سلام
من هیچ کجا نظر نمیدم و ترجیح میدم از نظرات سایرین استفاده کنم. قصد به انحراف کشوندن موضوع رو ندارم ولی capitan2 جملهی قشنگی گفتن که به شدت باهاشون موافقم. کی گفتهکه پسرای جامعه ما برن تنهایی خونه و ماشین و کارو زندگی بسازن بعد دسته گلای ملتو بیارن خونشون باهاشون ازدواج کنن؟؟!! تازه بعدش هنوز نیومده از هر کدوم سهم میخوان و باید سند به نامشون بزنیم! حداقل چیزی که من به شخصه از همسرم توقع دارم اینه که باشه و صبر کنه تا همه چیز جور بشه! نه اینکه همه چیزو آماده بخواد!








علاقه مندی ها (Bookmarks)