هیچکس تنها نیست، پسر همراه!
ببین من تجربه این چندساله رو بهت میگم. من خودم همیشه دوست داشتم همسر آیندمو خودم پیدا کنم بعد از طریق خونواده اقدام کنم! مثل کاری که تو داری انجام میدی ولی موفق نبودم، به احتمال زیاد تو هم مثل من موفق نمیشی. میدونی اشکال کجاست؟! مربوط به من و تو نیست به جنس زن ربط پیدا میکنه که به نظر من یه عیب خیلی بزرگه تو خانما! اشکال اینجاست که مثلا آدمی مثل من دوستی رو به قصد ازدواج قبول ندارم و البته هیچ آشنایی رو هرچند در چارچوب دوست ندارم پنهانی باشه! چون حس بدی بهم دست میده ( از دروغ و ریا متنفرم و از کارای پنهانی بیزارم ) از طرفی سنتی صرف رو هم دوست ندارم.
حالا بریم سر اصل مطلب. ما دو نوع ازدواج داریم : یکی سنتی ، یکی مدرن . مشکل من و تو اینه که میخوایم مدرن یه دخترو ببینیم بعد سنتی ازش خواستگاری کنیم که البته بهترین نوعشه به نظر من. ولی از نظر خانما بهترین نیست! رک بگم شاید خیلی از خانما ندونن مشکلشون چیه ولی اگه شما بخوای از این خانم جواب مثبت بگیری باید بهت علاقمند میبود! حالا چجوری؟ یا باید باهاش دوست میشدی یا اینکه ایشون شما رو اولین بار تو جلسه خواستگاری میدید! ( مورد شما باید دوست میشدی تا علاقمند بشه بهت. میدونی که خانما باید با یکی در ارتباط باشن و جمله های عاشقونه بشنون تا عاشقش بشن بر عکس ما پسرا که میبینیم و خوشمون میاد، یکی از علتای موفقیت پسرای دخترباز همینه ) نمیدونم خانما چرا اینجورین فقط میدونم این خانم نمیتونه ( منظورم اینکه توانایی اینو ندارن همکار یا همکلاسی رو به دید شوهر نگاه کنن مگر باهاشون دوست بشی! ) به شما به چشم شوهر نگاه کنه. عجیبه خیلی عجیبه این رفتارشون ولی خودم به شخصه دیگه مثل قبل علاقه ندارم دلایل کاراشونو بدونم چون روز به روز بیشتر از جنس زن متنفر میشم، پیشنهاد میکنم تو هم زیاد خودتو درگیر نکن مثل من میشی! بسپار به خونوادت یه دختر خوب واست پیدا کنن بعد برو ببین و ازدواج کنن یا اگه عذاب وجدان نمیگیری ، از این به بعد هر دختریو دیدی باهاش دوست بشو همون اول یا قبول میکنه یا نمیکنه تکلیفت مشخص میشه. میدونم پسر خوبی هستی واسه همین اینارو گفتم فقط راهتو انتخاب کن سنتی ازدواج کن یا با دوستی. روشی که منو تو پیش گرفتیم باید شرایط خیلی ایده آلی داشته باشیم تا موفق بشیم. اینو فقط بهت بگم ازدواج سنتی یه حسن بزرگی که داره اینه که دختری که قراره باهاش ازدواج کنی قدرت دروغگویی و ریای کمتری داره چون مجبور نیست از عالم و آدم دوست پسرشو که شما باشی با دروغ گفتنش مخفی کنه.
یه چیزو هم اضافه کنم. اینا رو کلی گفتم قصد ناامید کردنتو ندارم، ممکنه واقعا دوستت داشته باشه ولی شرایطشو نداشته باشه و نخواسته بیخودی امیدوارت کنه، بسپر به خدا درست میشه. یه ماه زمان بده دوباره واسه دفعه اخر بگو و تمومش کن. به اینم فکر کن احتمالش هست با یه پسر دیگه در ارتباط باشه. میدونم چون خودت پسر خوبی هستی همه رو خوب میبینی مثل خودم!! بالا بهت گفتم، متاسفانه فرهنگ دوست پسر دوست دختری داره عرف میشه ولی همچنان همه مخفیش میکنن که این مشکلات پیش میاد اینم یه بعد قضیست.
در کل همه جوانبو بسنج، مطمئنم چون دلت پاکه اینجوری یکیو دوست داری این دوست داشتنت لیاقت میخواد شاید دخترای لایقتری هم باشن...








علاقه مندی ها (Bookmarks)