سلام.
شما در سن بلوغ هستی و همون بهتر که وارد اینجور رابطه ها نشی. لزومی نداره که دوست دختر داشته باشی یا با دوستات در این جور مواقعی همراهی کنی.
ارتباط با خانمی با سن بالاتر هم اصلا حداقل تا چند سال آینده بهش فکر نکن چون افکار شما در حال تغییر و تحوله و زمان میبره تا به یک ثبات برسه و بعدش بخوای نتیجه بگیری چه کسی برای شما مناسبه.
متاسفانه جمع دوستان ممکنه بعضی مسائل رو بی اهمیت جلوه بدن و تاثیرات منفی ایی در روح و آینده آدم بذاره.
نگران نباش شما وقت برای ازدواج زیاد داری و الان هم وقت مناسبی نیست. بر عکس الان زمانیکه که اگر خوب ازش استفاده کنی ، یه سرمایه گذاری بسیار مهم برای آینده و تشکیل زندگیت خواهد بود. برای خودت سرگرمی هایی جور کن که باعث رشد و پیشرفت تو بشن و از زمانت استفاده کن و توانایی هات رو گسترش بده.
ده سال بعد غبطه الان رو میخوری، پس زرنگ باش و فرصت رو به دستت بگیر و به بهترین شکل از نیرو و توانایی هات استفاده کن.
موفق باشی.
- - - Updated - - -
سلام.
شما در سن بلوغ هستی و همون بهتر که وارد اینجور رابطه ها نشی. لزومی نداره که دوست دختر داشته باشی یا با دوستات در این جور مواقعی همراهی کنی.
ارتباط با خانمی با سن بالاتر هم اصلا حداقل تا چند سال آینده بهش فکر نکن چون افکار شما در حال تغییر و تحوله و زمان میبره تا به یک ثبات برسه و بعدش بخوای نتیجه بگیری چه کسی برای شما مناسبه.
متاسفانه جمع دوستان ممکنه بعضی مسائل رو بی اهمیت جلوه بدن و تاثیرات منفی ایی در روح و آینده آدم بذاره.
نگران نباش شما وقت برای ازدواج زیاد داری و الان هم وقت مناسبی نیست. بر عکس الان زمانیکه که اگر خوب ازش استفاده کنی ، یه سرمایه گذاری بسیار مهم برای آینده و تشکیل زندگیت خواهد بود. برای خودت سرگرمی هایی جور کن که باعث رشد و پیشرفت تو بشن و از زمانت استفاده کن و توانایی هات رو گسترش بده.
ده سال بعد غبطه الان رو میخوری، پس زرنگ باش و فرصت رو به دستت بگیر و به بهترین شکل از نیرو و توانایی هات استفاده کن.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)