سلام
به نظر من آزاد در شرایط شما بهتره.
به فرض که رفتی دانشگاه دولتی معتبر، تازه 5 سال دیگه شاید شاید شاید برگشتی محل کار فعلیت و تازه باید از اول شروع کنی و واسه خودت جایگاه ایجاد کنی و از نظر مالی هم که صفر هستی.
یادت باشه در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردم رو نه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)