در مورد مریضی روحی باهاتون موافقم ضمن اینکه دوتا از دلیلهای اصلی که باز میاد سمتتون اولیش رابطه ج ن س ی و دومی هم اینه که یجورایی به قول شما خودش رو نشون بده و بگه هستم!! ایشون وابستگی خیلی زیادی به خانواده اش داره و در مقابلشون احساس مسئولیت شدید میکنه! با مشاور باید مشورت کنید (توی همین سایت هم می توانید از مشاوره پولی استفاده کنید). برادر یا بزرگ فامیل کسی ندارید واسظه شه و بیاد باهاش صحبت کنه ببینه مشکلش چیه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)