همین اول بگم که نمره عنوان تاپیک 20،،،،،،،،،،دوستای گلم من خیلی اجتماعی و اهل گشت و گذار هستم، و زندگی با رفت وآمد رو دوست دارم،،،،،،،،،و یه چند وقتیه به این نتیجه رسیدم که خودم هوای خواسته ها و نیازهامو داشته باشه یعنی در حدی که معقول باشه ، مثلا دعا میخونم نماز اول وقت تا از غصه دور بمونم اون ذکر فیلم مدینه یادتونه؟لاحول و لا قوة الابالله رو میخونم، به دوستام سر میزنم البته اونا هم دعوتم میکنن میرم، با بچه هاشون بازی میکنم، به اقوام سر میزنم، خلاصه خیلی خوشم، و با همکارام هم سعی میکنم روابط خوبی داشته باشم، تو خونه هم خیلی الکی خوشم بهمه سلام میکنم ،حرف میزنم احترام میذارم به بقیه محبت میکنم قبلنا وقت ناراحت بودم فقط سکوت میکردم،،،،،،،،برا خودم طلاهایی میخرم که دوست دارم،مواد غذایی ارگانیک و خوشمزه که یه تازه عروس واسه شوهرش میپزه من واسه خودم آماده میکنم این زندگی اینطوری اینقد بهم حال میده که از بودنم راضی هستم یه وقتایی ناراحتم میرم پیش دوستان ، اینجوریه که زندگی رو میگذرونم بعضیا میگن خیلی قیافه ات بهتر شده رو حیه ات بهتر شده ،،،،،،،این گل ها برای همه اتون، و با آرزوی بهترینها![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)