به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1394-7-07
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    1,855
    سطح
    25
    Points: 1,855, Level: 25
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 65 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    واقعا این تاپیک و خوندم دلم شاد شد خخخخخ
    اخه این حرفا چیه شماها میگید: خانما رو نمیشه شناخت!!!! چون تو هم مثل خودم خوبی فلان... بهمان... !!!!!اخه اینا چه حرفایی اند؟؟؟چرا انقده جنسیتی برخورد میکنید؟؟؟ تا زمان ورود به دانشگاه منم فکر میکردم دنیای زن و مرد کاملا مجزاست..اما الان سالهاست که میدونم هیچ فرقی با هم ندارن... شاید اون نگاه جنسیتی ناشی از تربیت و فرهنگ جامعه ماست..برای اینکه بفمین یه شخص چرا یه کار رو انجام میده کافیه خودتون رو بذارین جای اون... با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و عرف جامعه راجع به اون فرد..شرایط قانونی راجع به اون فرد..شرایط خانوادگی راجع به اون فرد...توان بدنی راجع به اون فرد...زن و مرد نداره دیگه...پیچدگی نداره دیگه...طرف شاید ایشون و قبول داره ولی میخواد تا ابدالدهر عذب بمونه...شاید دوسش داره شرایطشو نداره...شاید با معیاراش جور نیست ولی خب وقتی کسی به ادم خیلی صادقانه ابراز احساس میکنه احساس ادم و درگیر میکنه و یه تقابلی بین احساس و عقل بوجود میاره که باید خیلی تلاش کنی که عقلت رو بر اوضاع مسلط کنی...از نظر بنده هم شناخت واقعی بدون ایجاد رابطه دوستی ایجاد میشه و هیچ نیازی به تبادل عاطفه برای. ایجاد شناخت نیست ..پس اینطور نیست که یا باید با دخترا دوست شین که بهتون علاقمند شند یا به شیوه منسوخ ازدواج سنتی رو بیارین...اون دو نفری هم که با هم دوست میشن از نظر اقتصادی شرایط ساختن زندگی متاهلی به سبک ایرانی اسلامی رو ندارن...ادم باید تمام جوانب یه مسیله رو ببینه بعد قضاوت کنه...البته نگاه منفی و تنفرامیز وتحقیر امیز به جنس زن در کشور ما قدمت طولانی یی داره...پس نه جای تعجبه اگه کسی از شما از جنس زن متنفر باشه نه جای دلخوری...ولی اونی که نسبت به این جنس تو این کشور محترمانه برخورد میکنه باید شدیدا مورد روانکاوی قرار بگیره خخخخخخ
    با ارزوی موفقیت

  2. 4 کاربر از پست مفید kataioon تشکرکرده اند .

    Alone boy.. (جمعه 25 دی 94), maryam240 (جمعه 17 اردیبهشت 95), فرهنگ 27 (جمعه 25 دی 94), بارن (جمعه 25 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. محدودیت در تعداد جلسات خواستگاری
    توسط .saber. در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 آبان 94, 01:01
  2. فردی هستم درونگرا....چجوری به تعادل برسم؟
    توسط milad.mehr در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 فروردین 94, 13:20
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 شهریور 90, 11:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.