به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: به نظر شما این تاپیک میتونه برای افرادهدف تاپیک کمک �

رأی دهندگان
18. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بلی زیاد

    17 94.44%
  • خیر اصلا

    0 0%
  • شاید -تا حدودی

    1 5.56%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    همین اول بگم که نمره عنوان تاپیک 20،،،،،،،،،،دوستای گلم من خیلی اجتماعی و اهل گشت و گذار هستم، و زندگی با رفت وآمد رو دوست دارم،،،،،،،،،و یه چند وقتیه به این نتیجه رسیدم که خودم هوای خواسته ها و نیازهامو داشته باشه یعنی در حدی که معقول باشه ، مثلا دعا میخونم نماز اول وقت تا از غصه دور بمونم اون ذکر فیلم مدینه یادتونه؟لاحول و لا قوة الابالله رو میخونم، به دوستام سر میزنم البته اونا هم دعوتم میکنن میرم، با بچه هاشون بازی میکنم، به اقوام سر میزنم، خلاصه خیلی خوشم، و با همکارام هم سعی میکنم روابط خوبی داشته باشم، تو خونه هم خیلی الکی خوشم بهمه سلام میکنم ،حرف میزنم احترام میذارم به بقیه محبت میکنم قبلنا وقت ناراحت بودم فقط سکوت میکردم،،،،،،،،برا خودم طلاهایی میخرم که دوست دارم،مواد غذایی ارگانیک و خوشمزه که یه تازه عروس واسه شوهرش میپزه من واسه خودم آماده میکنم این زندگی اینطوری اینقد بهم حال میده که از بودنم راضی هستم یه وقتایی ناراحتم میرم پیش دوستان ، اینجوریه که زندگی رو میگذرونم بعضیا میگن خیلی قیافه ات بهتر شده رو حیه ات بهتر شده ،،،،،،،این گل ها برای همه اتون، و با آرزوی بهترینها

  2. 9 کاربر از پست مفید آخیش تشکرکرده اند .

    dooo (چهارشنبه 07 بهمن 94), khaleghezey (پنجشنبه 01 بهمن 94), mis-marjan (سه شنبه 06 بهمن 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 01 بهمن 94), mohi (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (شنبه 03 بهمن 94), جواد 75 (دوشنبه 05 بهمن 94), شیدا. (پنجشنبه 01 بهمن 94), شمیم الزهرا (سه شنبه 06 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وقتی ناراحتم به سختی می تونم حرف بزنم(دوستان قدیمی لطفا باهام صحبت کنید)
    توسط ستاره آشنا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 مهر 97, 23:46
  2. وقتی فهمیدم دوستای صمیمیم اختلال اسکیزوئيد دارن ...
    توسط atre sobh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 مهر 92, 00:02
  3. دوستان عزیزم تا مدتی خدا نگهدار
    توسط homa_59_25 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 اردیبهشت 88, 09:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.