مادر من یک عمر کار بیرون کرد و خونه رو مثل دسته گل تحویل داد از همه لحاظ از پدرم بالاتر بود حقوقش هم چندبرابر پدرم بود تربیت ما بخش اعظمش توسط مادرم انجام شد اما اخرش فقط شاهد قدرنشناسی بودیم و چیزی جز این نبود...
تنها چیزی که بعنوان فرزند همچین خانواده ای میتونم بگم اینه که اگر زندگیتون ادامه پیدا کنه و فرزندی داشته باشید,حتی اگه همسرتون مثل مادر من مدام از خوبی های بابا بگه و بگه باید احترام داشت و دوسش داشت,باز هم فرزند واقعیت هارو میبینه
امیدوارم اگر زندگیتون ادامه پیدا کرد,کمی واقع بین تر باشید.
ببخشید که با سن خیلی پایین تر از شما حرفی زدم.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)