سلام
واقعا این تاپیک و خوندم دلم شاد شد خخخخخ
اخه این حرفا چیه شماها میگید: خانما رو نمیشه شناخت!!!! چون تو هم مثل خودم خوبی فلان... بهمان... !!!!!اخه اینا چه حرفایی اند؟؟؟چرا انقده جنسیتی برخورد میکنید؟؟؟ تا زمان ورود به دانشگاه منم فکر میکردم دنیای زن و مرد کاملا مجزاست..اما الان سالهاست که میدونم هیچ فرقی با هم ندارن... شاید اون نگاه جنسیتی ناشی از تربیت و فرهنگ جامعه ماست..برای اینکه بفمین یه شخص چرا یه کار رو انجام میده کافیه خودتون رو بذارین جای اون... با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و عرف جامعه راجع به اون فرد..شرایط قانونی راجع به اون فرد..شرایط خانوادگی راجع به اون فرد...توان بدنی راجع به اون فرد...زن و مرد نداره دیگه...پیچدگی نداره دیگه...طرف شاید ایشون و قبول داره ولی میخواد تا ابدالدهر عذب بمونه...شاید دوسش داره شرایطشو نداره...شاید با معیاراش جور نیست ولی خب وقتی کسی به ادم خیلی صادقانه ابراز احساس میکنه احساس ادم و درگیر میکنه و یه تقابلی بین احساس و عقل بوجود میاره که باید خیلی تلاش کنی که عقلت رو بر اوضاع مسلط کنی...از نظر بنده هم شناخت واقعی بدون ایجاد رابطه دوستی ایجاد میشه و هیچ نیازی به تبادل عاطفه برای. ایجاد شناخت نیست ..پس اینطور نیست که یا باید با دخترا دوست شین که بهتون علاقمند شند یا به شیوه منسوخ ازدواج سنتی رو بیارین...اون دو نفری هم که با هم دوست میشن از نظر اقتصادی شرایط ساختن زندگی متاهلی به سبک ایرانی اسلامی رو ندارن...ادم باید تمام جوانب یه مسیله رو ببینه بعد قضاوت کنه...البته نگاه منفی و تنفرامیز وتحقیر امیز به جنس زن در کشور ما قدمت طولانی یی داره...پس نه جای تعجبه اگه کسی از شما از جنس زن متنفر باشه نه جای دلخوری...ولی اونی که نسبت به این جنس تو این کشور محترمانه برخورد میکنه باید شدیدا مورد روانکاوی قرار بگیره خخخخخخ
با ارزوی موفقیت








علاقه مندی ها (Bookmarks)