با سلام و احترام
چرا در یک سال فقط 3 خواستگاری داشتید؟
چرا ده یا 20 یا 30 خواستگاری نرفتید؟
این به معنی اینست که شما از هر در خانه ای وارد نمی شوید و از هر کسی خواستگاری نمی کنید.
در یک سال فقط 3 نفر را برای خواستگاری رفته اید. یعنی دست به انتخاب زده اید و این کاملا صحیح هست. باید هر کسی برای ازدواج دست به انتخاب بزند.
خب همین مسئله برای هر دختری هم قابل قبول هست.
یعنی اینکه یک دختر هم خواستگارانی دارد که قرار نیست با همه آنها ازدواج کند. بلکه یک نفر را که مناسب تر می بیند ازدواج می کند.
این بدان معنی نیست که خواستگار زشت، یا بد هست. این بدین معنا هست که این دو مناسب همدیگر تشخیص داده نشده اند.
حالا اگر شما در خواستگاری دختر شما را می پسندید ولی شما به هر دلیل نمی پسندیدید، و آن دختر اعتراض می کرد چه می گفتید؟!
به نظرم شما باید احساسی بودن و زودرنجی بودن خود را درمان کنید. به قیافه شما ربطی ندارد.
اتفاقا جالب هست بدانید که بسیاری از دختران مناسب اصلا و اساسا قیافه خیلی خوب برایشان ملاک نیست و معیارهای مهمتری دارند.
نکته دیگر اینکه:
شما خیلی خوش شانس هستید که از همین اول دختری که مناسب شما نبوده است، خودش جواب نه گفته است.
چون اگر دختری ظاهر بین باشد و به شما بلی بگوید و بعد بگوید نه ، آنگاه جای ناراحتی دارد.
به هر حال خواستگاری از قدیم به همین معنا بوده است که مراجعه می شود و یکی از طرفین ممکن است بگوید نه! یا هر دو بگویند آری و شروع زندگی......
بنا نیست هر کجا فردی رفت خواستگاری عقد کند.
نگران نباش.
در این موارد خانمها اگر شاکی باشند بیشتر حق دارند.
چون آقایان ظاهر بین تر از خانمها در امر ازدواج وارد می شوند!!!!!










علاقه مندی ها (Bookmarks)