سلام
راستش من فکر کردم دارید داستان می گید
هر چند مورد کاملا مشابهش را قبلا شنیده بودم
اگر اهل دوستی هستید، بهتر بود رابطه آشکار می داشتید
اینطوری همکلاسیها و کسانی که از زندگیش خبر داشتند زودتر بهتون می گفتن چه خبره.
دوستی های بی در و پیکر که آسیب زا هست
پنهانش چند برابر بدتر از آشکارشه !!
جواب که مشخصه. سریع تمامش کن.
محض احتیاط یک پیغام بده
به نظرم چون داری با مهدی برای ازدواج آشنا می شی بهتره ارتباط ما قطع بشه که بتونی خوب روی خواستگارت فکر کنی.
از تمام شبکه های ارتباطیمون بلاکت می کنم که بهتر بتونی روی آینده ات و تصمیمت تمرکز کنی. خداحافظ
بعدم دیگه به حرفهاش گوش نده. مهم نیست چی بگه
اون خودش بلده سناریویی که تو ذهنش نوشته را چطور پیش ببره
سریع همه چی را بلاک کن.
آقای دنی، چون همیشه نگرانید بهتون می گم
این خانم بیماره. همونطور که استارتر هم گفتن تعادل روحی هم گویا نداره.
شما نگران نباش که همسر آینده ات ممکنه اینطور باشه.
احتمالا جدایی پدر و مادرش
و دوری از پدر / خارج از ایران
و مشکلات کودکی و نوجوانیش باعث این شرایط شده
نیاز به روانکاوی و درمان داره.
آقای پرویز
زمانی که متوجه عدم تعادل و رفتارهای غیرعادیش شدید
باید دوستیتون را تمام می کردید
آدمهای آسیب دیده به ما آسیب می زنن. خواسته یا ناخواسته و بسته به شدت آسیبی که دیدن!
مخصوصا اگر آسیب عمیق و مربوط به خانواده و کودکی باشه
ارتباط احساسی و عاطفی با آدمی که مشکل روحی روانی داره، به قصد کمک به اون آدم
اشتباه ترین کار ممکن هست.
این کار تخصصی هست و باید به کاردان سپرده بشه.
موندن شما در همچین رابطه ای هم خالی از اشکال نیست!
یه رابطه یواشکی با دختری که خودت می گی تعادل نداره ؟!
بعد از امتحانها بشین فکر کن ببین چرا وارد این رابطه شدی
چی شد که ادامه دادی؟
چرا وقتی فهمیدی تعادل نداره ادامه دادی؟
حسهات، نیازهات، اشتباهات را بشناس ... وگرنه باز گرفتار یه بیمار دیگه می شی ... حتی برای ازدواج !
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : جمعه 18 دی 94 در ساعت 17:32
علاقه مندی ها (Bookmarks)