عزیزم یه سر به تایپیکم بزن......من قضیه ام یه کم متفاوته با تو....شوهر من رابطه دوستی نداشته ....اینکه با دخترای متفاوت باشه ..نه خدا رو شکر...مشکل من عشق قبلی شوهرم بوده....لااقل وضعیت تو بهتره..میدونی شوهرت اون دخترا رو واسه سرگرمی میخواد..دو روز دیگه ولشون میکنه.....اما اون خانمی که سایه شومش توی زندگیمه...12 ساله ...ولم نمیکنه......الهام جان..میگه خوابم میاد از اتاق برو بیرون...کم نیار عزیزم...بگو عزیزم منم اتفاقا خوابم میاد..همین جا کنارت میخوابم...یا توی اتاق دراز بکش.....اعتراض کرد..بگو من سر و صدایی ندارم..چرا گوش به فرمونشی؟؟؟؟؟ چرا میگه برو بیرون..تو هم اینکار رو میکنی؟؟؟؟؟ برو کنارش..اعتراص کرد...با ارامش تمام بهش بگو...من اینحا غریبم..تنهام...برم بشینم یه گوشه در و دیوار رو نگاه کنم؟؟؟؟ بگو من که ازت چیزی نخواستم....فقط اومدم کنارت تنها نباشم.......تنهاش نزار.....گفتم که فرصت نده بهش.......فرصت رو ازش بگیر








علاقه مندی ها (Bookmarks)