سلام اقای مبین
خوبین؟
ناراحت نباش کلا راه ازدواج اینجوریاست سخته حالا حالا ها باید مقاومت کنی و همچنان در پی نیمه گمشده بگردی
الان یه جایی نشسته منتظره شما پیداش کنی باور کن
بویژه که اگه ادم حساس و اهل مطالعه هم باشی داستان سخت تر میشه
اگه بگم یکی دوتا از تار موهام سفید شد در جریانات خاستگاری باورت میشه؟
با هیچ کدوم جور نمیشد خیلی کم بینشون پیش می اومد که قابل فکر کردن باشه برام همون کم ها هم جور نمیشد لنگ میزد میدونستم که این نیست ...
حالا بگذریم یه سوالی داشتم باتوجه به این که شما در ایام سوگ دختر هستید
اگه احساسی که بهش دارین رو بذارید کنار باز هم میخوایین باهاش ازدواج کنین و همچنان راغبین و خودتون رو اذیت میکنین؟







.
.

علاقه مندی ها (Bookmarks)