سلاااام دوست عزیز
خوبین لطفا آرامش خودتو حفظ کن متاسفم ولی مشکلت قابل حل هستش
ابتدا از امروز اصلاااااا بده خانواده شوهرتو پیشش نگو ازشون تعریف کن حتی اگه تعریف نداشته باشن که مطمئنا دارن همین که یک اقا پسری بزرگ کردن تربیت کردن و در اختیار شما ست و ازش راضی هستین خودش نعمت بزرگی هستش
از مادرت تعریف کن تمجید کن تاییدش کن حتی برا کوچکش خلاصه یه جوری مدیریت رفتار داشته باش وقتی از کسی به خوبی یاد کنی واقعا برات خوب پیش میاد
مثلا بگو مامان امروز اومدی چقدرررر خوشحال شدم اروم شدم روحیه گرفتم و....
ممکنه شما زیاد از اونا بد گفتین مادرتون میخاد این جوری رابطه شما با اونا خراب نشه واصلاحش کنه و اختلافی بینتون پیش نیاد یه جوری زندگیتونو دوست داره نمیخاد شما از دستش بدی
خیلی خوبه که اختلافاتونو خانواده شوهر تون به پدر مادرتون میگن وبه کسی دیگه بروز نمیدن واین به دلیل رفتار صحیح پدر ومادر شماست
بله درست شنیدی مادر داره مدیریت میکنه رابطه شما را با اونا تا زندگیت حفظ بشه
خانمی اگه میخای خوشبخت باشی بایستی رابطت با خانواده شوهرت خوب کنی باید با مادرش خوب برخورد کنی احترام بزاری مادرت دقیقا اینو میخاد خوشبختی شمارو
پدر مادرت دارن حس تا مین کنندگی را به شوهرت میدن هر چی نباشه پدر مادرت یه پیراهن بیشتر از تو پاره کردن تازه باید خدارو شکر کنی دارن با
سیاست رفتارا کنترل میکنن ظرافت زنانه را یاد بگیر تازندگیتو بدست بگیری
این لینک راhttp://www.hamdardi.net/forum66.html...8.htmlبخون خیلی کمت میکنه
داری فرزندی به دنیا میاری پس از امروز در رفتارات دقت کن استرس نداشته باش
موفق باشین
- - - -









علاقه مندی ها (Bookmarks)