به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    ممنونم از همگی

    آقای the boy بالاتر توضیح دادم که. حسادت. وگرنه من اهل هیچ حاشیه ای نیستم و در ظاهر هم همه رابطه شون باهام خوبه. ولی خب صمیمیتی هم باهاشون ندارم. یعنی نمیخوام داشته باشم.


    من تا شنبه کلاسی ندارم . دیگه هم پاسخی بهشون نمیدم. اگر تا اون روز مزاحمتی ایجاد نکردن به حراست نمیگم. اما اگر کوچکترین تماسی ازشون ببینم بدون پاسخی بهشون، همانگونه که فرمودید مستقیم میرم حراست. ایشالا که لازم نشه . چون جدای از دردسر ها تمرکزم واسه درس و کار به هم ریخته.

    از همتون تشکر میکنم به خاطر وقتی که گذاشتید و راهنمایی خوب و هماهنگتون ، به خصوص فرشته مهربان که گام به گام مسیر رو همراهی کردند. سپاسگزارم
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  2. 6 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 02 دی 94), the boy (چهارشنبه 02 دی 94), The Green (چهارشنبه 02 دی 94), نیکیا (چهارشنبه 02 دی 94), باغبان (چهارشنبه 02 دی 94), صبا_2009 (چهارشنبه 02 دی 94)

  3. #22
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببخشید شاید اسپم حساب بشه این پست من

    ولی تا جائی که میشه بنظرم بهتره اول با خوبی بعد هم با تذکر جدی و رتساندن طرف مقابل و در آخر از طریق قانونی وارد شد اینطوری بهتره تا اینکه همان اول مسیر آخر را انتخاب بکنیم.

    این نوشته کلی بود خودم از این روش استفاده میکنم دردسرشم کمتره ولی بموقعش لازم باشه خیلی محکم و جدی باید وارد بشید
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    فدایی یار (چهارشنبه 02 دی 94), باغبان (چهارشنبه 02 دی 94), سرشار (چهارشنبه 02 دی 94), شیدا. (پنجشنبه 03 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 03 دی 94)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 بهمن 95 [ 04:00]
    تاریخ عضویت
    1394-1-06
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    2,999
    سطح
    33
    Points: 2,999, Level: 33
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    101

    تشکرشده 183 در 100 پست

    Rep Power
    35
    Array
    اس ام اس هایی که داده رو پاک نکن، بعدا به عنوان مدرک لازمت میشه

  6. 4 کاربر از پست مفید maral569 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 03 دی 94), بانوی آفتاب (پنجشنبه 03 دی 94), باغبان (چهارشنبه 02 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 03 دی 94)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام خانوم عشق آفرین

    به نظر میاد جو دانشگاه شما یه جامعه کوچکی هست. من چنین چو هایی رو تا حالا ندیدم که اینقدر روابط نزدیک باشه.



    به نظرم شما فکر تون رو بیشتر در مورد این قضیه بی اهمیت نکنید.
    برای خودتون ارزش قایل بشید.
    یک عدد از سلول های خاکستری مغز شما می ارزه به همه چی.
    آرامش و سلامتی شما یکی از مهمترین عناصر زندکی تون هست. باید بهش اهمیت بدید و جنگ های روانی موجود در جامعه کم نیستند.
    این قضیه رو به فال نیک بگیرید، تا بتونید خودتون رو بیش از پیش مستکم تر کنید و دست اندازه های زندگی سرعت شما را در رسیدن به هدفتون کم نکنه.



    یکی از بهترین مربی های حال حاضر جهان ( اسم اش رو نمیارم چون غیبتش میشه) که اتفاقا الان اخرج شده، برای رسیدن به هدفش که پیروزی باشه هر کاری می کنه. حتی بعضا دست به ایجاد تنش و جنگ های روانی در زمین فوتبال میکنه. و مربی های تیم روبرو که اغلب پیروز میشن، این جنگ های روانی رو نادیده میگیرن.



    بهترین انتخاب رو کردین. بهتون تبریک میگم. اگر مزاحمت ها ادامه نداشت، وارد فاز شکایت بیشتر روحتون رو زخمی میکنه. ولی اگر مجددا ادامه پیدا کرد حتما پیگیر باشید.






    راستی تولدتون مبارک. اگر اون دعا هایی که کردین، منم جز همون یاران همدردی محسوب میشم ازتون تشکر می کنم. امیدوارم در تمام مقاطع زندگی تون شاد و پیروز و موفق باشید. آرامش و خوشبختی روز افزون نصیبتون بشه.
    منم دو سه روز پیش تولدم بود، تنها هدیه ای که گرفتم از خدا بود، تازه فهمیدم اگر خواسته هام در جهت تقرب به خدا باشه، و امیال دنیوی توش لحاظ نشه، سریع بهت میده.

  8. 2 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    بانوی آفتاب (پنجشنبه 03 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 03 دی 94)

  9. #25
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    سلام. به نظر من دو مورد نیست: یکی دوست داشتن و یکی دیگه نیاز جنسی اون اقا. هیچکدوم نمیتونه باشه.
    چون در هر دو صورت یه پسر توی یک جمعی که همه همدیگه رو میشناسن نمیاد یه دفعه ای پیشنهاد رابطه جنسی بده. (البته اگه این پیشنهاد رو داده. ممکنه اشتباه برداشت کرده باشم)
    هول نکن. اعصابت خورد نکن. اصلا تو فاز احساس از هیچ نوع نرو. نه استرس نه نگرانی. کاملا عقلانی و محاسباتی باش در این مورد.
    مدارکش رو هم نگه دار شاید نیاز شه بعدا.
    و اصلا فکرت رو هم براش نذار.

    یه مورد دیگه احیانا شما تهران نیست دانشگاهت و پوششت چادر نیست؟ ی مشکل و تفاوت های اینطوری باهاشون نداری؟
    دلیل اختلافشون با شما چیه؟
    نیاز نیست جواب بدی.
    موفق باشی.

  10. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 03 دی 94), بانوی آفتاب (پنجشنبه 03 دی 94), شیدا. (پنجشنبه 03 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 03 دی 94)

  11. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    سلام. به نظر من دو مورد نیست: یکی دوست داشتن و یکی دیگه نیاز جنسی اون اقا. هیچکدوم نمیتونه باشه.
    چون در هر دو صورت یه پسر توی یک جمعی که همه همدیگه رو میشناسن نمیاد یه دفعه ای پیشنهاد رابطه جنسی بده. (البته اگه این پیشنهاد رو داده. ممکنه اشتباه برداشت کرده باشم)
    هول نکن. اعصابت خورد نکن. اصلا تو فاز احساس از هیچ نوع نرو. نه استرس نه نگرانی. کاملا عقلانی و محاسباتی باش در این مورد.
    مدارکش رو هم نگه دار شاید نیاز شه بعدا.
    و اصلا فکرت رو هم براش نذار.

    یه مورد دیگه احیانا شما تهران نیست دانشگاهت و پوششت چادر نیست؟ ی مشکل و تفاوت های اینطوری باهاشون نداری؟
    دلیل اختلافشون با شما چیه؟
    نیاز نیست جواب بدی.
    موفق باشی.

    سلام. مینوش خانم چقد خوب سوال می پرسی.. کلیدی و مهم..

  12. 2 کاربر از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 04 دی 94), عشق آفرین (پنجشنبه 03 دی 94)

  13. #27
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    ممنونم .
    آقای محمد رضا، ما رشته موسیقی هستیم و کلاس هامون نهایت ده نفر ظرفیت داره. ضمن اینکه آخرین ورودی هستیم و دانشگاه دانشجو نمیگیره. همچنین یک طبقه مجزا از باقی بچه های هنر داریم که باعث شده جو خیلی صمیمی باشه. حتی اساتید و مسولین بخش موسیقی.
    (ممنونم . تولد شما هم مبارک باشه)

    مینوش جان عزیزم نه، تهران نیستم، چادر اجباری نیست، من هم چادری نیستم. از لحاظ تیپ اتفاقا خیلی اهمیت میدم، خوش پوش هستم و منظم. اما جلف نیستم و همانطور که پیشتر گفتم هرجایی پوشش مناسب اونجا رو دارم. معقول میپوشم . تفاوت خاصی هم ندارم. در ظاهر که خیلی احترام میذارن چون بهشون رو نمیدم. اما خب ترم پیش متوجه بودم که تلاش میکنن منو با یکی از پسرا دوست کنن که دستشون رو شد برام و سعی کردم ازشون فاصله بگیرم. جوری که مدتی حلقه میکردم دستم میرفتم دانشگاه بعد دیدم پرس و جو میکنن و نمیتونم دروغ بگم بدتر شد بیخیال شدم.

    اما این فرد نمیدونم... اینجور که میگفت هوشیاری ندارم، من حدس میزنم در حالت مستی بوده شاید. به هرحال فعلا مشکلی نیست.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 23:42]
    تاریخ عضویت
    1389-8-15
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    3,821
    سطح
    39
    Points: 3,821, Level: 39
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    شما خودتون رو ناراحت نکنین این ها بیمارند تکون خوردن برگ درخت هم اینهارو ت ح ریک میکنه تو هر صنف و هر سطح تحصیلاتی هم هست.بهشون محل نذارین خودش راهشو میکشه میره


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ابراز بی احساسی از سوی نامزدم خطاب به من ... نگران هستم
    توسط akbar1371 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 خرداد 94, 09:50
  2. پیامک های بیمحتوای همسرم از سوی خواهرش
    توسط نارگل65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: جمعه 21 تیر 92, 03:01
  3. پیش به سوی قله!
    توسط میشل در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 اردیبهشت 92, 18:09
  4. شما چطور زندگی میکنید؟؟ (پیش به سوی معجزه)
    توسط shad در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 شهریور 89, 16:59
  5. پیش به سوی عشق و آرامش
    توسط setareh در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 بهمن 87, 10:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.