
نوشته اصلی توسط
خورشید30
سلام.....دختر بدشانس...بهتر نبود اسم بهتری انتخاب میکردی..اخه چرا انقده ناامید...اول کار که نباید جا بزنی..و از جدایی صحبت کنی..خوب مشکل شما غیر قابل حل که نیست....خوب همونجور که گفتی...شما هنوز توی دوران عقد به سر میبری....فکر نمیکنی رابطه ای که دارین همین حدش کافی باشه....اخه درسته شما گرم مزاج هستین..اما خوب باید فرصت کافی رو به شوهرت بدی که دلش واست تنگ بشه...کاش بیشتر از خودتون و تحصیلاتتون و اعتقادات خودت و همسرت توضیح میدادی...بهتره کمی بیشتر به همسرت وقت و فرصت بدی..چون خیلی وقت نیست که از حال و هوای مجردی در اومده...چیزی که برام جالبه..اینه که شما مدت زیادی نیست که عقد کردید...اما همسرت خیلی راحت به زبون میاره که بهتون میل نداره..و مثل دوتا رفیق فقط هستین....امیدوارم این حرف و این حس و حال رو شما توی ذهنش پرورش نداده باشی..معمولا زن و شوهرا...خیلی کم از اینجور حرفا بهم میزنن...اگر مشکلی هم داشته باشن..معمولا تا رفع اون مشکل..جوری دیگه وانمود میکنن....که طرف واسشون مهمه....حداقل واسه حس رودروایسی و اینکه طرف مقابل ناراحت نشه...اینجوری برخورد میکنن.....شوهر شما توی چه خانواده ای بزرگ شده؟؟؟ اخه نوع تربیت و اعتقادات..یا همون شرم و حیایی که خودت گفتی..گاهی توی ایجاد رابطه..فرد رو دچار مشکل میکنه...شاید داره مراعات دوران عقد رو میکنه....خیلی راحت میتونی این مشکل رو رفع کنی..بالاخره این یک نیاز غریزی واسه همه ادماست.....بهتره یه کم خودتو کمتر در دسترس قرار بدی.....واسه همسرت تازگی داشته باشی...اقایون از خانمای غیر قابل پیش بینی بیشتر خوششون میاد...!!
راستی به دوستمون fkhهم که گفتن با خاله خان باجی توی اینترنت چیزی درست نمیشه.....باید بگم ...این حرفا چیه اخه..ایشون اومدن از دوستان مشورت بگیرن...بچه ها هم با نظراتشون کمکشون میکنن....پایه و اساس این سایت واسه همینه دیگه....همه ما که اینجا هستیم...مشکل داشتیم..و خیلی این سایت کمک کننده رفع مشکلاتمون بوده......!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)