داره ناز میکنه کاملا مشخصه. ولی شما برو برا خاستگاری. وقتی خونواده ها وارد بشن قضیه فرق میکنه. ترسش میریزه و حسش عوض میشه . من خودم همینطوری ازدواج کردم.
تشکرشده 83 در 39 پست
داره ناز میکنه کاملا مشخصه. ولی شما برو برا خاستگاری. وقتی خونواده ها وارد بشن قضیه فرق میکنه. ترسش میریزه و حسش عوض میشه . من خودم همینطوری ازدواج کردم.
Alone boy.. (سه شنبه 22 دی 94), capitan2 (چهارشنبه 23 دی 94), miss seven (چهارشنبه 23 دی 94), فرهنگ 27 (پنجشنبه 24 دی 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)