سلام مجدد ...
در هر صورت راهترین راه نا امیدی هست....و بهترین راه پیدا کردن یک روانپزشک مناسب خوبه تحت نظر یک روانشناس مجرب.....اگر خواستین برین مشاور یا روانپزشک بگین معرفی کنم دکتر خودم ...چون از امتحانشون ضرر حداقل نمی کنین....
هی هم نشینین بگین به خودتون که من فکر خودکشی دارم...تکرارش باعث میشه بدتر فکر ایجاد بشه!