با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان. بنظرم بیشتر باید در مورد نحوه ی زندگی آینده در زیر یه سقف و با هم صحبت کنن.
متاسفانه بیشتر جوانان تمرکز خودشونو روی بعضی چیزای بیخودی مثلا ابراز کلمات عاشقانه صرف میکنن.
بنظرم باید به نحوه ی برخورد با مشکلات را مدنظر خودشون قرار بدهند.
ویرایش توسط payasite : دوشنبه 28 دی 94 در ساعت 13:17
علاقه مندی ها (Bookmarks)