به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 116

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1394-2-12
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    2,513
    سطح
    30
    Points: 2,513, Level: 30
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 124 در 73 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام.....دختر بدشانس...بهتر نبود اسم بهتری انتخاب میکردی..اخه چرا انقده ناامید...اول کار که نباید جا بزنی..و از جدایی صحبت کنی..خوب مشکل شما غیر قابل حل که نیست....خوب همونجور که گفتی...شما هنوز توی دوران عقد به سر میبری....فکر نمیکنی رابطه ای که دارین همین حدش کافی باشه....اخه درسته شما گرم مزاج هستین..اما خوب باید فرصت کافی رو به شوهرت بدی که دلش واست تنگ بشه...کاش بیشتر از خودتون و تحصیلاتتون و اعتقادات خودت و همسرت توضیح میدادی...بهتره کمی بیشتر به همسرت وقت و فرصت بدی..چون خیلی وقت نیست که از حال و هوای مجردی در اومده...چیزی که برام جالبه..اینه که شما مدت زیادی نیست که عقد کردید...اما همسرت خیلی راحت به زبون میاره که بهتون میل نداره..و مثل دوتا رفیق فقط هستین....امیدوارم این حرف و این حس و حال رو شما توی ذهنش پرورش نداده باشی..معمولا زن و شوهرا...خیلی کم از اینجور حرفا بهم میزنن...اگر مشکلی هم داشته باشن..معمولا تا رفع اون مشکل..جوری دیگه وانمود میکنن....که طرف واسشون مهمه....حداقل واسه حس رودروایسی و اینکه طرف مقابل ناراحت نشه...اینجوری برخورد میکنن.....شوهر شما توی چه خانواده ای بزرگ شده؟؟؟ اخه نوع تربیت و اعتقادات..یا همون شرم و حیایی که خودت گفتی..گاهی توی ایجاد رابطه..فرد رو دچار مشکل میکنه...شاید داره مراعات دوران عقد رو میکنه....خیلی راحت میتونی این مشکل رو رفع کنی..بالاخره این یک نیاز غریزی واسه همه ادماست.....بهتره یه کم خودتو کمتر در دسترس قرار بدی.....واسه همسرت تازگی داشته باشی...اقایون از خانمای غیر قابل پیش بینی بیشتر خوششون میاد...!!
    راستی به دوستمون fkhهم که گفتن با خاله خان باجی توی اینترنت چیزی درست نمیشه.....باید بگم ...این حرفا چیه اخه..ایشون اومدن از دوستان مشورت بگیرن...بچه ها هم با نظراتشون کمکشون میکنن....پایه و اساس این سایت واسه همینه دیگه....همه ما که اینجا هستیم...مشکل داشتیم..و خیلی این سایت کمک کننده رفع مشکلاتمون بوده......!!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید خورشید30 تشکرکرده است .

    حسين40 (سه شنبه 29 دی 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 95 [ 04:00]
    تاریخ عضویت
    1393-10-20
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,869
    سطح
    25
    Points: 1,869, Level: 25
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خورشید30 نمایش پست ها
    سلام.....دختر بدشانس...بهتر نبود اسم بهتری انتخاب میکردی..اخه چرا انقده ناامید...اول کار که نباید جا بزنی..و از جدایی صحبت کنی..خوب مشکل شما غیر قابل حل که نیست....خوب همونجور که گفتی...شما هنوز توی دوران عقد به سر میبری....فکر نمیکنی رابطه ای که دارین همین حدش کافی باشه....اخه درسته شما گرم مزاج هستین..اما خوب باید فرصت کافی رو به شوهرت بدی که دلش واست تنگ بشه...کاش بیشتر از خودتون و تحصیلاتتون و اعتقادات خودت و همسرت توضیح میدادی...بهتره کمی بیشتر به همسرت وقت و فرصت بدی..چون خیلی وقت نیست که از حال و هوای مجردی در اومده...چیزی که برام جالبه..اینه که شما مدت زیادی نیست که عقد کردید...اما همسرت خیلی راحت به زبون میاره که بهتون میل نداره..و مثل دوتا رفیق فقط هستین....امیدوارم این حرف و این حس و حال رو شما توی ذهنش پرورش نداده باشی..معمولا زن و شوهرا...خیلی کم از اینجور حرفا بهم میزنن...اگر مشکلی هم داشته باشن..معمولا تا رفع اون مشکل..جوری دیگه وانمود میکنن....که طرف واسشون مهمه....حداقل واسه حس رودروایسی و اینکه طرف مقابل ناراحت نشه...اینجوری برخورد میکنن.....شوهر شما توی چه خانواده ای بزرگ شده؟؟؟ اخه نوع تربیت و اعتقادات..یا همون شرم و حیایی که خودت گفتی..گاهی توی ایجاد رابطه..فرد رو دچار مشکل میکنه...شاید داره مراعات دوران عقد رو میکنه....خیلی راحت میتونی این مشکل رو رفع کنی..بالاخره این یک نیاز غریزی واسه همه ادماست.....بهتره یه کم خودتو کمتر در دسترس قرار بدی.....واسه همسرت تازگی داشته باشی...اقایون از خانمای غیر قابل پیش بینی بیشتر خوششون میاد...!!
    راستی به دوستمون fkhهم که گفتن با خاله خان باجی توی اینترنت چیزی درست نمیشه.....باید بگم ...این حرفا چیه اخه..ایشون اومدن از دوستان مشورت بگیرن...بچه ها هم با نظراتشون کمکشون میکنن....پایه و اساس این سایت واسه همینه دیگه....همه ما که اینجا هستیم...مشکل داشتیم..و خیلی این سایت کمک کننده رفع مشکلاتمون بوده......!!!
    چون این مشکل بسیار تخصصی هست و با همدردی کردن حل نمیشه.یا باید از انجمن ازاد کمک بگیرن یا سکس تراپیست.رفع این مشکل خارج ازتوان من و شماست و دخالت ما یعنی ادامه خاله خان باجی بازی


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.