نقل قول نوشته اصلی توسط cheshmakk نمایش پست ها
من به عنوان شخصی که خودش تو بیمارستان کار میکنه و قبلا هم با این چالش تو روبرو بوده بهت دو راهکار ارایه میدم

اول اینکه اگه میتونی با این رشته خودت یجای خوب استخدام شی کمالگراییتو بذار کنار و خودتو با دیگران اصلا مقایسه نکن و به همونی که هستی قانع باش

اما اگه نمیتونی یه کار خوب پیدا کنی و میدونی ادامه دادن تو این رشتت فقط چندسال وقت تلف کردنه و مطمین نیستی که بعدش بتونی به اهدافت برسی از اول شروع کن...چه اشکال داره...ماهی رو هروقت از آب بگیری تازست

امیدوارم با توکل به خدا بهترین ها برات رقم بخوره
ممنون از اینکه پاسخ دادید ..

خب الان با این شرایط شغل خوبی نمی تونم داشته باشم و حداقل کاری که باید انجام بدم اینه که ارشدم رو بگیرم و اینکه رشته خودم رو ادامه بدم حتما آینده داره خب نه اینطور نیست یعنی اصلا رشته های مهندسی آینده مشخصی نداره اما خب به این اعتقاد دارم که تو هر رشته ای اگر بهترین باشی قطعا به جای خوبی میرسی ..
اما خب تو پزشکی و دندون اینطور نیست و آینده روشنی در انتظاره ، خب از اونجایی که گفتید تو بیمارستان کار میکنید اگه امکانش هست اطلاعاتی راجع به پزشکی بدین در واقع سختی هایی که پیش رو داره؟؟ و اینکه بعد از 7 سال عمومی طرح کارورزی منطقه محروم چه مدت هست؟ و بعد از اون طرح میشه سراغ تخصص رفت؟ در کل زندگی پزشکا چطوره واقعا به اون قشنگی که فکر میکنیم هست؟!!

- - - Updated - - -

گفتید قبلا با این چالش روبرو بودین یعنی شما هم کنکور دوباره دادین ؟؟ و آیا راضی هستین از انتخابتون ؟ اگر دوست داشتید را جع به شغلتون و رشته تون بهم بگید . ممنون