به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 26 از 50 نخستنخست ... 616171819202122232425262728293031323334353646 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 251 تا 260 , از مجموع 492
  1. #251
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نوشته اصلي از خانوم گيسو كمند

    سلام


    چرا آقایون همدیگرو داداش عمو دایی حاجی صدا میزنن؟ :( ربطی هم به قشر تحصیلی خاصیلی نداره از بی سواد تا تحصیلکرده ه خیلی ها استفاده میکنن.


    در مورد خودم رو ميگم:
    وقتي از القابي مثل داداش يا غيره استفاده ميكنم كه به طرف احساس نزديكي كنم. ايشان رو دوست خودم يا هم انديشه خودم بدونم.
    در بعضي مواقع كه شوخي هست. مثلا " دايي يه لحظه بيا كارت دارم"
    از طرفي در قشر خاصي از مردم، به مسلكشون برمي گرده.
    مثلا مثل كمر بند مشكي تكواندو، اگر يكسري از الزامات و پيش نياز ها رو رعايت كني، به درجه عمويي نائل مي شوي.


    ** وقتی بایه عده انسانی که باهاشون خیلی رودربایستی داری ، سر میز شام نشستید ، روی چنگالتون یه تیکه غذا گذاشتید آغشته به سس قرمزه ، لباس شما سفیده ههههه B-) این تیکه غذا میافته روی لباستون و شما از ناحیه زیر یقه تا شکم قرمز رنگ میشید o_O تازه نصفه غذا هم توی دهان مبارکه ، فکتون هم سسیه ، اتفاقه دیگه افتاده ، رءیس هم ریر چشمی داره نگاه میکنه ، چه حسی دارید ؟ چیکار میکنید ؟
    اصول اش اين هست كه با اعتماد به نفس جوري رفتار كنم كه يه اتفاق عادي افتاده.
    ولي من كه از اصول پيروي نميكنم. هههه
    احتمالا اولش گوشهام و صورت ام سرخ ميشه. تعرق بدنم ميره بالا. بعد به سرعت سر عقل ميايم كه كار مناسب چيه تو اين شرايط. ديگه رييس رو نميتونم كاريش بكنم. خوب دوستان رو دعوت ميكنم به ادامه شام خوردنشون كه فيلم سينمايي تموم شده. ههههه

    ولي تابستان تو شركت، با چند تا از مهندس ها سر نهار بوديم، يهو نمي دونم چي شد لباسم روغني شد. مملو از رب گوجه و روغن ( احتمالا حدس ميزنيد كه نهار مرغ داشتيم. هههه) لباس منم سفيد با راه هاي صورتي روشن.
    خداي من اين چه كاري بود آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با اعتماد به نفس به غذا خوردنم ادامه دادم، انگار نفهميدم. يواشكي زيپ لباس كارم رو كشيدم.
    بعد از نهار اومدم فكر كردم با لباس كار كه نميشه برم خونه! ميشه؟ با لباس روغني چي ميشه برم خونه؟
    تصميم گرفتم لباسم رو بشورم!!!!!!!!!!! يا خداي من اين چه تصميمي بود. وسط شركت آخه!!!!!!!!!!!!!!!!
    خلاصه در ميان ناباوري همكارن لباسم رو بوووووووووووووووووووووووو ووووق و مشغول شستن لباس شدم . اي خدا لباسم خيسه ، چرا خشك نميشه!!!!! از پنجره آويزون كنم كه خشك بشه؟نهههههههههههههههههههه ه!!!!!!!!!! ضايع است، آبروم ميره!!!!!!!!!!!!!!!! پس چي كنم؟؟؟؟؟
    آهان فهميدم !!!!!! اطو ميكنم!!!
    خلاصه در كمتر از نيم ساعت پر از استرس و هيجان. من صاحب يك لباس تميز شدم!!!!!!!!!!



    ** اگه این اتفاق برای بغل دستیتون بیافته چی ، اصلا کاری میکنید ؟ چیکار میکنید ؟


    سعي ميكنم بهش آرامش بدم و حواس اطرافيانم رو از اون محيط دور كنم.
    اتقااقا چندي پيش در يك مجلسي، پسر دايي كوچك من ، كه خيلي هم با حيا بود، به دليل ازدياد موارد موجو در شكمشان، تصميم به بووووووووووووووووووووووق گرفتن. خلاصه كف زمين تالار در لحظه اي درخشان تر از قبل شد. طفلي پسر دايي نمي دونست دهانش رو پاك كنه، لباسش رو يا زمينه رو!!!!!!!!!!
    خلاصه به سرعت به كمك اش شتافتم، يك جعبه دستمال كاغذي رو حروم كردم، سريع براش جارو آوردم و فرستادم اش بووووووووووووووووق تا لباس هاش رو تميز كنه.
    نميدونم شخصي فهميد يا نه؟


    * همکار خانومتون که اصلا هم از پوشش و ظاهر و تیپ شخصیتیش خوشتون نمیاد ، جلوی همه بهتون یه دسته گل رز بزرگ میده یعنی دسته گل رو به سمتتون میگیره جلوی هممه ، چه عکس العملی نشون میدید ؟


    يا خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اين چه كاريه آخه!!!!!
    سعي ميكنم گل رو ازش بگيرم تا ضايع نشه و غرور اش نشكنه ولي به سرعت جوري وانمود ميكنم كه مثلا گل به مناسبت فلان مسئله است ديگه؟؟؟؟
    خدا كنه كه قبول كنه!
    وگرنه اگر بگه نه آقا من از شما خواستگاري كردم ( چه توهمي ههههه) مجبور ميشم محترمانه گل رو برگردونم. ههههههه

    ** از پاسخهایی هم که دادید و وقتی که میگذارید پیش پیش ممنونم.

    ممنون از شما


  2. 6 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 04 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (یکشنبه 04 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), سرشار (یکشنبه 04 بهمن 94)

  3. #252
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام

    ۷ـ زیباترین تصویر عاشقانه ای که در خاطر محمد رضا نقش بسته است؟

    ۸ ـ تعریف خوشبختی از زبان شما ؟

    ۹ ـ تا حالا شده از بالا به کسی نگاه کنی؟...در اون فرد چه خصیصه یا خصایصی مشاهده کردید که حالا فرقی نمیکنه آگاهانه یا از روی عدم آگاهی منجر به ایجاد این احساس خود بزرگتر بینی در شما شده است؟

    ۱۰ ـ آیا محمد رضا خودش را سزاوار خلقت می داند؟ چرا و به چه دلایلی؟

    ۱۱ ـ اگر به هنگام خلقت محمد رضا ، خداوند از امروز او مشورت میخواست چه پیشنهادی میدادی؟ (با صرف نظر از این موضوع که خداوند چه تقدیر کرده است)

    ۱۲ ـ زیباترین نجوای محمد رضا با خدا در دل شب؟

    ۱۳ ـ سوال کلیشه ای خودت: نظر محمد رضا درباره سادات و سیادت

    ۱۴ ـ هدف محمد رضا از فعالیت همه جانبه و گسترده در همدردی؟...روزی چند ساعت از وقتت رو صرف این موضوع میکنی؟...به نظرت تا چه اندازه در کمک به دیگران(در این سایت) موفق بوده و هستی؟...بهترین باز خوردی که تا به امروز گرفتی؟

    ۱۵ ـ الف ـ آیا شده تا به حال جواب محبت کسی را با بدی داده باشی؟ چه موقع و کجا؟...آیا شده تا به حال کسی جواب محبت تو رو با بدی داده باشه؟ توضیح بده

    ۱۶ ـ آیا شما سابقه خیانت به دوستانتان را در کارنامه دارید؟(چه پشت سر،چه جلوی رو)...بالعکس چطور؟توضیح بده

    ۱۷ ـ یک یادگاری روی دیوار همدردی بنویسید( جدا از امضاتون)

    مرسی محمد رضای عزیز ، دوست خوبم

  4. 6 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 04 بهمن 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 04 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (یکشنبه 04 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94)

  5. #253
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نوشته اصلی از باغبان

    20 ) به این سئوالات پاسخ بده ، نازنین مادر :

    چشم، با کمال میل

    * یکی از جالبترین خاطرات را بگو؟

    با دوستان تصمیم گرفتیم به مشهد مقدس برویم.
    قطار بالاترین رای رو آورد.
    خلاصه مجبور شدیم، یک مسیر اتوبوس سوار شیم تا تهران. سپس از نهران به سمت مشهد بریم.
    خلاصه چشم اتون روز بد نبینه، یه سفر زیارتی تبدیل شد به جهنمی برای کل واگن.
    تو پرانتز این رو هم بگم 6 نفر بودیم شامل:
    یه پسر از تبار "سو قدیم" ( قیصری و زورخونه برو) دو تا جوون امروزی، یک پسر مغرور و مثلا مدیر، من و یه پسر کامل مقید با ارزش ها .

    ما تو کوپه حوصله مون سر رفت. ولی با هم زیاد خوب نبودیم. نمیساختیم با هم.
    خلاصه تصمیم گرفتیم شاه دزد وزیر بازی کنیم.
    اوه اوه براتون بگم از مجازات های دوستان دزد:
    1- نفر مقید به ارزش ها یه بار بهش دزد افتاد ما هم نامردی نکردیم گفتیم باید رپ برای ما بخونی



    2- یه بار به قیصر افتاد گفتیم تو ورزشکاری باید بری وسط واگن دراز و نشست بری.

    3- به یکی از بچه امروزی ها افتاد گفتیم باید بری در تک تک کوپه هارو باز کنی و سلام بدی و در رو ببندی با لباس بوووووووووووووووووووق

    اگر از خاطرات شیرین اون سفر بخواهم بگم باید یه تاپیک باز کنم.


    * چهره خودت را قبول داری ؟ درسته که میگن هر چی از دوست رسد نیکوست ! ؟
    آره چهرم رو دوست دارم و خدا رو هم بابتش شکر میکنم.
    بنده به مرور که جلوتر میرم، میتونم از تعداد لامپ های خونمون کم کنم. قضیه رو که گرفتین؟
    حالا همیشه میگم، خدا بهم هزار تا نعمت داده، این هم یکی از همون نعمت ها!



    * آشپزی بلدی ؟ اگر بلدی آخرین غدایی که درست کردی چی بود ؟ اصن لازمه مرد آشپزی بلد باشه ؟!

    باغبان من کلا هیچ وقت خونه نیستم تا بخوام آشپزی کنم. ولی مرغ و برنج و کلیه غذا هایی که با تخم مرغ درست میشه رو بلدم.

    اره خیلی لازمه مرد آشپزی بلد باشه


    * به بازی های رایانه ای علاقه داری ؟ اگر آره اسم آخرین بازی ؟

    علاقه که داشتم. ولی هیچ وقت سمتش نمیرفتم. چون اگر میرفتم باید با ابزار آلات ساختمونی من رو از بازی جدا میکردند.
    آخرین بازی که کردم، فکر کنم آی جی آی بود.
    ولی تو گوشیم 2048 بازی کردم و ماشین.


    * چه رنگ و چه فصلی رو دوست داری؟

    خوب رنگ که معلومه. از اسم وبلاگ و فونت نوشته هام . آبی.
    فصل هم بهار و تابستون رو دوست دارم. چون بازار بهتره

    * یه لطیفه که خیلی دوست داری تعریف کن ؟

    تقدیم به همه پدران مهربان:

    قبض موبایل از هر دری باید تو

    ادب پدر از همان در میره بیرون


    * بهترین کتابی که خوندی ؟ چرا ؟

    هدف نوشته برایان تریسی.

    از اسم کتاب معلوم هست چرا دیگه.

    ولی کتاب قلعه حیوانات جرج اورول رو خیلی دوست دارم.

    اسم کتاب انسان کامل نوشته دکتر مطهری رو میارم و میگم که خیلی برام مفید بوده به شرطی که سوال فلسفی ازش نپرسی


    * بهترین ویژگیهای یه کار آفرین به نظر شما ؟

    همت. اراده. مدیریت. تلاش. اعتماد به نفس.


    * چرا رسیدن به هدف برات مهمه ؟ اگر نرسی چی کار میکنی ؟ بنظرت مسیر رسیدن به هدف زیباتر نیست ( فارغ از نتیچه - به نظرت اگر نتیجه را رها کنیم آسوده تر نیستیم ؟ )

    نمیدونم شاید فکر میکنم مثل حل کردن یه انتگرال بسته است. وقتی به جواب میرسی، لذت بخشه.
    ولی به نظرم تا چیزی نباشه که شما به سمتش حرکت کنی، سوخت ات رو هدر دادی.

    کلا کار ما شده به هدف نرسیدن و کنار اومدن با اوضاع.

    نگاه کن تو اصول بازاریابی میان یه حد فروشی در نظر میگرن مثلا به میزان 10000 دستگاه درسال.
    بعد اگر 40 درصد این هدف هم محقق بشه، راضی هستن. و همیشه تلاش میکنن برای رسیدن به اون عدد. اون عدد دست نیافتنی ، سبب ایجاد انگیزه میشه و تلاش شما رو بیشتر میکنه!


    --------
    پ.ن: بعضی وقتها یه ادمهایی رو میبینم که با درآمد ماهیانه معمولی رضایت کامل دارن، تو زندگی اشون خوش هستن، یه خونه خارج شهر دارن ولی مال خودشونه، مرغ و خرس تو حیاطشون هست، یه تخت کنار حوض باغچه هست که سماور روش داره با غل غلش صدات میزنه.
    پیش خودم میگم، این آدم آرامش واقعی رو داره لمس میکنه؟ یا اونی که همیشه استرس رسیدن به هدفش که جف بزوس هست؟

    * میشه در مورد فلسفه ی خودت در مهریه ( جلسه خواستگاری ) برام بگی – ( واقعا دختری که از هر نظر ایده آل باشه به جز مهریه – قبول نمیکنی – رک بگو ! ) مرسی .


    ای شیطون پسر.

    آیه 5 سوره مایده
    آیه 4 سوره نسا

    همگی بر اهمیت مهریه زن اشاره دارن. به نوعی مرد باید توانایی پرداخت مهریه رو داشته باشد. چون حق مسلم و نابخشودنی هر زنی است.

    --------
    حالا فسلفه من:
    فکر میکنم خانواده دختر با انتخاب مهره بالا یا سعی در ادامه روند چشم و هم چشمی رو دارن یا می خواهن ریسک ازدواج دخترشون رو پایین بیارند!
    خوب من نظرم اینه خانواده ایشان میتوانند هر گونه تحقیق، تفحض، آزمایش های پزشکی، پیرا پزشکی و ... را در نظر بگیرند.
    سپس جواب مثبت خودشون رو بدهند. یا بنده جوان قابل اعتمادی هستم یا خیر. اگر جوان قابل اعتمادی هستم، که خوب دخترشون رو خوشبخت میکنم ولی اگر نیستم چرا با وضع مهریه سنگین سعی می کنن ریسک این قضیه رو کم کنند؟

    از طرفی بحث و گفت و گو هایی که در این زمینه پیش میاید، موجب از بین رفتن حرمت ها خواهد شد که به نظر من پسندیده نیست.

    و مهمترین دلیلم هم اینه که مهریه سبک، یعنی اعتماده به من، یعنی سنگین تر شدن وظیفه من، یعنی اینکه ملاک ساده بودن من برطرف شده.

    ------------

    حال اگر جواب مثبت شد و همه چی مطلوب بود کل زمین بازی به نام ایشان خواهد بود، 2000 سکه که هیچ!

    -----------
    همه این ها رو کاغذ هست، کی میدونه آخرش چی پیش میاد؟



    * ببخشید استاد - به نظر شما یه مرد ایده آل باید چه ویژگیهایی داشته باشه تا با همسرش بسیار زیبا زندگی کنه ؟!

    فکر کنم این سوال رو می خواستی از خاله قزی بپرسی، از من پرسیدی!!!! ههه

    مهربان، با گذشت، فداکار، شناخت و درک مناسب، اهل گفتگو و حل مسیله و مدیر

    البته خسیس رو یادم رفت


    * نظرت در مورد:

    آقای اثر راشومون : زیاد ایشون رو نمیشناسم، در حدی که میدونم 32- 33 سالشونه
    آقای فدایی یار : مهره چین خوب
    آقای محمد 93 : نویسنده کمیک خوبی میشه
    خانم مصباح الهدی : بابت راهنمایی هاشون، بهشون مدیونم
    خانم سوده 82 : مهربان و ساده
    کشور آلمان : تکنولوژی
    Google : سلیکون ولی





    * به خودت نمره بده از موارد زیر : ( 0 تا 10 )


    صبر :5
    مسئوالیت پذیری :7
    ولخرجی : 0
    انتقاد پذیری : 9
    مهربانی : 9
    شوخ طبعی : 8




    نظرت در مورد عکس زیر :



    دوست داشتی با کودکان محک درد و دل کن .

    بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم

    میدونی باغبان، لبخند اینا، از اشک های یه کودک سالم سنگین تره

    ببخشید منو معاف کن از این قسمت

    .......................................


    محمد رضا ممنون

    منم از تو ممنونم دوست عزیز



  6. 6 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 04 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (یکشنبه 04 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  7. #254
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نوشته اصلی از سرشار


    سلام

    سلام دوست عزیز من

    ۷ـ زیباترین تصویر عاشقانه ای که در خاطر محمد رضا نقش بسته است؟



    ۸ ـ تعریف خوشبختی از زبان شما ؟

    احساس آرامش در کنار یار بودن


    ۹ ـ تا حالا شده از بالا به کسی نگاه کنی؟...در اون فرد چه خصیصه یا خصایصی مشاهده کردید که حالا فرقی نمیکنه آگاهانه یا از روی عدم آگاهی منجر به ایجاد این احساس خود بزرگتر بینی در شما شده است؟

    آره متاسفانه خیلی شده.
    یعنی بگم؟
    خدایا منو ببخش.
    قبلا زیاد میشد اشخاص رو از سواد و توانایی هاشون کوچک میشمردم.
    ولی از وقتی خودم رو تو جامعه ای دیدم که خیلی کوچکم.
    از وقتی دیدم انسانیت به لباس نیست.
    یکم بهتره اوضاع

    ۱۰ ـ آیا محمد رضا خودش را سزاوار خلقت می داند؟ چرا و به چه دلایلی؟

    دوست من سوال سختی هست.

    فکر میکنم تاریخ باید قضاوت کنه.

    اجازه بده یکم فکر کنم. اگر نوبتم گذشت تو در حاشیه جواب میدم


    ۱۱ ـ اگر به هنگام خلقت محمد رضا ، خداوند از امروز او مشورت میخواست چه پیشنهادی میدادی؟ (با صرف نظر از این موضوع که خداوند چه تقدیر کرده است)


    بی زحمت یکم کمتر به دنیا وابسته اش کن


    ۱۲ ـ زیباترین نجوای محمد رضا با خدا در دل شب؟

    خدایا بوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووق

    ۱۳ ـ سوال کلیشه ای خودت: نظر محمد رضا درباره سادات و سیادت

    هنوز دارم در موردش تحقیق میکنم که سید ها چه اشخاصی هستن. فرق اشون با باقی افراد چیه؟

    اگر به عنوان یه لقب برای سو استفاده های دنیوی در نظرش نگیرم. به نظرم یه فردی که سید هست با یه فردی که سید نیست، هیچ فرقی نداره. ولی معنی سید یعنی آقا.
    چرا یک نفر رو آقای ایکس بنامم و دیگر رو ایگرد؟
    مگه خدا نگفته انسان ها با هم برابرن مگر در درجه ایمانشان. مگه من سنگ محک دارم برای سنجش ایمان یکی که بهش نمره آقا بدم؟

    ولی از لحاظ معنوی، ما سید واقعی رو نمیشناسیم. این سید واقعی که رو نمیکنه من سیدم. از شناسنامه و غیره در گذر.
    ------------
    یه مادری یهو نگران بچه اش میشه و از خواب میپره.
    بچه اش کجاست تو کوه بووووووووووق مشغول کوهنوردی بوده که ناگهان زیرپاش خالی میشه و توان ادامه مسیر رو نداشته. هیج ابزار ارتباطی هم نداشته. به هیچ شخصی هم نگفته بوده کجا میره.

    پس از مدتی در بیمارستان بستری میشه؟
    از کجا پیداش کردن؟ چه طور پیداش کردن؟

    آن مادر سید، در خواب مکان مصدومیت رو هم دیده بود.

    من هیچ قضاوتی در این مورد ندارم.




    ۱۴ ـ هدف محمد رضا از فعالیت همه جانبه و گسترده در همدردی؟...روزی چند ساعت از وقتت رو صرف این موضوع میکنی؟...به نظرت تا چه اندازه در کمک به دیگران(در این سایت) موفق بوده و هستی؟...بهترین باز خوردی که تا به امروز گرفتی؟

    راستش اوایل فقط برای خودم میامدم تا یاد بگیرم و مشکلم حل بشه.
    ولی الان بیشتر میام تا یاد بگیرم.
    در این بین هر وقت حس کنم، میتونم مفید باشم، تو تاپیک ها شرکت میکنم.
    روزی یک ساعت میام همدردی. البته قراره کمترش کنم.


    ۱۵ ـ الف ـ آیا شده تا به حال جواب محبت کسی را با بدی داده باشی؟ چه موقع و کجا؟...آیا شده تا به حال کسی جواب محبت تو رو با بدی داده باشه؟ توضیح بده

    محبت که اسم اش رو نمیتونم بگذارم، ولی خیلی شده که پاسخ درخور و متقابل از رفتارم رو از مخاطبانم نگرفتم.

    ولی سعی میکنم به کسی بدی نکنم. از عذاب وجدان خیلی آزرده میشم.

    امیدوارم تو این محیط حداقل شخصی رو نرنجونده باشم.


    ۱۶ ـ آیا شما سابقه خیانت به دوستانتان را در کارنامه دارید؟(چه پشت سر،چه جلوی رو)...بالعکس چطور؟توضیح بده

    خیر به هیچ عنوان.

    بله ولی فراموش کردم که خیانتی بهم شده. الان یادم نمیاد مثلا



    ۱۷ ـ یک یادگاری روی دیوار همدردی بنویسید( جدا از امضاتون)

    امروز
    نه آغاز و نه انجام جهان است
    ای بس غم و شادی، که پس پرده نهان است
    گر مرد رهی ؛ غم مخور از دوری و دیری
    دانی که رسیدن هنر گام زمان است
    تو رهرو دیرینه سرمنزل عشقی
    بنگر که ز خون تو به هر گام نشان است
    آبی که بر آسود ، زمینش بخورد زود
    دریا شود آن رود که پیوسته روان است
    از روی تو دل کندنم آموخت زمانه
    این دیده از ان روست که خونابه فشان است
    دردا و دریغا که در این بازی خونین
    بازيچه ایام دل آدمیان است...


    مرسی محمد رضای عزیز ، دوست خوبم

    از شما ممنونم سرشار گرامی


  8. 6 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 04 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (یکشنبه 04 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), سرشار (جمعه 09 بهمن 94)

  9. #255
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    از همه عزیزانی که در صندلی داغ این بنده حقیر شرکت داشتند، بسیار تشکر میکنم. با سوالات خوبتون من رو خیلی به فکر فرو بردید و در امر خودشناسی بسیار برام مفید بودید.
    خانوم ها و اقایون ایلین1366، باغبان، سرشار، نجار، گیسوکمند، هفت، چشمک، سوده 82 براتون ارزوی عمری با عزت، زندگی سرشار از شادی و ارامش دارم. لبتون همیشه خندون باشه.


    اگر شوخی یا بی احترامی بواسطه پاسخ به سوالات شما سروران داشتم، رسما تقاضای حلالیت دارم.


  10. 6 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)

  11. #256
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام حانوم شميم الزهرا


    1- چرا شميم الزهرا؟ چه مفهومي براي شما داره؟


  12. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)

  13. #257
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    سلام حانوم شميم الزهرا


    1- چرا شميم الزهرا؟ چه مفهومي براي شما داره؟
    سلام آقای محمد رضا خسته صندلی داغتون نباشین

    1- قبلا هم دیگر دوستان پرسیده بودن این سوالو. حس خیلی خوبی به این نام داشتم البته! به دلایلی الان این حسو کمتر دارم یعنی خاطره های بدی که با این نام داشتم (منظورم در این سایت نیست) باعث شد دیگه علاقم بهش کمتر بشه و اگه الان میخواستم عضو همدردی بشم این نام انتخاب نمیکردم

    اما مفهومش برای من: به حضرت زهرا ع خیلی ارادت دارم و اگه من در انتخاب اسم خودم میتونستم نقش داشته باشم حتما این نام رو انتخاب میکردم (زهرا) و شمیم هم که به معنی بوی خوش هست و این ترکیب منو یاد حضرت مهدی عج میندازه به دلیل علاقه زیاد حضرت زهرا ع به ایشون و اینکه تو اون شرایط اسف ناک هم اسم ایشونو صدا میزدن.


    ممنون از سوال خوبتون

  14. 5 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94)

  15. #258
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    2- تا حالا شده با خانوم فاطمه زهرا قهر كنيد؟


    3- با ايشان صحبت ميكنيد؟

    4- اگر يك روز قصد سفر به مدينه رو داشته باشيد و قبل از سفر شخصي كه در عالم رويا، مكان دقيق قبر حضرت فاطمه رو ديده باشه، و به شما اطلاع بده، چه كار ميكنيد؟ ميپذيريد؟ اگر ميپذيريد چه كار ميكنيد؟


    5- خانوم شميم و الزهرا رو بيشتر به خاطر چه خصوصيت اش تحسين ميكنند؟


  16. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)

  17. #259
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    2- تا حالا شده با خانوم فاطمه زهرا قهر كنيد؟


    نمیدونم مفهوم قهر خب از نظرتون چیه اما شده که قهر به این معنی که نخوام باهاشون حرف بزنمو دلگیر باشم


    3- با ايشان صحبت ميكنيد؟


    بله


    4- اگر يك روز قصد سفر به مدينه رو داشته باشيد و قبل از سفر شخصي كه در عالم رويا، مكان دقيق قبر حضرت فاطمه رو ديده باشه، و به شما اطلاع بده، چه كار ميكنيد؟ ميپذيريد؟ اگر ميپذيريد چه كار ميكنيد؟

    یک احتمال در نظرش میگیرم نه قطعی. خب چیزی از دست نمیدم که مثلا اونجا هم زیارت بخونم اما به کسی اطلاع نمیدم که صحه بر اون حرف گذاشته نشه. اگه اون مکان جایی باشه که بتونم خودم برم مثلا داخل حرم باشه میرم اما اگه اونجا نباشه به همسرم میگم جریانو اگه اجازه دادن باهم بریم اگه نه که نمیرم.


    5- خانوم شميم و الزهرا رو بيشتر به خاطر چه خصوصيت اش تحسين ميكنند؟

    وجدان قوی
    من اینطوری جواب هارو داخل کادر بنویسم و بلد باشه راحتره برای خواننده؟ یا کلا چطوری بنویسم بهتره؟

  18. 5 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94)

  19. #260
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام به دوستان خوب واهالی این منطقه داغ

    از طرفداران صندلی داغ بوده و هستم .

    متاسفانه به خاطر یک سری مشغله هایی که چند ماهی است درگیر آن هستم نتونستم توی تالار بیام و از پست های دوستان استفاده ببرم.

    اما خدشه ای در تعلق خاطری که به اینجا دارم وارد نکرده.

    سلام شمیم الزهرای عزیز.

    حال واحوالتون چطوره؟

    با اجازتون چند سوالی هم من بپرسم.

    1- چقدر بر اصول و ارزش هاتون استوار هستید؟

    2- بیشتر اثر گذارید یا تاثیر پذیر؟

    3- معنای زندگی شما 5 سال پیش چه بوده؟ هم اکنون چیست؟

    4- چقدر خودتون رو دوست دارید وبه خودتون اهمیت می دهید؟

    موفق باشید.

  20. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)


 
صفحه 26 از 50 نخستنخست ... 616171819202122232425262728293031323334353646 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.