به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام خانمzzzخوب هستید؟ قبولیتون و بهتون تبریک میگممن نمیدونم هدف شما از درس خوندن در مقطع دکتری چی بوده؟ اگر هدف خاصی نداشتید که این مدرک بدرد هدفتون نمیخوره و صرفا بخاطر علاقه به درس خوندن خواستید دکتری بگیرید، بنظرم دانشگاه آزاد اونم در شهر تهران میتونه گزینه خوبی باشه براتون.الان شما دو انتخاب دارید:انتخاب اول : دانشگاه آزاد تهرانمزیت اول : از دست ندادن کار دولتیتون با حقوق بالامزیت دوم : رایگان بودنمزیت سوم : شهر محل زندگی و کارعیب 1: مدرکتون از دانشگاه آزاد خواهد بود و حرف مردم اگر براتون مهم باشه این مسله یک پونت منفی به خودش اختصاص میده، اگر در فامیلتون و خانواده اتون این مسله خیلی مهم باشه که دیگه هیجی انگاری اصلا دانشجوی دکتری نیستید :) بعد فارغ التحصیلی اونم بعد اون همه زحمت که اصلا انتظار نداشته باشید به چشم خانم دکتر ببیننتون ( ببخشید اینطور رک گفتم آخه خدایی برخی خانواده ها و فامیل ها اینگونه هستند البته متاسفانه )نکته : البته بنظر من و طبق تحقیقاتم همه ی دانشگاه های آزاد بد نیستن، برخی دانشگاه های آزاد خصوصا در برخی رشته ها و در شهر های بزرگ از دانشگاه سراسری شهرستان هم بهتر هستند، الان تو رشته ی ما با اینکه دانشگاه شهرمون جز دانشگاه های خوب هست ولی دانشگاه آزاد تهران و همینطور شهر خودمون از سراسری شهرمون بهتر هستند، خیلی از بچه های سراسری با اساتید دانشگاه آزاد هم کلاس برمیدارند هم استاد راهنماهاشون و از اساتید دانشگاه آزاد شهرمون انتخاب میکنند. حالا من تو رشته شمارو نمیدونم، ولی خب بد نیست در این زمینه یک تحقیقی بکنید چون خصوصا آزاد تهران هم هست که خیلی بهتره.من مثلا در رشته خودم میدونم که خیلی از اساتید رشته تحصیلیم در علوم تحقیقات تهران با اساتید شریف و امیر کبیر یکی است حتی میدونم پدر علم رشته امون در اونجا استاد دانشجو های دکتری است درست مانند امیر کبیر. فقط آزاد مشکلشون شهریه اشه که اونم برای شما رایگان محسوب شده، البته سعی کنید حتما حتما در خصوص رشته اتون تحقیق کنید، من اطلاعات م در خصوص رشته خودمه که چون دانشگاه های کمی دارند برای همین حتی آزادشم خوبه.انتخاب دوم : سراسری شهرستانمزیت اول : اسما سراسریست و دولتی ( خب اگر حرف مردم براتون مهم باشه، این مسله یک پونت مثبت میگیره)نزیت دوم : یک میلیون تومن در ماه ( البته در صورتی مزیت بود که شما در حال حاضر شغلی با درآمد راضی کنتده و بالا نداشتید.)عیوب : 1. از دست دادن شغلتون با حقوق بالا2. رفت و آمد به شهر دیگه، خستگی و تنهایی و سختیاشم اضافه کنید اگر تجربه زندگی در شهرستان بدون خانواده هم نداشته باشید که دیگه بدتر سختتر هم خواهد بود.

    - - - Updated - - -

    ببخشید من از گزینه اینتر استفاده کردم ولی نمیدونم چرا همه جملانم پشت سرهم ارسال شده است بدون استفاده از گزینه اینتر! !!

    حتی گزینه ویرایش هم نداشتم مجبور شدم دوباره در یک پست جدا ارسال کنم قبلی و گزارش میدم که حذف کنند.

    ***************************
    سلام خانمzzzخوب هستید؟
    قبولیتون و بهتون تبریک میگم....

    من نمیدونم هدف شما از درس خوندن در مقطع دکتری چی بوده؟ اگر هدف خاصی نداشتید که این مدرک بدرد هدفتون نمیخوره و صرفا بخاطر علاقه به درس خوندن خواستید دکتری بگیرید، بنظرم دانشگاه آزاد اونم در شهر تهران میتونه گزینه خوبی براتون باشه .

    الان شما دو انتخاب دارید :

    انتخاب اول : دانشگاه آزاد تهران

    مزیت اول : از دست ندادن کار دولتیتون با حقوق بالا

    مزیت دوم : رایگان بودنمزیت سوم : شهر محل زندگی و کار

    عیب 1: مدرکتون از دانشگاه آزاد خواهد بود و حرف مردم اگر براتون مهم باشه این مسله یک پونت منفی به خودش اختصاص میده، اگر در فامیلتون و خانواده اتون این مسله خیلی مهم باشه که دیگه هیجی انگاری اصلا دانشجوی دکتری نیستید :) بعد فارغ التحصیلی اونم بعد اون همه زحمت که اصلا انتظار نداشته باشید به چشم خانم دکتر ببیننتون ( ببخشید اینطور رک گفتم آخه خدایی برخی خانواده ها و فامیل ها اینگونه هستند البته متاسفانه )

    نکته : البته بنظر من و طبق تحقیقاتم همه ی دانشگاه های آزاد بد نیستن، برخی دانشگاه های آزاد خصوصا در برخی رشته ها و در شهر های بزرگ از دانشگاه سراسری شهرستان هم بهتر هستند، الان تو رشته ی ما با اینکه دانشگاه شهرمون جز دانشگاه های خوب هست ولی دانشگاه آزاد تهران و همینطور شهر خودمون از سراسری شهرمون بهتر هستند، خیلی از بچه های سراسری با اساتید دانشگاه آزاد هم کلاس برمیدارند هم استاد راهنماهاشون و از اساتید دانشگاه آزاد شهرمون انتخاب میکنند. حالا من تو رشته شمارو نمیدونم، ولی خب بد نیست در این زمینه یک تحقیقی بکنید چون خصوصا آزاد تهران هم هست که خیلی بهتره.من مثلا در رشته خودم میدونم که خیلی از اساتید رشته تحصیلیم در علوم تحقیقات تهران با اساتید شریف و امیر کبیر یکی است حتی میدونم پدر علم رشته امون در اونجا استاد دانشجو های دکتری است درست مانند امیر کبیر. فقط آزاد مشکلشون شهریه اشه که اونم برای شما رایگان محسوب شده، البته سعی کنید حتما حتما در خصوص رشته اتون تحقیق کنید، من اطلاعات م در خصوص رشته خودمه که چون دانشگاه های کمی دارند برای همین حتی آزادشم خوبه.

    انتخاب دوم : سراسری شهرستان


    مزیت اول : اسما سراسریست و دولتی ( خب اگر حرف مردم براتون مهم باشه، این مسله یک پونت مثبت میگیره)

    مزیت دوم : یک میلیون تومن در ماه ( البته در صورتی مزیت بود که شما در حال حاضر شغلی با درآمد راضی کنتده و بالا نداشتید.)

    عیوب :

    1. از دست دادن شغلتون با حقوق بالا

    2. رفت و آمد به شهر دیگه، خستگی و تنهایی و سختیاشم اضافه کنید اگر تجربه زندگی در شهرستان بدون خانواده هم نداشته باشید که دیگه بدتر سختتر هم خواهد بود.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  2. 5 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (چهارشنبه 23 دی 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 23 دی 94), zzzz (چهارشنبه 23 دی 94), ستاره زیبا (چهارشنبه 23 دی 94), شیدا. (چهارشنبه 23 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.