با سلام خدمت دوست عزیز.. تاپیک شما عین تاپیک بنده هستش اگه مطالعه فرموده باشین.. بنده هم بعد خطبه عقد دیدم به خانمم 180 درجه تغییر کرد و بجای شادی اضطراب و پشیمانی اومد سراغم و در حدود یکساله دارم جهت بهبودی و علاقمندی با این بی علاقگی و بیماری مبارزه میکنم..نمیدونم در چه مرحله ای هستین ولی اگه زیر سقف نرفتین ابدا دست نگهدارین تا بهبودی کامل.. و از یه روانشناس متخصص حتما مشاوره بگیرین.. و اینم بدونید مشکل از ماهاس ..