درود دوست عزیز
یک تشکر و لایک بخاطر طرز فکر زیبائی که دارید 

من از بچگی یاد نگرفتم چیزی رو که خرابه رو دور بندازم و همیشه سعی در درست کردنش داشتم
بجرات میشه گفت نصف بیشتر راه را طی کردید.
علت جدا شدن پدر و مادر ایشون؟
مادر ایشون بعد طلاق گرفتنشان افسردگی داشتند یا قبلا توی زندگی مشترک هم همینطوری بودند؟
علت چک کردن خودشان و شما چیه؟آیا ازش پرسیدین جواب یهم بهتون داده
فرزند چندم خانواده هستید هم شما و هم ایشون؟
الان ایشون داره با مادرش زندگی میکنی؟رابطه ای که دارن به چه صورته
سوال اخر در مورد این مسئله که بیان داشتید رفیق باز نیست, سوالم اینه آیا دوست صمیمی داره؟رابطه اش با دوستاش به چه صورته
در مورد مشکل عصبانیت شما بهتره مقالات سایت را مطالعه کنید.
پرخاشگری و عصبانیت
روی مهارت های ارتباطی خودت هم کار کن.
http://www.hamdardi.net/thread34206-2.html#post340222
مشکلاتی که هست میشه گفت توی همه زندگی ها وجود داره ضعف در مهارت های ارتباطی بخصوص و کنترل روی عصبانیت و پرخاشگری.
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)