به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 50 نخستنخست 1234567891011121314151617273747 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 492
  1. #61
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    واقعا جای قشنگیه ،جنگل توسکستان - خوشبحالت او طرف ها هستی - کیف میکنید .


    ..............

    خاله قزی می پریدی تو باغ مردم ، کسی دنبالت نمی کرد

    عکس آواتار منو ببین ، مثلا باغبونی دنبالت نمی کرد با چوب بزنتت


    ...............


    خاله قزی با آقای مدیر همدردی یه مصاحبه خیالی بکن :

    یه مثال بزنم :

    باغبان : سلام آقای مدیر
    مدیر همدردی : سلام باغبان

    باغبان : آقای مدیر شنیدم شما می خواین به بچه های همدردی وام بدید
    مدیر همدردی : ؟؟؟؟

    خاله قزی یه مصاحبه 10 سئوالی با آقای مدیر همدردی برو

    نکته : مواظب باش از تالار شوت نشی بیرون
    داداش فدات شم من یکی توی اینجور موارد زیاد استعداد ندارم بیخیال همون سوال خط قرمزی بپرس
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (شنبه 12 دی 94), باغبان (شنبه 12 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)

  3. #62
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سوده 82 نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان گل،

    خوب آقای خاله قزی عزیز الانه که با سوالات سواخ سواختون کنم...
    آماده اید؟!
    پس بسم‌الله...
    1.اسم و فامیلتونو رو کامل بگید ! (اگه دوست نداری فامیلیتو نگو) سیدعلی موسوی متولد 6/2/1363 شهر گرگان استان گلستان

    2.دوست داری در آینده چیکاره بشی؟ پیر شدیم رفت آینده کجا بوووود ایزوگام فروشی رو نگه میدارم جیگرکی و کبابی میزنم خدا بخواد وسعتش بدم به غذاخوری ایشالله دانشگاه رشته روانشناسی بخونم و البته یک پدر خوب باشم


    3.غذای مورد علاقت چیه؟ هرچی باشه مفت باشه فسنجون نباشه ولی گرچه اونم مفت باشه شاید خوردم کباب دوست دارم ولی بجز اون سالاد ماکارونی خیلی دوست دارم با خیارشور کنارش درسته گاز بزنم محشر میشه + مرغ خانومم درست میکنه وقتی ترش میشه آب مرغش رو خیلی دوست دارم

    4.از اسم اصلیت راضی ای؟ بلی هم کوتاه هم قشنگ علی

    5.دوست داشتی کجا زندگی کنی؟ از اینجایی که هستم راضی ام از زندگی خودمم راضی ام ولی دوست دارم برم مسافرت و کل کشور رو ببینم

    6.از درس خوندن لذت می بردید آیا؟ درس خوندنی که بدرد بخوره روانشناسی موضوعیه که دوست دارم در موردش باشه بدم نمیاد کتابش خوبه چون بصورت کلاسیک و عمقی یاد میگیری ولی مثلا تایپیک های همدردی چون زنده هستن رو بیشتر دوست دارم

    7.نظرت راجبه خودتون چیه؟ آدم خوبیه ولی جا داره بهتر بشم کلا تودلبرو و جذاب و بانمک هستم

    8.برای تابستون برنامه ای داری؟ تابستون در مغازه هستم و ایاشلله شغل جدیدم بزنم سرم شلوغ میشه ولی واسه روزهای تعطیلش برنامه دارم با مهدیه سادات و خانومم بوریم مشهد خدا بخواد مشهد رو خیلی دوست دارم

    9.به شانس اعتقاد داری؟ آره مخصوصا توی ازدواجم چون دقیقا بموقع رفتم خواستگاری

    10.بزرگ ترین آرزوتون چیه؟ کم شدن آمار طلاق و بهتر شدن وضعیت مردم بالا رفتن اگاهی بین مردم که باعث بشه دیگه جنگی رو تجربه نکنیم



    11.چه هدفی توی زندگیت داری؟ یک پدر و شوهر خوب باشم یک عضو خوب برای خانواده ام و مفید برای همنوعان خودم و حداقل آسیب به کسی نرسونم چه آدمیزاد چه حیوان و چه طبیعت

    12.برای زندگی دنبال چه چیزی هستی؟ اینا که همش شبیه هم هستن آدم بشم بزرگترین هدف زندگیمه گرچه بقول خانومم درست نمیشم


    13.نزدیک ترین شخص توی زندگیت کیه؟ همسرم و مهدیه سادات


    14.زود عصبانی میشی یا نه ؟؟اهل کتک کاری هستی ؟؟ نه و نه

    15.فکر می کنی به جز کره ی زمین، کره ی دیگه ای هم وجود داره که توش موجود زنده باشه؟ اگه فکر میکنی وجود داره، دوست داری چی بهشون بگی؟ نمیدونم والله شاید باشه بگم دوست دارم باهم تبادل نظر و اطلاعات کنیم دانستن رو دوست دارم


    16. تو هر مورد یکیشونو انتخاب کنید :

    کامپیوتر یا موبایل؟ کامپیوتر چون بزرگتره و میتونم بیام سایت همدردی و تایپ راحت بکنم

    پیتزا یا قورمه سبزی؟ قرمه سبزی مادر خانومم گرچه الان آبلیمو کمتر میزنه

    میز یا صندلی؟ میز
    خانومتون یا دخترتون؟ مهدیه سادات دخترم چون بیشتر نیاز به کمک داره
    مادر یا پدرتون؟ ننه خدا بیامرزم
    فیلم یا سریال؟ فیلم
    تاریکی یا روشنایی؟ روشنایی

    17.تو چه سایتایی بجز اینجا عضوی؟ تقریبا هیچی فقط میرم سایت های خبری


    18.اصلی ترین علت فعالیتت تو این سایت چیه؟ هم خودم یاد بگیرم و بهتر بشم و خودمو بکشم بالا هم راهنمایی به دیگران



    19.اگه بخوای یه جمله به تمام اعضای اینجا بگی، چی میگی بهشون؟ زندگی مشترک با همه مزخرف بودنش توی بعضی لحظاتش ولی بازم شیرینه چشمهاتو ببند و ازش لذت ببر

    20.تاحالا شده فیلم یا سریالی روی زندگیت خیلی تاثیر بذاره؟اسمش چی بوده؟! سه شنبه ها با موری و من سام هستم(شون پن بازیگر اصلیشه در نقش یک پدر کند ذهن و جنگیدنب رای بدست آوردن دخترش) و روز هفتم(رابطه یک مرد با یک نوجوان کند ذهن به نام جورج) بجز این عاشق فیلم های عاشقانه هستم

    21.سازی می نوازی آیا؟ چه سازی؟نه والله چیزی بلد نیستم

    22.بازیگر یا خواننده مورد علاقه ات کیه ؟ ایران شهبا حسینی و خارجی شان پن و نیکلاس کیج خواننده ایران هایده و خارجی alex گرگ صدا

    23.اگه تو آسمون یه ابر داشتی که فقط مال خود خودت بود باهاش چیکار می کردید؟کجا میرفتید؟! تنها بودم میرفتم جاهای خوب خوب خوش میگذروندم با خانواده باشم میرم مشهد و کربلا

    24.دوست داری یه خنگ( پوزش) پولدار باشی یا یه نابغه گدا؟ چرا؟ والله ما نه پول درست حسابی داریم نه عقل درست حسابی همینش خوبه پولدار خنگ بهتره چون حداقل افسردگی نمیگیرم

    25.چه سبکی دوست داری کتاب بخونی؟ عاشقانه و رمان

    26.خودت علاقه داری یه نویسنده بشی؟ نه علاقه چندانی ندارم ولی وقتی میخوام بخوابم یا توی خواب برای خودت فیلم سازی میکنم و داستان میسازم تنهایی خوش میگذرونم

    27.بیشتر علاقه داری داستان هات زیبا باشن حتی اگه معروف نشی یا معروف بشی حتی اگه داستانت جالب نباشه؟ چون یکم نمایشی هستم باید اعتراف کنم دومی

    28.چقدر در فضای نت راستگو هستی؟ توی 98% مواقع راست میگم

    29.توی این سایت دنبال چی هستی؟ دنبال آگاهی برای بهتر شدن زندگیم و پدر خوبی بشم

    30.به نظر خودت 2 سال، 5 سال، 10 سال و 20 سال دیگه زندگیت چجوری خواهد بود؟ 2سال دیگه خدا بخواد ماشین میگیریم 5سال دیگه میرحسین به جمعمون اضافه شده و غذاخوری رو راه انداختم ایشالله 10 سال دیگه بتونم یک خونه بخرم و پول جمع کنم بیشتر بریم مسافرت و بتونم بیشتر به کسایی که دوسشون دارم کمک کنم 20 سال دیگه هم واسه مهدیه سادات خونه خریده باشم و جهازش رو جور کنم بفرستمش خونه شووووهر

    31.دوست داری ورزش بانجی جامپینگ رو امتحان کنی؟ (پرش از ارتفاع های خیلی زیاد!) نه اصلا ولی سقوط 7 متری موج های آبی مشهد رو دوست دارم هیجانش لذتبخشه

    32.چه ورزشی رو بیشتر از همه دوست داری بری دنبال کنی؟! فعلا هیچی ولی چتربازی رو خیلی دوست دارم البته نه ورزشش ها خونه فامیل چتر انداختن منظورمه!! جدی بخوام بگم تنیس روی میز و قدم زدن با خانواده
    33.استقلال یا پیروزی؟! هیچکدومش وسط هستم ولی علی کریمی و کریم باقری رو دوست دارم همچنین ناصرخان حجازی رو یکم تمایل به استقلا به شرطی که قلعه نوئی هزار فرسخی شونم نباشه
    43.دوست داری چند سال دیگه توی چی بیشتر از همه مهارت داشته باشی؟ روانشناسی و یکم هم کارهای ریز فنی منزل

    35.نظرت راجع به عشق چیه؟ خوبش خیلی خوبه عشق بعد ازدواج بوجود میاد ولی باید خودتم اماده باشی ولی عشق با منطق و روی یک خط موندن رو بیشتر دوست دارم

    36.به نظرت عشق چجوری چیزیه و تو چه تعریفی برای عشق داری؟ دوست داشتن و ابراز کردن این دوست داشتن حالا هرکسی به طریقی چه به جنس خودت چه جنس کخالف چه خداوند و چه حیوان و طبیعت کلا هرچی که باعث بشه لذت ببری خوبه عاشق بودن لذتبخشه

    37.مسخره ترین یا خنده دارترین خوابی که یادته دیدی رو تعریف کن؟ والله یادم نمیاد من بیشتر واسه خودم داستان سرایی میکنم فرداشم یادم میره

    فعلا میریم واسه استراحت! سپاس خوب بود ادامه بدید

    - - - Updated - - -

    سلام به همه دوستان گل،

    خوب آقای خاله قزی عزیز الانه که با سوالات سوراخ سوراختون کنم...
    آماده اید؟!
    پس بسم‌الله...
    1.اسم و فامیلتونو رو کامل بگید ! (اگه دوست نداری فامیلیتو نگو)

    2.دوست داری در آینده چیکاره بشی؟


    3.غذای مورد علاقت چیه؟

    4.از اسم اصلیت راضی ای؟

    5.دوست داشتی کجا زندگی کنی؟

    6.از درس خوندن لذت می بردید آیا؟

    7.نظرت راجبه خودتون چیه؟

    8.برای تابستون برنامه ای داری؟

    9.به شانس اعتقاد داری؟

    10.بزرگ ترین آرزوتون چیه؟



    11.چه هدفی توی زندگیت داری؟

    12.برای زندگی دنبال چه چیزی هستی؟


    13.نزدیک ترین شخص توی زندگیت کیه؟


    14.زود عصبانی میشی یا نه ؟؟اهل کتک کاری هستی ؟؟

    15.فکر می کنی به جز کره ی زمین، کره ی دیگه ای هم وجود داره که توش موجود زنده باشه؟ اگه فکر میکنی وجود داره، دوست داری چی بهشون بگی؟


    16. تو هر مورد یکیشونو انتخاب کنید :

    کامپیوتر یا موبایل؟

    پیتزا یا قورمه سبزی؟

    میز یا صندلی؟
    خانومتون یا دخترتون؟
    مادر یا پدرتون؟
    فیلم یا سریال؟
    تاریکی یا روشنایی؟

    17.تو چه سایتایی بجز اینجا عضوی؟


    18.اصلی ترین علت فعالیتت تو این سایت چیه؟



    19.اگه بخوای یه جمله به تمام اعضای اینجا بگی، چی میگی بهشون؟

    20.تاحالا شده فیلم یا سریالی روی زندگیت خیلی تاثیر بذاره؟اسمش چی بوده؟!

    21.سازی می نوازی آیا؟ چه سازی؟

    22.بازیگر یا خواننده مورد علاقه ات کیه ؟

    23.اگه تو آسمون یه ابر داشتی که فقط مال خود خودت بود باهاش چیکار می کردید؟کجا میرفتید؟!

    24.دوست داری یه خنگ( پوزش) پولدار باشی یا یه نابغه گدا؟ چرا؟

    25.چه سبکی دوست داری کتاب بخونی؟

    26.خودت علاقه داری یه نویسنده بشی؟

    27.بیشتر علاقه داری داستان هات زیبا باشن حتی اگه معروف نشی یا معروف بشی حتی اگه داستانت جالب نباشه؟

    28.چقدر در فضای نت راستگو هستی؟

    29.توی این سایت دنبال چی هستی؟

    30.به نظر خودت 2 سال، 5 سال، 10 سال و 20 سال دیگه زندگیت چجوری خواهد بود؟

    31.دوست داری ورزش بانجی جامپینگ رو امتحان کنی؟ (پرش از ارتفاع های خیلی زیاد!)

    32.چه ورزشی رو بیشتر از همه دوست داری بری دنبال کنی؟!
    33.استقلال یا پیروزی؟!
    43.دوست داری چند سال دیگه توی چی بیشتر از همه مهارت داشته باشی؟

    35.نظرت راجع به عشق چیه؟

    36.به نظرت عشق چجوری چیزیه و تو چه تعریفی برای عشق داری؟

    37.مسخره ترین یا خنده دارترین خوابی که یادته دیدی رو تعریف کن؟

    فعلا میریم واسه استراحت!
    خوب بود بازم سوال کنید حداقلش اینه از دست سوالای باغبان خلاص شدم
    یخ چیه دادا دیشب رفتیم جات خالی یکهویی با رفیقم مرغ خریدیم و رفتیم جنگل میدونی چیش بیشتر حال داد هیچی ذغال نداشتیم از اینور اونور قرض میگرفتیم واسه کباب کردنشون
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 7 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (شنبه 12 دی 94), باغبان (شنبه 12 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94), سرشار (شنبه 12 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)

  5. #63
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    آقای خاله قزی ممنون از پاسخهاتون و صداقتو سادگیتون

    یه سوالم من میپرسم

    1- چقدر دوست دارید داماد آیندتون دقیقا مثل خودتون باشه ؟ با فرض اینکه دخترتون دوستش داشته باشه ، چقدر آرزو دارید یکی مثل خودتون دامادتون بشه؟

    2- با توجه به شرایط اجتماعی زنان مطلقه و بیوه ، (خدا بهتون عمر باعزت بده انشاا..) اگه انتخاب کنید که شما زودتر برید اون دنیا یا همسرتون ، کدومو انتخاب میکنید ؟

    3- اگه همسرتون بنای ناسازگاری بزاره ، تا کجا تلاش میکنید که به زندگی مشترک برگردونیدش؟

    4- اگه همسر خواهرتون ، خواهرتونو اذیت کنه و خواهرتون صداشو در نیاره ، بیکارباشه 7خط باشه و... ، با توجه به تجربه ای که از همدردی دارید ، به نظتون میشه درستش کرد؟ خواهرتون نباید جدا بشه؟ چیکار باید کرد؟
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  6. 7 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 12 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (شنبه 12 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94), سرشار (شنبه 12 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)

  7. #64
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    آقای باغبان ممنون که به تمام سوالاتم پاسخ دادید

    چون همچنان پرونده شما بازه میخام یه کوچولو دیگه بپرسم

    --سوال خانم عشق آفرین رو از شما میپرسم ، 2سال بعد ، 10سال بعد و 20سال بعد زندگیتونو بفرمایید (زیر سایه خدا بودم یا آسمون همین رنگیه و.. قبول نیست)

    --در تربیت شما و شکل گیری شخصیتتون به این چیزی که الان هستید ، چی خیلی نقش داشته ، پدر مادرتون چقدر تاثیرگذار بودن؟ یا خودتون کلا فطرتا اینطور بودید؟ یا شرایط ؟ یا .... اگه میشه هر کدومو بگید

    -- شخصیت پدر مادرتون

    --جمله بسازید: (همسر، خدا ، تغییر ، فرزند ، موفقیت )

    -- نظرتون در مورد عادل فیردی پوس (ببخشید فردوسی پور)

    --نظرتون در مورد عکس زیر:



    ایا تا به حال گیر اون چنان افرادی افتادید ؟ چیکار کردید؟

    -- اگه خانم بودید ماشینی که صندلی جلوش خالی باشه گیرتون نمی اومد و پشت مینشستید با یه مسافر آقا که خییییلی راحت نشسته وشما مثل ببخشید مارمولک چسبیدید به در ، عکس العملتون چی می باشد؟

    -- اگه خانم بویدید همسرتون کتکتون میزد چیکار میکردید؟

    --شما یه پزشک محقق هستید ، خیلی دوندگی میکنید و به رئیس اداره های مختلف رو میزنید هییچ کس برای حرفتون تره هم خورد نمیکنه ، مجبورید برید سوئد ، اونجا به پیشرفتهای چشمگیری میرسید 10تا جایزه و افتخارات... ، بعدش برمیگردید اینجا حتی بهتون وام 2ملیونی هم نمیدن و رئیس اداره بووق میگه مگه شما چه فرقی با بقیه داری ، دستت نمیرسه بگیری خفش کنی چون اون رئیسه ، چی کار میکنی؟ وایمیسی به مردم خدمت میکنی؟ اینکه اونجا باشی داروهایی که به شدت بیمارا بهش احتیاج دارن رو کشف کنی خدمت بهتری نیست؟ چرا باید وقتی یک دست صدا نداره و نه تنها راه پیشرفتی نشونمون نمیدن تازه جلومونم میگیرن برای ساختن کشور بمونیم توی کشورمون ؟

    --تا حالا خودتونو جای کسی از خانمهای تالار گذاشتید که بگید اگه جاش بودم این کارو با همسرش میکردم؟ کی و چه کاری؟ میتونید اسم نیارید

    --در مورد عکس زیر




    --و زیر



    شما معمولا کدوم گزینه بودید؟ (البته ببخشید روم به دیوار، اون نوشته های سبزو نخونید باید بازم میبردمش توی paint ، دیروز واسه عکس "دختر مناسب ==تاپیک بوستان کل کل" خیلی توی paintبودم الان خودتون فکر کنید اون سبزا نیستن )
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  8. 7 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 12 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (شنبه 12 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94), سرشار (شنبه 12 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)

  9. #65
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها
    آقای خاله قزی ممنون از پاسخهاتون و صداقتو سادگیتون

    یه سوالم من میپرسم

    1- چقدر دوست دارید داماد آیندتون دقیقا مثل خودتون باشه ؟ با فرض اینکه دخترتون دوستش داشته باشه ، چقدر آرزو دارید یکی مثل خودتون دامادتون بشه؟ بصورت کلی بگم خوبه یکی مثل خودم باشه خدایی پسر بدی هم نیستم ایده آلم ولی نیستم چقدر سوالت خوب بود باعث شدی بخودم بیشتر فکر کنم عیب و ایراد دارما ولی نسبت به خوبی هام زیاد نیست فقط یکم شوخی هایی که نباید بکنم میکنم عالی بود منو مقابل خودم گذاشتی خوشم اومد از سوالت

    2- با توجه به شرایط اجتماعی زنان مطلقه و بیوه ، (خدا بهتون عمر باعزت بده انشاا..) اگه انتخاب کنید که شما زودتر برید اون دنیا یا همسرتون ، کدومو انتخاب میکنید ؟ داداش بزرگم توی 40 سالگی فوت کرد خداروشکری خونه دارم درسته توی شهرستان نهایت 70 تومان یا 80 تومان ارزش داره ولی بازم هست مغازه هم هست و همینطور وضع مالی پدرخانومم خوبه خیالم از نظر مالی راحته از نظر شخصیته خانومم محکم و بااراده هستش مهدیه ساداتم فکر کنم همینطوری باشه خواهر برادرام هستن یکی از فامیل های خانومم هست خدا رو شکری منم نباشم اوضاعشون خوب میشه فرقی نمیکنه من برو یا اون بره ما مردها شانس نداریم این خانوما صدتاجون دارن بقول آقا قدرت کارهای مسجد رو انجام میده 10 تا مرد میمیرن 1 زن میمیره

    3- اگه همسرتون بنای ناسازگاری بزاره ، تا کجا تلاش میکنید که به زندگی مشترک برگردونیدش؟ تا حالا که نزاشته فکر هم نمیکنم بزاره کاستی هایی دارم ولی خدایی بهتر شدم خیلی از اولم ولی انصافا بره دلم براش تنگ میشه خاطرات خیلی خوبی باهم داریم سخته واسم رفتنش از پیشم ولی اصلا خوشم نمیاد بزور نگهش دارم مثلا مهدیه سادات رو گرو نگهدارم انسانی نیست

    4- اگه همسر خواهرتون ، خواهرتونو اذیت کنه و خواهرتون صداشو در نیاره ، بیکارباشه 7خط باشه و... ، با توجه به تجربه ای که از همدردی دارید ، به نظتون میشه درستش کرد؟ خواهرتون نباید جدا بشه؟ چیکار باید کرد؟
    هیییییییییییییییییییییی کاری نمیتونم بکنم تا وقتی خودش نخوا هیچ کسی نمیتونه کاری بکنه ولی تصمیمشو بگیره تا جایی که بتونم حمایت میکنم تصور من اینه دخالت حتی مثبتشم باشه خوب نیست مردها ها حساس هستند و لجباز ولی به مشاور راهنمایی میکنم جدایی آخرین راه هستش به این خیلی اعتقاد دارم 4تا داماد داریم خدارو شکری خوب هستند خلاصه بهت بگم زندگی مشترک همینه که میبینی وضع بقیه بهتر از این نیست فیلم های عاشقانه که قبلش میخوان بهم برسن و بعضی مواقع توی فیلم ها نشون میده فقط قسمت های خوبشه ......
    بیخیال از این سوال تا همینجاش جواب دادم راضی ام از خودم فقط خواهشا مجرد بمونید ولی توی انتخابتون خیلی زیاد دقت کنید ازدواج همچین آش دهن سوزی ام نیست
    واقعا عالی بودید هم ته چالش بود هم همراه با احترام بود بازم اگه میشه لطف کنین سوال بپرسین خیلی خوشم اومد
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  10. 7 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (شنبه 12 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94), سرشار (شنبه 12 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)

  11. #66
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها


    آقای باغبان ممنون که به تمام سوالاتم پاسخ دادید

    خواهش می کنم - ممنون از حضور گرم شما .

    مرسی .

    .............................

    چون همچنان پرونده شما بازه میخام یه کوچولو دیگه بپرسم
    --سوال خانم عشق آفرین رو از شما میپرسم ، 2سال بعد ، 10سال بعد و 20سال بعد زندگیتونو بفرمایید (زیر سایه خدا بودم یا آسمون همین رنگیه و.. قبول نیست)


    کارآفرین خوب - باغبان خوب - دوست دارم پدر و همسر و برادر نمونه ای باشم - اگر عمری داشتم پدربزرگ مهربون -
    خانم گیسوکمند ان شالله شما هم به اهدافتان برسی + مادربزرگی خوبی هم بشی برا نوه هات ( عجب دعایی )

    باغبانی یه اندیشه ست !

    قبلا یه بنده خدایی گفت خودت را معرفی کن ، گفتیم باشه :

    اسم : باغبان
    فامیلی : باغبانی
    شغل : باغبونی
    علاقه : باغچه پر از گل

    بنده خدا دیگه کلافه شده بود .
    البته بچه های همدردی مهربونند .


    ......................


    --در تربیت شما و شکل گیری شخصیتتون به این چیزی که الان هستید ، چی خیلی نقش داشته ، پدر مادرتون چقدر تاثیرگذار بودن؟ یا خودتون کلا فطرتا اینطور بودید؟ یا شرایط ؟ یا .... اگه میشه هر کدومو بگید

    وقتی بچه بودم - پدرم بهم گفت من به تو اطمینان دارم ! - چون بازی کردمون زیاد طول می کشید - و مادرمون هم یه کمی ما را دعوا میکرد

    من تصمیم گرفتم به باور پدرم ، باور کنم ! و این باور معنا ببخشم .

    خانم گیسو کمند درسته تو باور و شخصیت یه بچه - خانواده تاثیر داره ولی تا کی ؟ - یه روزی اون بچه بزرگ میشه

    یه روزی به این باور میرسه که باید خودش مسیر را تغییر بده - خودش باورهایش را به سرانجام برسونه !

    من تو زندگیم اشتباه کم نداشتم - ولی به یه نتیجه ای رسیدم، اینکه بهترین مربی زندگی ، خود زندگیه !!

    پدر و مادر عزیزمون هم ، داخل این زندگی هستند - ولی همه اش نیستند !!

    حالا مگه ما چه شخصیتی داریم ؟

    ................


    -- شخصیت پدر مادرتون

    پدرم : مهربون - قاطع - اهل ورزش بخصوص کوهنوردی - خانواده دوست

    مادرم : دلسوز - احساسی - پسر و عروس دوست واقعی .




    ......................

    --جمله بسازید: (همسر، خدا ، تغییر ، فرزند ، موفقیت )


    تغییر و تحول ، مسیرست ، مسیری در پیچ و خم زندگی ، مسیری که باید تلاش کنیم به خدا برسه ، در کنار همسر و فرزند ، آرامش و موفقعیت این مسیر چه زیباست !

    ....................

    -- نظرتون در مورد عادل فیردی پوس (ببخشید فردوسی پور)

    پرتلاش و آپدیت - عاشق فوتبال - شخصیت مردمی و دوست داشتنی

    .........................................

    --نظرتون در مورد عکس زیر:

    سئوالات عکسی خیلی خوبه - هم جذاب تره - و هم چالشی تر - و هم آموزنده تر

    مرسی .





    ایا تا به حال گیر اون چنان افرادی افتادید ؟ چیکار کردید؟ بله

    منظورتون این نیست که : قدیما دنیا دست آقایون بوده - زمان حال دست خانوم ها

    دور از شوخی : چیزی که در دو عکس قابل مشاهده هست اینکه که : عدم رعایت حقوق هم - عدم رعایت احترام

    ببینید من یه مستندی داشتم میدیم که دانشمندان می خواستند برم یه سرزمینی - این دانشمندان عزیز ، حجاب بازی داشتند

    خیلی جالب بود - وقتی در نزدیکی اون منطقه رسیدند - گفتنند باید پوشش خودمون را عوض کنیم - و این کار را کردند . این یعنی احترام ( ربطی به دین و ایمان نداره )

    تو هر جمعی هستیم ، به نظرم سعی کنیم عرف اون جمع را حفظ کنیم - اندازه و حق خودمون را بدانیم !

    ......................

    -- اگه خانم بودید ماشینی که صندلی جلوش خالی باشه گیرتون نمی اومد و پشت مینشستید با یه مسافر آقا که خییییلی راحت نشسته وشما مثل ببخشید مارمولک چسبیدید به در ، عکس العملتون چی می باشد؟

    برای خودم که پسر هستم اتفاق افتاده - یه بار یه خانمی نشانه هایی از خودش نشون داد - ولی خب ما آدم این کار نیستیم - به راننده گفتیم نگهدار عزیز

    اگر خانم هم بودم همین کار را می کردم - ولی شاید با قاطغیت یه تذکر می دادم و پیاده می شدم .

    متاسفانه شرایط برا خانم ها خوب نیست در جامعه - ولی .....؟؟؟

    ....................................

    -- اگه خانم بویدید همسرتون کتکتون میزد چیکار میکردید؟

    نمی دونم (سئوال سختیه )

    خانم ها احساسی هستند - شاید نتونند خودشون را کنترل کنند .

    ..............................


    --شما یه پزشک محقق هستید ، خیلی دوندگی میکنید و به رئیس اداره های مختلف رو میزنید هییچ کس برای حرفتون تره هم خورد نمیکنه ، مجبورید برید سوئد ، اونجا به پیشرفتهای چشمگیری میرسید 10تا جایزه و افتخارات... ، بعدش برمیگردید اینجا حتی بهتون وام 2ملیونی هم نمیدن و رئیس اداره بووق میگه مگه شما چه فرقی با بقیه داری ، دستت نمیرسه بگیری خفش کنی چون اون رئیسه ، چی کار میکنی؟ وایمیسی به مردم خدمت میکنی؟ اینکه اونجا باشی داروهایی که به شدت بیمارا بهش احتیاج دارن رو کشف کنی خدمت بهتری نیست؟ چرا باید وقتی یک دست صدا نداره و نه تنها راه پیشرفتی نشونمون نمیدن تازه جلومونم میگیرن برای ساختن کشور بمونیم توی کشورمون ؟


    باید ببنید هدف اون پزشک واقعا چیه !
    اگر هدف داره که می خواد خدمت جهانی کنه - سرزمین خداوند وسیع هست !

    ...........................

    --تا حالا خودتونو جای کسی از خانمهای تالار گذاشتید که بگید اگه جاش بودم این کارو با همسرش میکردم؟ کی و چه کاری؟ میتونید اسم نیارید

    بچه های تالار همدردی شاخک های تیزی دارنند - اگر اجازه بدید پاسخ ندم .

    ....................................


    --در مورد عکس زیر







    به به ، عجب گوشی ای دارم من - کار راه انداز و خوب

    .............................


    --و زیر



    شما معمولا کدوم گزینه بودید؟ (البته ببخشید روم به دیوار، اون نوشته های سبزو نخونید باید بازم میبردمش توی paint ، دیروز واسه عکس "دختر مناسب ==تاپیک بوستان کل کل" خیلی توی paintبودم الان خودتون فکر کنید اون سبزا نیستن )

    من به بعضی از درس ها خیلی علاقه داشتم - مثلا فیزیک - جغرافیا و ...... تو سال می خوندم

    ولی اگر بخوام کلی پاسخ بدم عکس وسطی



    ممنون خانم گیسو کمند


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 12 دی 94 در ساعت 21:35

  12. 7 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 12 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 13 دی 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), سرشار (شنبه 12 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)

  13. #67
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اردیبهشت 95 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    محل سکونت
    آلمان
    نوشته ها
    247
    امتیاز
    11,685
    سطح
    71
    Points: 11,685, Level: 71
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 365
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    3,178

    تشکرشده 1,387 در 220 پست

    Rep Power
    76
    Array
    من اول باید از آقای خاله قزی تشکر کنم واسه پاسخ به سوالها،و یه معذرت خواهی به ایشون بدهکارم واسه سوالهای که شبیه هم بودند و اینکه متاسفانه سوالهای که اینجا از شما پرسیدم کپی از یه سایت دیگه بود و کمی سوالها خودمونی طرح شده بود و کمتر از کلمه شما استفاده شده بود، پارمیدام انقدر دور و ورم چرخ میزد و ماشالا حرف میزد که دستم خورد و پستم ارسال شد،وگرنه درستش میکردم و جمله هارو با خطابه" شما "مطرح میکردم!!!منظور به بیاحترامی نداشتم!
    باز هم معذرت میخوام، احترام شما و دوستان واسه من همیشه جای خودشو داره!

    همچنان منتظر سوالات بعدی باشید
    آرزو دارم،
    فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
    تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
    و امضاء خداوند بزرگ پای
    تمام آرزوهایت
    ویرایش توسط سوده 82 : یکشنبه 13 دی 94 در ساعت 01:07

  14. 5 کاربر از پست مفید سوده 82 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 13 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94)

  15. #68
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سوده 82 نمایش پست ها
    من اول باید از آقای خاله قزی تشکر کنم واسه پاسخ به سوالها،و یه معذرت خواهی به ایشون بدهکارم واسه سوالهای که شبیه هم بودند و اینکه متاسفانه سوالهای که اینجا از شما پرسیدم کپی از یه سایت دیگه بود و کمی سوالها خودمونی طرح شده بود و کمتر از کلمه شما استفاده شده بود، پارمیدام انقدر دور و ورم چرخ میزد و ماشالا حرف میزد که دستم خورد و پستم ارسال شد،وگرنه درستش میکردم و جمله هارو با خطابه" شما "مطرح میکردم!!!منظور به بیاحترامی نداشتم!
    باز هم معذرت میخوام، احترام شما و دوستان واسه من همیشه جای خودشو داره!

    همچنان منتظر سوالات بعدی باشید
    درود بر بانو سوده88

    خدا خیرت بده مگه ارث بابام رو ازت طلبکارم که ناراحت بشم ازم سوال کردی
    هرکدام از دوستان که سوال میپرسن منت میزارن روی سر بنده و لطف میکنن از وقت و انرژی گرانبها و باارزششون برای بنده خرج میکنن و سپاسگزارشون هستم
    خوبیش اینه اینجور سوالها باعث میشه نسبت بخودت و شخصیتت آگاهی بیشتری پیدا کنی واقعا ممنون از همگی دوستان
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  16. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)

  17. #69
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    ببینیدچه بساطی درست کردن واسه ما؟؟!!!!!
    به من اطلاع دادن که دعوت شدی واسه نفربعدصندلی داغ اما ظاهرا میزبانی وجودنداره!!!ومن خودم هم میزبانم هم مهمان!!!مگه میشه؟؟؟
    خوب فعلا که شده

    مثل اینکه نوبت آقای خاله قزی تموم شده!!!!البته شک دارم....ای خدااااااینجا همه چی درهمه!!!»!
    ازخاله قزی ممنونیم که باصبروحوصله پاسخ دادن...برعکس حرفشون که یه باریه جایی گفته بودن سیدهازودجوش میارن وفلان...انتظارداشتیم تالاربره روهواازانفجارصندلیشون!!اما دیدیدکه به خیرگذشت...هرکی هم جامونده وهنوزازایشون سوالاتی داره میتونه مطرح کنه مثل اینکه!!!!

    فعلامن درخدمتتون هستم تاببینیم باسوالاتون چکارمیکنید؟؟؟
    ازاونجاکه خودم بایدتاریخ اتمام روبگم بهتون میگم که نگران نباشید تاریخ صندلی من یک ماهه...کم کم ذوب میشه
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  18. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 13 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)

  19. #70
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام


    ببخشید خانم پاییزه


    ما در پست شماره 52 اعلام کردیم - نوبت خاله قزی تا جمعه هست - اگر ایشون دوست داشتند - تمدید کنند !!!!!!!!!!!!


    علت : چون تاپیک در انجمنی هست که کم رنگ ها نمی تونند شرکت کنند - از طرفی امکان داره بعضی از کاربرها نتونند به موقع حاضر باشند .

    مثلا خانم گیسو کمند و خانم سوده تازه سئوال های خودشون را مطرح کردند !!


    ولی طبق فرمایش خاله قزی - نفر بعد شما هستید - بزارید اگر تا امشب و یا فردا عزیزان سئوالی نداشتند !


    از طرفی کسی که شما را دعوت کرده - باید هدایت تاپیک را به عهده بگیره !!

    اگر اون فرد وقت مدیریت تاپیک را نداشت - خود شخصی که در صندلی داغ نشسته باید این کار را انجام بده !!

    یعنی خود شما !!


    یکی از دلایلی که ما لیست و تاریخی اعلام نکردیم این بود !!!

    به خاطر شرایط تاپیک و .....!!




    ...................


    باز معذرت می خوام

    اندکی صبر ، سحر نزدیک است .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 13 دی 94 در ساعت 13:09

  20. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 13 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)


 
صفحه 7 از 50 نخستنخست 1234567891011121314151617273747 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.