به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 16 از 50 نخستنخست ... 678910111213141516171819202122232425263646 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 151 تا 160 , از مجموع 492
  1. #151
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دوباره

    خاطره خوبت زا دریا رو تعریف نکردی؟
    1.چه اخلاق خاصی توی شوهرت هست که باعث میشه بیشتر دوسش داشته باشی؟
    2.شده یک کاری کنه که خیلی زیاد خوشت بیاد بزنیش مشت چک لگد گاز یا هرچیزی؟
    3.بهترین هدیه ای که بهت داده؟
    4.بچه اولتون دوست دارین دختر باشه یا پسر؟اسمشو چی میخواین بزارین؟به انتخاب کی باشه
    5.یک سوال جدی فرض کن همین شوهرت هست ولی خانواده ای که داره بدبجنس باشن از اونایی که اذیت میکنن تیکه و کنایه میزنن و مثلا اینچور جهازی هستش یا سیسمونی بچه یا دخالت میکنن اونوقت چطوری رفتار میکنی؟
    6.اگه بدونی شوهرت قبل تو خواستگار دوست صمیمیت بوده چیکار میکنی؟فرض میگیریم.
    7. دویست میلیون بیوفته به اسمت شوهرت بدهکار باشه میدی تا بدیهیش رو بده یا برای خودت خونه میخریو میزاری توی بانک پس انداز؟
    8.در باره عزیزت که از دستش دادی با شوهرت حرف میزنی چقدر درکت میکنه با حرفاش یا کاری که انجام میده باعث میشه آروم بشی؟اصلا در موردش باهاش صحبت میکنی؟
    9.ماه عسل کجا میخواین برین؟بیا اگه رفتین خاطره خوبش یادت مونده تعریف کن
    10.همین الان 3تا بلیط برنده شدی به هرکجا دنیا میتونی بری رایگان واسه 10 روز تو بهترین بجز خودت و شوهرت کی رو میبرین؟ یا ترجیح میدید دونفری برید
    11.نظرت در مورد حسادت زنانه چیه وقتی شوهرت در مورد خانوم های توی فیلم صحبت میکنه؟
    12.آخرین سوال با شوهرت رفتید رستوران یا کافه باغ روبرو شما اونورتر چنتا دختر نشستن با تیپ نابهنجار یکیشون به شوهرت زل زده و شوهرت هم محض ادب یک لبخند میزنه و شما میبینی!!!عکس العملت چیه؟
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 9 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    m.reza91 (دوشنبه 21 دی 94), miss seven (دوشنبه 21 دی 94), paiize (دوشنبه 21 دی 94), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 21 دی 94), گیسو کمند (دوشنبه 21 دی 94), یاس پاییزی (سه شنبه 22 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (دوشنبه 21 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 08 بهمن 94)

  3. #152
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اردیبهشت 95 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    محل سکونت
    آلمان
    نوشته ها
    247
    امتیاز
    11,685
    سطح
    71
    Points: 11,685, Level: 71
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 365
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    3,178

    تشکرشده 1,387 در 220 پست

    Rep Power
    76
    Array
    سلام فرشته عزیزم،

    اگه اجازه داشته باشم منم یه چند تا سوال بپرسم!
    1.فرشته عزیز چقدر خودشو دوست داره؟!
    2. کدوم یکی از کارها که در اخلاقت هسن اذیتت میکنه؟!
    3. تا چقدر فرشته به خودش اجازه میده راجب به کسی نظر بده، حالا چه خوب یا بد؟!
    4. فرشته جون ماهی و غذاهای دریای دوست داره؟!
    5. خوشمزه ترین غذای که درست کردی چیه؟!نظرت راجع به دست پختت چیه؟!
    6.سوال خاله قزی گرامی رو میپرسم: شده تا حالا غذارو بسوزونید یا خراب کنید؟! شوهرتون چه عکس العملی نشون دادن؟!
    7.خوب تصور کنید اگه یه روز بخواید با همسرتون برید یه جای دور مثلا یه شهر دیگه خرید و اون مغازه که میخواهد برید مامانتون خیلی دوست داره بره! شما به همین دلیل از همسرتون میخواهید که مادرتون هم با خودتون ببرید، ولی همسرتون خرفو عوض میکنه سوار ماشین میشید و بدون اینکه حرفی از مادرتون بزنه میرید اون شهر خرید!!! شما چیکار میکنید،چه عکی العملی دارید؟!
    8.اگه در زمان دایناسورها زندگی میکردین، چیکار میکردین؟!
    9. اگه بخواهید جای برید مثلا خونه دوستتون و همسرتون مخالفت کنه وبگه دیگه اجازه مداری اونجا بری چیکار میکنی؟!
    10.اگه شما شب موقع رفتن به خونه یه بچه کوچیکی تو خیابون ببینید که تنها داره گریه میکنه و کسی هم پیشش نیست،چیکار میکنید؟!
    11.چطوری دل شوشو رو بردی؟!
    12.اگه بخوای همینطوری بدون هیچ مناسبتی واسه همسرت چیزی بگیری چی میتونه باشه؟!
    13. فرشته جون چه رنگی رو دوست داری؟!

    پیشاپیش ممنون از جوابهات گلم
    آرزو دارم،
    فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
    تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
    و امضاء خداوند بزرگ پای
    تمام آرزوهایت

  4. 9 کاربر از پست مفید سوده 82 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 21 دی 94), m.reza91 (دوشنبه 21 دی 94), miss seven (دوشنبه 21 دی 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 21 دی 94), paiize (دوشنبه 21 دی 94), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 21 دی 94), گیسو کمند (دوشنبه 21 دی 94), یاس پاییزی (سه شنبه 22 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94)

  5. #153
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام فرشته اردیبهشت

    انشاا.. زودتر برگردید به شرایط نرمال ، یکی دو تا سوالم من میپرسم که لال ازین دنیا نرم

    1-پاسختون به پرسش شماره 5 از پست شماره 148 رو خیلی دوست داشتم ، اشک در چشمانم حل.... ، اگه یه نفر از بدو تولد در سختی باشه از نوجوانیش چیزی نفهمه از جوانیش هم ، و در مثلا 30 سالگی شبیه 50 ساله ها باشه کم بیاره و با همین شرایط پیر شه و عمری خدا رو شکر کنه فقط به خاطر اینکه خدا هست و چقدر خوب که هنوز با همه سختی ها احساسش میکنه ، بعد تو اوج سختی میمیره

    خدا چرا خواسته این آدم اینقدر زجر بکشه -به خاطر امتحان - مگه این آدم بارها امتحانشو پس نداده ؟
    برای اینکه اون دنیا بهش بهشت بده - مگه خدا ای که اینقدر بخشنده است برای بردن بنده اش به بهشت میاد اینقدر اون بنده رو در رنج و سختی میگذاره؟

    2- همدردی ها (من جمله خودم) خیلی دم از باطن زیبا رو ملاک قرار دادن میزنیم(میدونم که صرفا باطن رو مدنظر نداریم و بیشتر منظورمون ملاک های اصلی و نیاز های اصلی تر هست و..)،
    شما یه پسر خوب دارید ، موقع ازدواجش هست یه دختر خانمی که از لحاظ خانواده تحصیلات سن اخلاقیات فرهنگ وووو... با پسرتون مچ هستن ، این دختر خیلی با کمالات هست ، فقط چهره اش زیبا نیست بلکه معمولیه رو به پایینه
    از 10 در حد 3 هست ، چقدر آرزو میکنید عروستون بشه؟ ( کمی اطرافیانی که چهره شون در این حد هست رو مدنظر قرار بدید و با دقت جواب بدید.)ممنون

    3- وابستگی زن به همسرش خوبه یا بده ؟ چرا ؟ خودتون وابسته همسرتون هستید؟ (وابستگی عاطفی)

    4- همسرتون خیلی بی منطق شده اصلا نمیفهمیدش ، بارها تحملش کردید که فقط چون حوصله بحث نداشتید ، بارها صحبت کردید مشاوره رفتید ولی چند سال بعد به خودتون میایید میبینید همسرتون اصلا بزرگ نمیشه و از بس برای اینکه محیط خونه آروم باشه شاد باشه خودتون اقدام کردید و دل همسرتونو به دست آوردید حاشیه حرف زدید که هیچ بحثی توش نباشه و شادم باشه دیگه خسته شدید ، از قهر ها کج فهمی ها و.. (البته زبونم لال)

    شما تمام تلاشتون رو کردید ، آیا به همون وضع ادامه میدید با همون خصلت ذاتیه آروم و شاد کردن خونه (هرچند گاهی خیلی خسته کننده میشه )
    آیا ادامه میدید ولی فقط فقط برای اینکه جدا نشید؟
    آیا جدا میشید؟
    اگر در خانواده پدری شرایط مساعد باشه قطعاجدا میشید؟

    5- شما الان یه قالی اسرار آمیز دارید که میتونه شما رو هر جایی که دوست داشتید ببره ، هرجا ، سریع بگید کجا رو انتخاب میکنید ؟ 2 جا به ترتیب اولویت

    6- یه نوستالژی از کودکیتون بگید

    7-یه خاطره هم از مدرستون بگید (قشنگترینش) ، شما هم توی مدرستون ازین چیزا دیدید؟



    برای شما.
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  6. 8 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 22 دی 94), m.reza91 (دوشنبه 21 دی 94), miss seven (دوشنبه 21 دی 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 21 دی 94), یاس پاییزی (سه شنبه 22 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (دوشنبه 21 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 08 بهمن 94)

  7. #154
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    درود دوباره

    خاطره خوبت زا دریا رو تعریف نکردی؟
    1.چه اخلاق خاصی توی شوهرت هست که باعث میشه بیشتر دوسش داشته باشی؟ خیلی مهربان و متواضعه و اینکه بسیار مرد هستند
    2.شده یک کاری کنه که خیلی زیاد خوشت بیاد بزنیش مشت چک لگد گاز یا هرچیزی؟ بله خیلی شده
    3.بهترین هدیه ای که بهت داده؟ عشق و ارامش
    4.بچه اولتون دوست دارین دختر باشه یا پسر؟اسمشو چی میخواین بزارین؟به انتخاب کی باشه فعلا از این دوره لذت میبریم و فرزند اول هرچی خدا بخواد فرقی نداره
    5.یک سوال جدی فرض کن همین شوهرت هست ولی خانواده ای که داره بدبجنس باشن از اونایی که اذیت میکنن تیکه و کنایه میزنن و مثلا اینچور جهازی هستش یا سیسمونی بچه یا دخالت میکنن اونوقت چطوری رفتار میکنی؟ جوری رفتار میکنم که نتونن همچین چیزی بگن
    6.اگه بدونی شوهرت قبل تو خواستگار دوست صمیمیت بوده چیکار میکنی؟فرض میگیریم. خب باشه
    7. دویست میلیون بیوفته به اسمت شوهرت بدهکار باشه میدی تا بدیهیش رو بده یا برای خودت خونه میخریو میزاری توی بانک پس انداز؟ زندگیمون مشترکه باهم اولویت بندی می کنیم
    8.در باره عزیزت که از دستش دادی با شوهرت حرف میزنی چقدر درکت میکنه با حرفاش یا کاری که انجام میده باعث میشه آروم بشی؟اصلا در موردش باهاش صحبت میکنی؟ بله خیلی باهاش حرف زدم و ایشون هم خیلی حال بدم رو تحمل کردن و کمکم کردن جای خالیش خیلی برام پررنگ نشه
    9.ماه عسل کجا میخواین برین؟بیا اگه رفتین خاطره خوبش یادت مونده تعریف کن فعلا تصمیمی نگرفتیم.
    10.همین الان 3تا بلیط برنده شدی به هرکجا دنیا میتونی بری رایگان واسه 10 روز تو بهترین بجز خودت و شوهرت کی رو میبرین؟ یا ترجیح میدید دونفری برید
    دو نفری می ریم
    11.نظرت در مورد حسادت زنانه چیه وقتی شوهرت در مورد خانوم های توی فیلم صحبت میکنه؟ حسادت نه ولی حساسیت طبیعیه یجور شور و شوق می ده به رابطه و وقتی حساس میشم خوشحال میشه که دوسش دارم و حواسم هست
    12.آخرین سوال با شوهرت رفتید رستوران یا کافه باغ روبرو شما اونورتر چنتا دختر نشستن با تیپ نابهنجار یکیشون به شوهرت زل زده و شوهرت هم محض ادب یک لبخند میزنه و شما میبینی!!!عکس العملت چیه؟
    همچین چیزی بعیده اگر بود که من باهاش ازدواج نکرده بود اما اگر توهمه خب ناراحت میشم شدیدا


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط سوده 82 نمایش پست ها
    سلام فرشته عزیزم، سلام سوده عزیزم

    اگه اجازه داشته باشم منم یه چند تا سوال بپرسم! بفرما
    1.فرشته عزیز چقدر خودشو دوست داره؟! به اندازه ای دوست دارم که به خودم نزدیکم
    2. کدوم یکی از کارها که در اخلاقت هسن اذیتت میکنه؟! خیلی چیزها هست- زبانم گاهی تلخ میشه و منتقد - پشتکار کافی ندارم
    3. تا چقدر فرشته به خودش اجازه میده راجب به کسی نظر بده، حالا چه خوب یا بد؟! قبلنا خیلی زیاد از روی دلسوزی نسبت به نزدیکانم خیلی وقته دارم جلوی خودمو می گیرم
    4. فرشته جون ماهی و غذاهای دریای دوست داره؟! بله عزیزم
    5. خوشمزه ترین غذای که درست کردی چیه؟!نظرت راجع به دست پختت چیه؟! فسنجون - عاشق اشپزیم خوبه دست پختم
    6.سوال خاله قزی گرامی رو میپرسم: شده تا حالا غذارو بسوزونید یا خراب کنید؟! شوهرتون چه عکس العملی نشون دادن؟! فعلا که نشده خداروشکر

    7.خوب تصور کنید اگه یه روز بخواید با همسرتون برید یه جای دور مثلا یه شهر دیگه خرید و اون مغازه که میخواهد برید مامانتون خیلی دوست داره بره! شما به همین دلیل از همسرتون میخواهید که مادرتون هم با خودتون ببرید، ولی همسرتون خرفو عوض میکنه سوار ماشین میشید و بدون اینکه حرفی از مادرتون بزنه میرید اون شهر خرید!!! شما چیکار میکنید،چه عکی العملی دارید؟! در واقعیت برعکسشه معمولا ایشون چون با مادرم خیلی صمیمه دوست داره همه جا ببرتشون اما من گاهی برعکس..
    ولی گه اینطور باشه که می گی سعی میکنم درکش کنم که دوست داره تنها باشیم

    8.اگه در زمان دایناسورها زندگی میکردین، چیکار میکردین؟! هیچی سوارشون میشدم و زندگیمو می کردم

    9. اگه بخواهید جای برید مثلا خونه دوستتون و همسرتون مخالفت کنه وبگه دیگه اجازه مداری اونجا بری چیکار میکنی؟! حتما میگم چشم تا جبهه نگیره اون موقع میگه حتما برو چون مرد اگر در موضع قدرت قرار بدی مهربون و نرم میشه اما بخوایی بگیری موضعشو بد اخلاق و زور گو میشه

    10.اگه شما شب موقع رفتن به خونه یه بچه کوچیکی تو خیابون ببینید که تنها داره گریه میکنه و کسی هم پیشش نیست،چیکار میکنید؟! باهاش حرف می زنم و دلیل ناراحتیشو میپرسم
    11.چطوری دل شوشو رو بردی؟! کار خاصی نکردم ایشون دلشون رفت

    12.اگه بخوای همینطوری بدون هیچ مناسبتی واسه همسرت چیزی بگیری چی میتونه باشه؟! کیف پول
    13. فرشته جون چه رنگی رو دوست داری؟! سبز

    پیشاپیش ممنون از جوابهات گلم
    ممنون سوده عزیزم دوست دارم.

  8. 8 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 21 دی 94), m.reza91 (دوشنبه 21 دی 94), miss seven (دوشنبه 21 دی 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 21 دی 94), یاس پاییزی (سه شنبه 22 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (دوشنبه 21 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 08 بهمن 94)

  9. #155
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها
    سلام فرشته اردیبهشت سلام عزیزم

    انشاا.. زودتر برگردید به شرایط نرمال ، یکی دو تا سوالم من میپرسم که لال ازین دنیا نرم نرمال؟ مگه نرمال نیستم؟

    1-پاسختون به پرسش شماره 5 از پست شماره 148 رو خیلی دوست داشتم ، اشک در چشمانم حل.... ، اگه یه نفر از بدو تولد در سختی باشه از نوجوانیش چیزی نفهمه از جوانیش هم ، و در مثلا 30 سالگی شبیه 50 ساله ها باشه کم بیاره و با همین شرایط پیر شه و عمری خدا رو شکر کنه فقط به خاطر اینکه خدا هست و چقدر خوب که هنوز با همه سختی ها احساسش میکنه ، بعد تو اوج سختی میمیره

    خدا چرا خواسته این آدم اینقدر زجر بکشه -به خاطر امتحان - مگه این آدم بارها امتحانشو پس نداده ؟ خدا نمیخاد زجر بکشیم انتخابه اگر دنیا رو بخاهیم شاید ما رو راحت بذاره اما اگر رشد و تعالی بخواهیم و اخرت خوبی بخواهیم گفته بدون ازمون رهامون نمیکنه سختی پوست انداختنه البته نباید به حدی باشه که بسوزی
    سختی انواع مختلف داره که اینجا مجالش نیست : گاهی نتیجه اشتباهات و قدرت تفکر پایین خودمونه - گاهی امتحانه - گاهی ابتلا ست و ....

    برای اینکه اون دنیا بهش بهشت بده - مگه خدا ای که اینقدر بخشنده است برای بردن بنده اش به بهشت میاد اینقدر اون بنده رو در رنج و سختی میگذاره؟
    شاید اگه مفهومش رو دردک کنیم از سختی لذت میبریم نه رنج این دو فرق داره

    2- همدردی ها (من جمله خودم) خیلی دم از باطن زیبا رو ملاک قرار دادن میزنیم(میدونم که صرفا باطن رو مدنظر نداریم و بیشتر منظورمون ملاک های اصلی و نیاز های اصلی تر هست و..)،
    شما یه پسر خوب دارید ، موقع ازدواجش هست یه دختر خانمی که از لحاظ خانواده تحصیلات سن اخلاقیات فرهنگ وووو... با پسرتون مچ هستن ، این دختر خیلی با کمالات هست ، فقط چهره اش زیبا نیست بلکه معمولیه رو به پایینه
    از 10 در حد 3 هست ، چقدر آرزو میکنید عروستون بشه؟ ( کمی اطرافیانی که چهره شون در این حد هست رو مدنظر قرار بدید و با دقت جواب بدید.)ممنون

    مهم پسرمه که بدونم باهاش خوشبخته یا نه.. اما ازین فاکتور بگیریم باید دید چقدر به دل میشینه رفتاراش چقدر شیرینه نمیشه اینطوری جواب داد

    3- وابستگی زن به همسرش خوبه یا بده ؟ چرا ؟ خودتون وابسته همسرتون هستید؟ (وابستگی عاطفی)
    خوبه اگه در اعتدال باشه بله من وابسته و دلبسته اش هستم

    4- همسرتون خیلی بی منطق شده اصلا نمیفهمیدش ، بارها تحملش کردید که فقط چون حوصله بحث نداشتید ، بارها صحبت کردید مشاوره رفتید ولی چند سال بعد به خودتون میایید میبینید همسرتون اصلا بزرگ نمیشه و از بس برای اینکه محیط خونه آروم باشه شاد باشه خودتون اقدام کردید و دل همسرتونو به دست آوردید حاشیه حرف زدید که هیچ بحثی توش نباشه و شادم باشه دیگه خسته شدید ، از قهر ها کج فهمی ها و.. (البته زبونم لال)

    شما تمام تلاشتون رو کردید ، آیا به همون وضع ادامه میدید با همون خصلت ذاتیه آروم و شاد کردن خونه (هرچند گاهی خیلی خسته کننده میشه )
    آیا ادامه میدید ولی فقط فقط برای اینکه جدا نشید؟
    فکر نکنم همچین شرایطی باشه حتمت اصولی داره که بهبود پیدا کنه اما درهیچ صورت به جدایی فکر نمی کنم چون اخیرا تجاربی در اطرافیانم دیدم که تلاشی که برای طلاق میشه برای زندگی مشترک بشه حتما موفق میشند مساله اینه انرزیشون هدر می ره.

    آیا جدا میشید؟ به هیچ وجه
    اگر در خانواده پدری شرایط مساعد باشه قطعاجدا میشید؟ نه

    5- شما الان یه قالی اسرار آمیز دارید که میتونه شما رو هر جایی که دوست داشتید ببره ، هرجا ، سریع بگید کجا رو انتخاب میکنید ؟ 2 جا به ترتیب اولویت حرم امام رضا- احرام مصر

    6- یه نوستالژی از کودکیتون بگید یه سرمدادی داشتم و یه جامدادی که از دو طرف باز میشد از طریق اهنربا بسته و باز می شد خیلی حسش یادمه

    7-یه خاطره هم از مدرستون بگید (قشنگترینش) ، شما هم توی مدرستون ازین چیزا دیدید؟ باهم رفتیم مسافرت یه روزه خیلی خوش گذشت .



    برای شما.
    ممنون گیسو کمند عزیز از سوالاتت بخشید که کوتاه جواب دادم نخواستم پرحرفی کنم .

    خواستم قبل از رفتنم سوالاتتون بی جواب نمونه و حمل بر بی ادبی من نشه از طرفی باعث افتخار بود که تو صنلی شرکت کنم :)
    متشکرم از همه دوستانی که سوال پرسیدین و من وادار به فکر کردن شدم با سوالاتون


  10. 7 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 22 دی 94), m.reza91 (دوشنبه 21 دی 94), miss seven (دوشنبه 21 دی 94), یاس پاییزی (سه شنبه 22 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (سه شنبه 22 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 08 بهمن 94)

  11. #156
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    ببخشید این پست یادم رفته بود

    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام خانم فرشته ی اردیبهشت سلام اقای هفت

    1- بزرگترین درسی که از زندگیتون گرفتید چی بود؟ این که وارد مشکلات دیگران هیچوقت نشم و خودم رو بخاطر دیگران ازار ندم
    2- گریه قشنگ تره یا لبخند؟ هردو در جای خود ولی لبخند زیباست
    3- به چه ورزشی علاقه دارید؟ والیبال تنیس

    4- وقتی چشماتون رو میبندید و میخواهید فکر کنید...اولین چیزی که میاد به ذهنتون چیه؟...و دوست دارید به چی فکر کنید؟ این روزها معمولا خواهرم به یادم میاد
    5- اگر به شما این امکان رو بدهند که به گذشته برگردید و یکی از اشتباهات خودتون رو جبران کنید کدام را انتخاب می کنید ؟ همون که گفتم به خاطر مشکلات دیگران خودم رو فدا نمی کنم
    6- بهترین بی نیازی ؟ قناعت و وصل شدن به خدا
    7- چه اسم هایی رو دوست دارید؟ اسم هایی که اصالت دارن و شخصیت بالایی به یاد میارن . مثل محمد
    8- جالب ترین جایی که رفتید؟ یه ابشار ترسناک
    9- بزرگترین محدودیتی که یک نفر میتونه برای خودش ایجاد کنه؟ نظر دیگران براش خیلی مهم باشه و تایید طلبی کنه
    10- یک توصیه به مجرد های تالار ؟ برای ازدواج به خدا توکل کنید و بعد صبر و حوصله بخرج بدین .اصول علمی انتخاب همسر یادتون نره سعی کنین احساساتی نشین

    11- در برابر اشتباهات دیگران گذشت میکنید یا کینه به دل میگیرید ؟ قبلنا فورا میگذشتم یعنی بام مهم نبود اما الان خیلی زودرنجم شدم و حساسم که موقتی هست
    12- دوستانتون رو بر چه اساسی انتخاب میکنید؟ براساس اخلاقیاتشون و سنخیتشون با خودم
    13- یک جمله در مورد بهترین کسی که تو زندگیتون دوستش دارید . دوسش دارم

    14- سرمایه های زندگیتون رو چی میدونید ؟ خدا تنها سرمایه منه و بقیه سرمایه ها هم در بطن اونه مثل سلامتی - همسرم - مادر - اعتقاداتم- چهره ام - نماز و .....
    15- بهترین کتابی که تا حالا خوندید؟جواب دادم
    16- الآن دقیقا چه حسی دارید و چی میخواهید به من بگید؟ الان میخوام زودتر برم هم ازین تالار هم از خونه برای پیاده روی باهمسرم تا بعد امتحان سختش خوش بگذرونیم

    سلامت و سرافراز باشید
    شما هم سلامت و شاد باشین ممنون از سوالاتتون

    -

  12. 7 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 22 دی 94), m.reza91 (دوشنبه 21 دی 94), miss seven (دوشنبه 21 دی 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 21 دی 94), یاس پاییزی (سه شنبه 22 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (سه شنبه 22 دی 94)

  13. #157
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    آقای ام رضای عزیز خسته نباشید از اینکه با سوالات زیادم اذیتت کردم، ازت عذر خواهی میکنم.
    خیلی یاد گرفتیم ازت آقا رضا عزیز
    امیدوارم در تمام مقاطع زندگی ات شاد و پیروز باشی.


    ------------------------------

    خانوم فرشته اردی بهشت خسته نباشید. امیدوارم با سوالاتم اذیت نشده باشید در مورد سوال هوش هم جسارت نکردم خدمتتون.
    درکل مطالب خوبی تو پاسخ هاتون وجود داشت. مخصوصا همون جوابی که خانوم گیسوکمند اشاره داشتن و خیل دیگری از پاسخ ها.
    براتون آرامش و شادی روزافزون در کنار همسر پرمهرتون آرزو دارم.


  14. 6 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 22 دی 94), m.reza91 (دوشنبه 21 دی 94), miss seven (دوشنبه 21 دی 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 23 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (چهارشنبه 23 دی 94)

  15. #158
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array

    Shy

    سلام خانم فرشته ی اردیبهشت

    ممنونم از زمانیکه صرف پاسخگویی به سوالات کردید .

    امیدوارم در تمامی لحظات زندگیتون خوشبخت باشین

    من خانم « 7 » هستم ...

  16. 5 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 22 دی 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 21 دی 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 23 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (چهارشنبه 23 دی 94)

  17. #159
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 تیر 98 [ 10:02]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    5,852
    سطح
    49
    Points: 5,852, Level: 49
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    161

    تشکرشده 223 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام
    1- چطور با همسرتون آشنا شدید؟
    2- از آشنایی تا خواستگاری چند ماه طول کشید؟
    3- ارتباطتتون تا چه حد بود؟ تماس؟ پیامک؟ ملاقات در کافی شاپ ؟
    4- خونواده ها خبر داشتن؟

  18. 3 کاربر از پست مفید nahid-111 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 23 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (چهارشنبه 23 دی 94)

  19. #160
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    خانوم سوده نوبت شماست.

    ----
    اولین سوال رو خودم میپرسم.

    1- ارکان انسانیت رو تو چی میبینید؟!
    2- به چه هنری علاقه دارید؟! تخصصی هم دارید؟

    ویرایش توسط mohamad.reza164 : سه شنبه 22 دی 94 در ساعت 23:36

  20. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 23 دی 94), miss seven (چهارشنبه 23 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 23 دی 94), باغبان (جمعه 14 اسفند 94), سوده 82 (چهارشنبه 23 دی 94)


 
صفحه 16 از 50 نخستنخست ... 678910111213141516171819202122232425263646 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.