سلام
یه کم اختلاف سنتون زیاده
فکر می کنم بهتره بهشون پیشنهاد بدین برید مشاوره.
بگید فکر می کنید به مرحله ای رسیدید که لازم هست مشاوره برید و با کمک متخصص این مساله را بررسی کنید
برای مشاوره هم حتما یه مشاور خوب پیدا کن.
احساسی تصمیم نگیر و بی دلیل خواستگارت را رد نکن 
--------------------
آقای خاله قزی
چرا دختر مردم را می ترسونید؟
اونقدر هم که شما تاکید کردید سطحی نیست صحبتهاشون
ایشون از تطابق فرهنگی، اقتصادی، تحصیلی، جذابیت برای یکدیگر و ... گفتن
بخشی از مسیر را رفتن و برای ادامه اش در مورد مسائل اخلاقی و روانی و مذهبی و ... باید به کمک متخصص بررسی کنند.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 11 بهمن 94 در ساعت 13:53
علاقه مندی ها (Bookmarks)