بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ببخشید من چنین گروهی نمیشناسم و اومدم فقط یه همدردی در حد خودم داشته باشم ، نمی دونم چی بگم ، یه سری حرف هایی هم میگم بزنم از این که دعا کنید و ارتباط تون رو با خدا بیشتر کنید که می ترسم الآن کشش اش رو نداشته باشین .
من دعا می کنم که خدا مسیر رو براتون باز کنه ،هی میام یه چیزی بنویسم بعد پاکش می کنم آخه می گم با این حال شاید نشه (در مورد خدا و دعا و ...) به سهم خودم واقعا دعا می کنم گرفتاری هاتون رفع بشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)