عکسش روی تلگرامش هست؟ اگر اسمسهات در همین حدی بوده که خودت میگی به نظرم بهش یه پیام بده و بگو که شخص سومی باهات خصومت شخصی داشته و اون پیامها رو از گوشی تو ارسال میکرده. یک اسمس در حد دو سه جمله با این مفهوم بهش بده و دیگه هرگز باهاش روبرو نشو. دعوتت کرد نرو... عروسی دعوت کرد دیگه نرو. خونه اش دعوتت کرد نرو. به هیچ وجه حداقل تا ده سال باهاش روبرو نشو و تمام راه های دیداری رو ببند. حتی اگه جواب اسمست رو هم داد تو اسمس دومی براش ارسال نکن. فقط یکبار، یک اسمس در حد دو سه جمله با این مفهوم که اون پیامها از طرف تو نبوده. بعد از اینکه پیامت بهش رسید توی تمام شبکه های اجتماعی اول بلاک و بعد دیلتش کن و دیگه هرگز باهاش روبرو نشو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)