سلام
ببین دختر خوب، با یک ندانم کاری زدی زندگیتو داغون کردی.
با در نظرگرفتن همه جوانب که تعریف کردین و اگه تا قبل از نوشتن اعترافتون همه چی بر وفق مراد بود (دوست داشتن همدیگه و ...) احتمال بازگشت همسرتون هست ولی با هزار جور منت گذاری و شرط و شروط و خط قرمز و ... (بازم میگم فقط یک احتمال هست 50/50 .
.
الان حس همسرتون شبیه فرد آزاد شده اززندان گوانتانامو هست...
به خودش حق میده برای این آزادی و شما رو هم محق این تنهایی و منزوی شدن میدونه ...
.
کمی زمان بدین، با کار های ندانسته اجازه ندین شرایط پیچیده تر از این بشه ... معمولا مرحم این زخم ها برای آقایون گذشت زمان و کنار آمادن با خودش هست .
آقایون از اشتباهات خانم ها نمیگذرن ولی زود فراموش میکنن ولی خانم ها از اشتباهات آقایون میگذرن ولی هیچ وقت فراموش نمیکنن و همیشه پتکی رو سر آقایون تو هر جدلی آماده فرود هست.







...

علاقه مندی ها (Bookmarks)