خانوم
گلام نه ببخشید
من میدونم، مثل اینکه بانو zzzz داره از زیرش در میره که صندلی اش داغ نشه.
اگر ماموریت نداشتم، دیگه سوال نمی پرسیدم از ایشون
با این حال باید جواب سوال هارو بدین
1- چه نوع گسترشی رو تو بازی شطرنج استفاده میکنی؟ از کدومش بیشتر لذت میبری؟
به به خوشم اومد از سوالت معلومه این کاره ایه خخخ. من ایتالیایی بازی میکنم
2- تو زندگی شطرنج بازی قابلی هستی؟
شما چی فکرمیکنی؟
تاحدودی بله
3- آدم ناشکری هستی؟
گاهی اره .گاهیم ازخدا برکوچکترین داشتم شکرمیگم
4- مصادیق ناشکری فکر میکنی در اعمال ما انسان ها چی میتونی باشه؟ ( منظرم ناشکری غیر زبانی هست)
مثلا ازخدا انتظار دارن هرچی میخوان بهشون بده
یا ادمای خوشبختین همچی دارن اما حس بدبختی میکنن
5- به این جمله اعتقاد داری؟
قلب ات را در دستان خداوند بگذار تا خداوند همسری که لایق خوبی های تو است در دستانت بگذارد
نمیدونم:(
خانوم zzzz خیلی چیز ها ازت یاد گرفتم.
میشه بگید ازمن چی یاد گرفتید؟
میخوام بدونم
باوجود اینکه خیلی از زیر پاسخ ها در میرفتی.
قدر خودتون رو بدونید.
من و امثال من منتظر تاپیک شما هستیم ( جایی غیر از صندلی داغ)
علاقه مندی ها (Bookmarks)