برای کسی که میخواد بره دلیل نیاز نیست، هزار بهانه وجود داره. برای کسی که میخواد بمونه هیچ بهانه ای لازم نیست.
دوست عزیز من
بیخود سعی نکن بهانه تراشی کنی و خودتو گول بزنی. گیرم که دیگران را بشه گول زد و ازشون تاییدیه گرفت اما با وجدان خودت چیکار میکنی؟
دست کم این دم آخر مثل مرد رفتار کن و طرفت رو نشکن. برو بگو تو خوبی و هیچ عیبی نداری اما من نمخوام زندگی کنم. بیخود عیب نذار. کارتو بکن
اما بهت بگم طرفت انقدر مرد بوده که حقوقش را بی کم وکاست برای زندگی گذاشته و کمکت کرده پیشرفت کنی و تحصیل کنی. گیرم ایراداتی هم داشته که همه دارن. میری و بعدها میفهمی چه اشتباهی کردی. ولی دیگه نمیتونی بمونی پس زودتر و بی دردسر برو تاوانشم بده و برو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)