سلام خیلی تایپیکه خوبیه انگار مخصوص من ساخته شدهمرسی دوست خوبم گیسو کمند عزیز
منتظر خاطرات خوبم باشید![]()
بلی زیاد
خیر اصلا
شاید -تا حدودی
تشکرشده 173 در 70 پست
سلام خیلی تایپیکه خوبیه انگار مخصوص من ساخته شدهمرسی دوست خوبم گیسو کمند عزیز
منتظر خاطرات خوبم باشید![]()
dooo (چهارشنبه 07 بهمن 94), khaleghezey (چهارشنبه 07 بهمن 94), mis-marjan (سه شنبه 06 بهمن 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 06 بهمن 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94), جواد 75 (سه شنبه 06 بهمن 94), شیدا. (سه شنبه 06 بهمن 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)