سلام
دوست من حقیقت اش اومد داستان خودم رو برات بگم. دیدم خیلی شبیه به حرف های خانوم چشمک هست.
چندین مدت پیش با شخصی آشنا شدم که به من گفت برو وضو بگیر، منم نماز صبح بیدار کن.
غافل از اینکه خودش نماز صبح هاش سر وقت بود.
بعد از اون روز یه صحبت از آقای بهجت آورد، " برو نمازت رو درست کن، همه چی ات درست میشه"
خلاصه در ادامه نماز اول وقت و ..........
---------------
قرآن و توجه به معانی قرآن
--------------
حرف زدن با خدا
--------------
تشکر کردن از خدا بابت هر آنچه که داده و نداده
---------------
دروی از کارهایی که از خدا دورت میکنه
---------------
--------------
ای کاش باغبان الان اینجا بود، خیلی بهت میتونست کمک کنه. میام برات نسخه های باغبان رو میگذارم
----------








علاقه مندی ها (Bookmarks)