ممنون اقای امین.اقای کاوه براشما متاسفم من که گفتم ادم ترسویی هستم ب خاطر همینم اینجا خواستم مشاوره بگیرم که یه وقت رفتار اشتباهی از من سر نزنه که بعدا نشه جمعش کرد تقصیر من چیه که اون شده استاد راهنمام و اگه بخام مخالفت کنم برا دفاع حسابی از خجالتم درمیاد...یعنی چی که خودم خوشم میاد؟؟؟؟مگه عقده ایم که خوشم بیاد یه مرد متاهل این رفتارو باهام داشته باشه. من بعضی شبا تا خود صبح بیدار بودم و به این ماجرا فکر میکردم ،چرا اینجور درمورد ادما به راحتی قضاوت میکنید؟؟لطفا دیگه کسی نظر نده.لطفا این تایپیک قفل بشه