سلام.همین ک وقت میزارید به پست اهمیت میدهید و پاسخ میدهید بسیار سپاسگذارم.
درجواب سوال هایتان.
در کمال تعجب در تویتر و فیسبوک به طور همزمان آشنا شدیم...
آنطور ک ایشانت گفته ، خانواده اش با تعریف هایی ک از طرف پسرشان از من شنیده اند و چهره ام را دیده اند، تمایل زیادی به خواستگاری دارن اما تا الان هم من مخالف این مساله بودم (به دلیل مساءل خانوادگی ک اگر نیاز باشد توضیح میدهم) در واقع ایشان و خانواده اش دوست دارند هرچه زودتر رسمی شود.اما من باز هم برای آشنایی زمان میخواهم. و جدا از آشنایی،ایشان درگیر مساءل کاری هستند ک انجامش برای من مهم است و میخواهم مساءلی برایم روشن گردد.و اگر این دوستی وجود دارد صرفا به خواسته من است.
اطلاع ندارم ک خانواده اش از گذشته ام میدانند یا خیر... ایشان بسیار منطقی برخورد کردند و از نظرش اتفاقی ک ممکن است در زندگی هرکسی اتفاق بیافتد.. و خود من،حال و آینده ام برایش اهمیت دارد..نه گذشته.
دروغ چرا!از معیار های اصلی من وضعیت مالی و تحصیلی نیز میباشد.
و بسیار هم اهمیت دارد.. بسیار ..
میخواهم تصمیم درست بگیرم حتما پیش مشاور میروم..
نیازی هست از ایشان نظر خانواده اش راجع به گذشته ام را بپرسم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)