به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #10
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سلام

    راستش من فکر کردم دارید داستان می گید
    هر چند مورد کاملا مشابهش را قبلا شنیده بودم

    اگر اهل دوستی هستید، بهتر بود رابطه آشکار می داشتید
    اینطوری همکلاسیها و کسانی که از زندگیش خبر داشتند زودتر بهتون می گفتن چه خبره.
    دوستی های بی در و پیکر که آسیب زا هست
    پنهانش چند برابر بدتر از آشکارشه !!


    جواب که مشخصه. سریع تمامش کن.
    محض احتیاط یک پیغام بده
    به نظرم چون داری با مهدی برای ازدواج آشنا می شی بهتره ارتباط ما قطع بشه که بتونی خوب روی خواستگارت فکر کنی.
    از تمام شبکه های ارتباطیمون بلاکت می کنم که بهتر بتونی روی آینده ات و تصمیمت تمرکز کنی. خداحافظ

    بعدم دیگه به حرفهاش گوش نده. مهم نیست چی بگه
    اون خودش بلده سناریویی که تو ذهنش نوشته را چطور پیش ببره
    سریع همه چی را بلاک کن.


    آقای دنی، چون همیشه نگرانید بهتون می گم
    این خانم بیماره. همونطور که استارتر هم گفتن تعادل روحی هم گویا نداره.
    شما نگران نباش که همسر آینده ات ممکنه اینطور باشه.


    احتمالا جدایی پدر و مادرش
    و دوری از پدر / خارج از ایران
    و مشکلات کودکی و نوجوانیش باعث این شرایط شده
    نیاز به روانکاوی و درمان داره.

    آقای پرویز
    زمانی که متوجه عدم تعادل و رفتارهای غیرعادیش شدید
    باید دوستیتون را تمام می کردید
    آدمهای آسیب دیده به ما آسیب می زنن. خواسته یا ناخواسته و بسته به شدت آسیبی که دیدن!
    مخصوصا اگر آسیب عمیق و مربوط به خانواده و کودکی باشه

    ارتباط احساسی و عاطفی با آدمی که مشکل روحی روانی داره، به قصد کمک به اون آدم
    اشتباه ترین کار ممکن هست.
    این کار تخصصی هست و باید به کاردان سپرده بشه.

    موندن شما در همچین رابطه ای هم خالی از اشکال نیست!
    یه رابطه یواشکی با دختری که خودت می گی تعادل نداره ؟!
    بعد از امتحانها بشین فکر کن ببین چرا وارد این رابطه شدی
    چی شد که ادامه دادی؟
    چرا وقتی فهمیدی تعادل نداره ادامه دادی؟
    حسهات، نیازهات، اشتباهات را بشناس ... وگرنه باز گرفتار یه بیمار دیگه می شی ... حتی برای ازدواج !
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : جمعه 18 دی 94 در ساعت 17:32

  2. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (شنبه 19 دی 94), Hadi99g (چهارشنبه 23 دی 94), miss seven (جمعه 18 دی 94), Mr DaNi (شنبه 19 دی 94), parvizz (جمعه 18 دی 94), نیکیا (جمعه 18 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 95, 23:02
  2. درس، کار، ازدواج; اولویت با کدومه؟ میشه به همه‌ش رسید؟ پیچیده‌س!
    توسط Eatebar در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 فروردین 95, 22:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.