سلام خبر خوش عزیز .کارت خیلی جالبه بنظرم اینجوری هر وقت برنامه رو ببینه یادت میفته و لبخندی رو لبش میشینه .مقالات خوبن چه دعوا چه قهر چه آشتی .خیلی بنظرم به مردا کمک میکنه .من خودم یه سری سخنرانی به همسرم دادم که گوش کرد خوب بود نتیجش الان هم مقالات سایت رو گاهی پرینت میگیرم میبرم خونه باهم میخونیم .استقبال میکنه .یه تاپیک هم هست تحت عنوان حکایت ها و داستان های اموزنده ، داستان های خیلی قشنگی داره.میتونی یه قسمت هایی رو هم بذاری واسه حرفای خودت .از برنامه نویسی سر در نمیارم اما اگه بشه واسه قسمت حرفای خودت رمز بذاری(چون تو گوشیشه )خوب میشه .عکس های قشنگ هم میتونی بذاری .یا خاطراتی که خیلی براتون به یاد ماندنی هستن .







پاسخ با نقل قول
خیلی بیشتر از من همه اش هم ازم گله داره که تو مطالعه نمی کنی

علاقه مندی ها (Bookmarks)