شاید بیان مسائل خانوادگی اون هم در فضای مجازی زیاد درست نباشهولی از راهنمایی های دوستان خوب همدردی خیلی استفاده کردم و همینجا از همشون تشکر میکنم اون روز من تحت تأثیر احساسات شدیدم این تاپیک رو ایجاد کردم و بعدش که تقریبا تونستیم مسئله رو حل کنیم از ایجاد تاپیکم احساس پشیمونی کردم.

    3- خودتو توصیف کن : کودکی یک خط ، نوجوانی یک خط ، حال ، یک خط ، خودت میتونی بخشهای دیگرم بهش اضافه کنی ، + شرایط فعلیت یعنی چیکار میکنی دنبال چی هستی ؟با رسم شکل (5نمره)

    تو دوران کودکی من شیطون و همینطور حساس بودم... ولی رفته رفته که سنم بالاتر رفت خیلی چیزا تغییر کرد... من تا اینجای زندگیم هیچ وقت تفکر و رفتارم مثل همسن و سالان خودم نبوده مثلا در دوره ی نوجوانی اون انرژی و نشاطی که یک نوجوان میتونه داشته باشه رو نداشتم ... همیشه متین و سنگین بودم و از رفتار های جلف و سبک متنفر بودم... چون در انتخاب دوست بسیار گزیده عمل میکنم برای همین دوست صمیمی ندارم و در حد تعادل با خوشرویی با همه رفتار میکنم... از نظر دیگران یک دختر فهمیده و بسیار دوست داشتنی ومهربون هستم ... در شرایط فعلی بیشتر دنبال این هستم تا در زندگی مسیر صحیح رو انتخاب کنم... برای من اعتماد کردن به دیگران خیلی سخته و همیشه آدمی خویشتندار و محافظه کار هستم ... دیگران رو در زمانی که نیاز به همفکری و حل مشکل دارن کمک و راهنمایی میکنم ولی خودم هیچ وقت با کسی درد دل نمیکنم....


    4- بزرگترین دغدغه ات در حال حاضر ؟ مادی یا معنوی فرقی نداره

    در حال حاضر بزرگترین دغدغه ام بیشتر با خودمه و اون اینه که احساسات هیچ وقت مانع تصمیمات صحیح من در زندگی نشه... همه ی ما میدونیم چی درسته و چی غلط ولی گاهی به دلمون راه میدیم تا اون مسیرش رو انتخاب کنه و این گاهی واقعا میتونه دردسر ساز بشه.

    5- توی این مدتی که همدردی بودی ، تفکری روشی سبکی چیزی در شما تغییر کرده؟ دقیقا چی ؟ چرا؟ تجربه مهمی که یاد گرفتی؟

    تو این صندلی داغ بیشتر از پست های دیگه تجربه کسب کردم... وقتی سؤالاتم رو از شما دوستان میپرسیدم و پاسخ هاتون رو میخوندم واقعا لذت میبردم ...

    6- معیارت برای انتخاب یه دختر خوب ، برای یکی مثللللللل نمیدونم مثل کی ! مثل مردی که معیارای تو رو داره ؟ سوالمو دوباره بخون

    سؤالتون رو نتونستم به خوبی متوجه بشم ولی اگه منظورتون اینه که اگه من مرد بودم چه دختری رو برای ازدواج انتخاب میکردم میتونم بگم: حیا و حجاب برای من مهمه و بعد لحن صحبت کردنش و رفتار هایی که ازش میبینم ... دوست دارم متین و باوقار باشه... سبک نباشه...
    با افرادی هم که باهاشون دوسته توجه میکنم چون کسی که خوب باشه با افراد خوبی مثل خودش معاشرت میکنه...

    7- من کی ام؟ خوب یا بد ظاهری یا شخصیتی یا هرچی (چون در جریان صندلیم بودی پرسیدم)

    این سؤال رو که پرسیدین صفحات رو ورق زدم به قبل تا صندلی داغ شما رو پیدا کنم و فقط سؤالاتی رو که خودم از شما پرسیدم رو مرور کردم ... واقعیتش نمیتونم در موردتون قضاوت کنم ولی به نظرم با محبت و مهربون و در عین حال زود جوش و عصبی هم هستید که این میتونه به خاطر حساس بودنتون هم باشه.



    8- با کسی رودر بایستی داری؟ با کی ؟ چرا؟

    به همه احترام میذارم و با تعادل رفتار میکنم ... نه خودمونی میشم و نه جدی رفتار میکنم.

    9-با چیا بهت خوش میگذره ؟ چند موردو بنویس؟ مثلا با شلنگ آب خوردن یا هرچی

    بودن با افرادی که دوستشون دارم برام خیلی لذت بخشه و حس خوبی پیدا میکنم... مورد دیگه اینکه چیزایی که دوست دارم برای خودم بخرم... مفید واقع شدن در لحظاتی که کسی ممکنه به کمکم احتیاج داشته باشه...

    10- توی این مدتی که عمر کردی ، قدر خودتو دونستی؟ چرا؟ چهطوری؟

    چه سؤال داغی !!! ... خودمو خیلی دوست دارم ولی گاهی اعتماد به نفس پایینی دارم... خودمو در رسیدن به بعضی خواسته هام ناتوان می بینم و این گاهی موجب افسردگیم میشه و مدت ها اذیتم میکنه... باید بگم که خیلی بیشتر از اینا باید قدر خودمو داشته باشم که گاهی ندارم...

    11- اولین واکنشت به عکس زیر؟ خندیدی یا آه کشیدی یا هیچی یا چی یا هرچی؟

    هیچ واکنشی نداشتم

    ممنونم از سؤالات خوبتون

  14. 6 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (یکشنبه 11 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 12 بهمن 94), یاس پاییزی (یکشنبه 11 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94), سرشار (دوشنبه 12 بهمن 94), عشق آفرین (دوشنبه 12 بهمن 94)

  15. #348
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام مجدد

    خوشحالیم که با شما در صندلی داغ هستیم خانوم هفت

    1- چه پستی هایی رو در همدردی لایک میکنید( تشکر منظورم نیست) ؟ آخه زیاد ندیدم پستی رو لایک کنید؟


    2- شاعر مورد علاقه؟


    3- مصادیق ریا و ریا کاری رو میتونید بگید؟ تفسیری لطفا

    4- یه عده آدمها هستن در کمک به دیگران بی پروا هستن، و همه میدونن که دستی در کار خیر دارند، انصافا نیت اشون هم خیر هست،
    یه عده آدم دیگر هستن که کوچک ترین کار خیری رو پنهون میکنند. که مبادا ریا کنند.
    فرق این ادمها چیه؟
    کدوم مقرب تره در درگاه پروردگار؟

    5- خانوم هفت رو به چه تخصصی بیشتر میشناسند؟

    6 از رد شدن درخواست اتون ( تو هر زمینه) احساس ترس میکنید؟ دلیل این ترس از نه شنیدن در انسان ها چیه؟ چه ضرر هایی میکنند با نه شندین؟

    7- خانوم هفت دارای هدفی برای زندگی اش هست؟ هدف رو میتونید از منظر خودتون تعریف کنید؟

    8- نظرتون راجع به کاربران زیر

    باغبان

    مدیر همدردی

    خاله قزی

    فرشته اردی بهشت

    چشمک

    محمدرضا 164

    آمین

    zzzz


    9- بهترین بی نیازی از نظر شما چیه؟

    10- نظرتون راجع به سادات و سیادت چیه؟


  16. 8 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 11 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 12 بهمن 94), یاس پاییزی (یکشنبه 11 بهمن 94), نارجیس (سه شنبه 13 بهمن 94), zzzz (یکشنبه 11 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94), سرشار (دوشنبه 12 بهمن 94), عشق آفرین (دوشنبه 12 بهمن 94)

  17. #349
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها

    سلام مجدد

    سلام وقتتون بخیر؛

    خوشحالیم که با شما در صندلی داغ هستیم خانوم هفت

    ممنونم از لطف شما...

    1- چه پستی هایی رو در همدردی لایک میکنید( تشکر منظورم نیست) ؟ آخه زیاد ندیدم پستی رو لایک کنید؟

    من سعی میکنم بیشتر پست هایی که میخونم تشکر بزنم پایینش... حالا لایک رو نمیدونم و به خاطر ندارم... دلیل خاصی نداره.

    2- شاعر مورد علاقه؟

    حافظ و مولوی


    3- مصادیق ریا و ریا کاری رو میتونید بگید؟ تفسیری لطفا

    به عنوان مثال یکی تو خونه نمازش رو با عجله میخونه ولی وقتی در جمعی قرار میگیره با آرامش میخونه تا دیگران نظر مثبتی راجع بهش داشته باشن ...
    یک نمونه ی دیگه هم میتونیم زن و شوهری رو تصور کنیم که تو خونه با هم بحث میکنند ولی وقتی در جمع قرار میگیرند به هم بسیارمحبت میکنند.


    4- یه عده آدمها هستن در کمک به دیگران بی پروا هستن، و همه میدونن که دستی در کار خیر دارند، انصافا نیت اشون هم خیر هست،
    یه عده آدم دیگر هستن که کوچک ترین کار خیری رو پنهون میکنند. که مبادا ریا کنند.
    فرق این ادمها چیه؟
    کدوم مقرب تره در درگاه پروردگار؟

    از نظر من شخصی که برای انجام کاری نیت خیری داشته باشه دیگه نباید نگران نظر دیگران راجع به این باشه که نکنه فکر کنند داره ریا می کنه... تو برای رضای خدا کار خیر رو انجام میدی و دیگه نباید فکر خودت رو مشغول کنی ... اگه نیتت خالص باشه باید کار خیری رو که کردی سعی کنی فراموشت بشه... البته انجام کار خیر در خفا و به صورت پنهانی پسندیده تره ولی نمیتونم راجع به اینکه کدوم در درگاه خدا مقرب تر هستن قضاوت کنم...

    5- خانوم هفت رو به چه تخصصی بیشتر میشناسند؟

    تخصص که نمیشه اسمش رو گذاشت ولی زمانیکه اطرافیانم با من درد دل میکنند حتی اگه نتونم راهنمایی خوبشون بکنم حداقل شنونده ی خیلی خوبی برای صحبت هاشون هستم ... زود احساسات دیگران رو میتونم متوجهش بشم و درک کنم ...لحن و نحوه ی بیانم برای دیگران دلنشینه... خط خیلی خوبی دارم ... گاهی نقاشی هامم خیلی قشنگ میشه ولی تورو خدا نگید که برو یه نقاشی بکش بذار تو سایت چون فعلا اصلا فرصتش رو ندارم...

    6 از رد شدن درخواست اتون ( تو هر زمینه) احساس ترس میکنید؟ دلیل این ترس از نه شنیدن در انسان ها چیه؟ چه ضرر هایی میکنند با نه شندین؟

    از رد شدن درخواست هام بیشتر از اینکه احساس ترس بکنم احساس ناراحتی میکنم ... گاهی خود رأی میشم جوری که نظر من باید انجام بشه و گاهی به بقیه ی نظرات اهمیتی نمیدم و اصولا سعی کردم همیشه تصمیمات درستی بگیرم که مورد تأیید واقع بشه.


    7- خانوم هفت دارای هدفی برای زندگی اش هست؟ هدف رو میتونید از منظر خودتون تعریف کنید؟

    راستش را بخواهید هدفی در زندگیم ندارم... بیشتر از همه در زمان حال زندگی میکنم.

    از نظر من هر انسانی تو زندگیش میتونه اهداف گوناگونی داشته باشه ... هدف میتونه در هر برهه زمانی در فرد ایجاد بشه و همون خواسته هایی هستند که شخص برای رسیدن بهشون تلاش میکنه.


    8- نظرتون راجع به کاربران زیر

    باغبان: مهربان... نکته سنج ... آواتارشون قشنگه

    مدیر همدردی: تاپیک هاشون رو دوست دارم... دلسوز

    خاله قزی : با وجود مشکلاتی که ممکنه تو زندگیشون وجود داشته باشه ولی شخص شوخ و مهربانی هستند .

    فرشته اردی بهشت: نمیدونم چرا بعد از صندلی داغشون دیگه رفتند که رفتند ...

    چشمک : شناختی راجع به ایشون ندارم.

    محمدرضا 164 : مهربان و دلسوز نسبت به مشکلات دیگران ، دلسوز از آنجایی متوجه شدم که اگه تاپیک جدید در تالار زده بشه شما به خوبی تشخیص میدهید و راهنمایی درستی میکنید و مهربان چون تشکر هاتون پایین اکثر پست ها دیده میشه و در ذات این یعمل مثبته ...

    آمین : شناختی ازشون ندارم

    zzzz: زمانیکه صندلی داغ ایشون بود و در جواب یکی از سؤالاتم فرمودن که کاش برای اولین بار به سامان پیام نمیدادم... کنجکاو شدم تا ببینم چه مشکلی در گذشته داشتن و رفتم پست های قبلیشون در این مورد رو همه رو مطالعه کردم... چون نمیخوام راجع بهشون قضاوت کنم نظرم را بیان نمیکنم.


    9- بهترین بی نیازی از نظر شما چیه؟ نیاز به توجه از جانب دیگران

    10- نظرتون راجع به سادات و سیادت چیه؟ سادات برای من قابل احترام هستند.
    ممنون از سؤالات خوبتون

  18. 6 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (دوشنبه 12 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 12 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94), سرشار (دوشنبه 12 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 12 بهمن 94), عشق آفرین (دوشنبه 12 بهمن 94)

  19. #350
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام خانم ٧ عزيز احوال شما؟؟؟
    با اجازه من بدون خوندن سوالات قبلي دوستان سوال ميپرسم!!

    ١. شما مجردين يا متاهل و چند سالتونه؟
    ٢.چي شد عضو همدردي شدين؟
    ٣.منو ميشناسين؟ نظرتونو دربارم ميگين؟
    ٣.بيشتر سايت همدردي به درد چه قشري ميخوره؟يعني بيشتر ميتونه كمكشون كنه؟
    ٤.به نظر شما چرا كودكان اين دوره زمونه اينقدر پررو شدن؟جواب بزرگترارو ميدن و گستاخ شدن؟
    ٥.اگه مجرد هستين بفرمايين مهمترين ملاكاي ازدواجتون چيه؟ و از چه ملاكايي حاضرين كوتاه بياين؟
    ٦.چه خصلت بدي در همسر آيندتون باشه نميتونيم تحمل كنين؟ و چه خصلت بدي رو ميتونين تحمل كنين؟
    ٧.بهترين روش براي ازدواج چيه و چطور و چرا؟؟؟؟!!!!
    ٨.اگه بخواين ساكن هرجاي دنيا كه دلتون ميخواد بشين كجارو انتخاب ميكنين؟
    ٩.به نظر شما چند درصد آقايون قبل ازدواج رابطه دوستي داشتن؟ ايا شما براتون مهمه كه همسر آيندتون قبلا دوست دختر داشته؟
    ١٠.به نظر شما بچه ميتونه باعث مستحكمتر شدن زندگي مشترك بشه؟لطفا توضيح بدين
    ١١.ايا اموزش هاي اعتقادي بايد به بچه داده بشه؟اگه بله از چه سني و به چه شكل؟
    ١٢.براي ارتباط با خدا بهترين راهي كه شما استفاده ميكنين چيه؟
    ١٣.اگر روزي خدايي نكرده متوجه بشين دخترتون با پسري در ارتباطه چيكار ميكنين؟ اگه پسرتون باشه چي؟ فرقي قائل ميشين؟با توضيح لطفا
    ١٤.اگه بهتون الهام بشه كه سه تا از دعاهاتون مستجاب ميشه شما چه دعاهايي ميكنين؟
    ١٥.ايا حاضرين با كسي جاتون عوض بشه؟با چه كسي و توضيح بدين چرا و اون فرد چه ويژگي هايي داره؟

    پيشاپيش از صبر و حوصلتون بابت خوندن سوالاتم و پاسخ هاي كاملتون بسيار متشكرم

  20. 4 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 12 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 12 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 12 بهمن 94), عشق آفرین (سه شنبه 13 بهمن 94)


 
صفحه 35 از 50 نخستنخست ... 515252627282930313233343536373839404142434445 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.